Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!

17-05-2025 19:20 857 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
O god, dat arme kind influenst nu al.

Ik kan daar echt niet hij. Ik ben er vast te oud voor. 🫣
De realiteit haalt de werkelijkheid in
yasmijn schreef:
11-07-2025 11:55
O god, dat arme kind influenst nu al.

Ik kan daar echt niet hij. Ik ben er vast te oud voor. 🫣

Ik denk niet dat dat aan jouw leeftijd ligt hoor.

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... dfluencers
Joppie schreef:
11-07-2025 11:39
Nee😳😳 heeft Marco die gekocht gisteren?
geen idee zeg ook maar wat :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
11-07-2025 12:13
geen idee zeg ook maar wat :hihi:
Dan is ze wel Binnen :hihi:
Maar mensen gaan voorbij
dolfje schreef:
11-07-2025 08:35
Dat was ik een tijd geleden al met haar tenenkrommende kinderlijke stukjes op instagram.
Ja ik ook. En ook al reageert ze misschien normaal, ik ben toch moe van haar. Zo oninteressant en kinderlijk inderdaad allemaal wat ze schrijft. Ik heb haar daarom ook al enige tijd geleden ontvolgt.
Djessy schreef:
11-07-2025 08:40
Ik vond Els in de eerste aflevering van B&B al irritant, met haar hihi haha hoho grapjes. Zo nep allemaal.
En dit ook inderdaad.
Sjaantje37 schreef:
11-07-2025 11:41
Iemand die misschien een pilletje op heeft ofzo?
Ze is koekoek. Echt de weg kwijt.
Joppie schreef:
11-07-2025 12:27
Dan is ze wel Binnen :hihi:
Ja die staat nooit meer Rooddd
Frizz schreef:
11-07-2025 11:24
Jeroen Rietbergen wordt niet vervolgd;
https://nos.nl/l/2574602
Ik zag het net op het journaal. Ik vind het belachelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yildizlar2 schreef:
11-07-2025 14:43
Ja die staat nooit meer Rooddd
Dat is dan wel De waarheid 🥴
Maar mensen gaan voorbij
Claire45 schreef:
11-07-2025 10:31
Ah, dat er vanavond een terugblik wordt uitgezonden, wist ik niet. Wat pijnlijk zeg! Over timing gesproken. Dan had ze weinig keus en kon ze moeilijk zeggen dat ze in overleg en als goede vrienden uit elkaar waren gegaan.

Ze zijn eruit geknipt. Wel een terugblik(je) met Els en Suus en bijna alle vrouwen maar geen interview.
Djessy schreef:
09-07-2025 19:24
Bram?

Oja, dat was hem!
Such fun!1
Claire45 schreef:
11-07-2025 01:22
Ja, ze komt relaxed over en haalt er haar schouders over op. Als zij wordt plat gebeld door de media is het slimmer om de hype met een kort, neutraal interview de kop in te drukken.

Ik vind die Suzanne pas stom! Met haar cryptische ‘normen en waarden’ en haar gebroken hart. Zo steek je het media-vuurtje wel aan, ja. Alle roddelkanen zijn naarstig op zoek naar het verlossende antwoord op de vraag: ging RJ vreemd?! Suzanne wil wraak, ze is zogenaamd te netjes om RJ voor de bus te gooien, maar met haar suggestieve post heeft ze ervoor gezorgd dat wij morgen allemaal weten dat RJ tijdens haar afwezigheid met de blonde paardenfluisteraarster uit het dorp verderop heeft liggen rollebollen, of zo.

Edit: ik heb even rondgespeurd op Instagram en het is geen paardenfluisteraarster maar een zekere Marleen uit Limburg die al langer (al voor de opnames van B&B) een geheime verhouding met RJ zou hebben gehad. Die dus nog steeds voortduurde. Niet zo netjes, nee. Maar dat had Suzanne ook gewoon kunnen melden. Nu post ze een cryptisch bericht en reageert ze met een 😘 op iemand die in de comments schrijft: “Mannen die er vrouwen ongevraagd op nahouden direct deleten en you go girl!”

Ik vind eerder iets van vrouwen die in de krochten van het internet gaan speuren omdat ze per se moeten weten wat de oorzaak is van de breuk tussen X en Y, en de X of Y veroordelen omdat die het niet publiekelijk wil delen. Get a grip.
Such fun!1
MarindaH schreef:
11-07-2025 19:17
Ik vind eerder iets van vrouwen die in de krochten van het internet gaan speuren omdat ze per se moeten weten wat de oorzaak is van de breuk tussen X en Y, en de X of Y veroordelen omdat die het niet publiekelijk wil delen. Get a grip.
Ah joh, maak je niet zo druk. Beetje scrollen op IG en ik kwam toevallig dit verhaal (van de breuk) tegen. Komt op hetzelfde neer als hier meelezen. Is ook een krocht, nietwaar. Daar zou ik dan maar snel mee stoppen als je het er zo moeilijk mee hebt.
Krulliebollie73 schreef:
10-07-2025 15:55
Ik vind haar reactie eigenlijk wel heel normaal.. helemaal niet iets waarvan ik het idee krijgt dat ze hier mee aandacht zoekt. Zij contacten haar en zij geeft gewoon aan 'ik heb geen idee' en iets in de trant van ik ben geen tweede keus en ga nu niet contact zoeken met RJ.

Met haar reactie was inderdaad niks mis.
Wat me wel een beetje stoorde, was dat zij dan weer als één van de eerste gecontact wordt om haar licht erover te laten schijnen, haar mening te geven.
"Waarom?" Denk ik dan.
Alsof Els nog steeds onlosmakelijk verbonden is met R.J.
Ze zijn nóóit verbonden geweest. Alles bij elkaar hebben ze 2 weken met elkaar opgetrokken. Vriendschappelijk! Meer niet!
Het wordt zo GROOT gemaakt.
En dit doen vooral de mediakanalen, niet Els zelf. Al geloof Ik niet dat ze vies is van de aandacht.
ze was er maar 2 weken in maar ze was opvallend en is een soort karikatuur van zichzelf geworden. En ws krijgt ze er voor betaald als ze haar mogen bellen voor de radio dus snap dat ze daar ja op zegt.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Maar terug naar R.J en Suzanne zelf.
Ik vond het erg jammer toen ik het las.
Ik vond beide erg leuke mensen en een erg leuk stel samen.
Wat opmerkelijk is, is dat Suzanne naar R.J was gevlogen, en binnen anderhalve dag weer thuis was. En kort daarop deelde ze mee dat het over was. En die opmerking over verschillende normen en waarden. Geeft mij de indruk dat er iets helemaal mis is gedaan daar. Maar het blijft speculeren.
En ik hoef het ook niet te weten eigenlijk. Iedereen heeft recht op een privé leven.
Maar ik blijf het gewoon jammer vinden. Ik vond ze naast Judith en Bart de leukste match van het seizoen.
VGM1980 schreef:
12-07-2025 09:08
ze was er maar 2 weken in maar ze was opvallend en is een soort karikatuur van zichzelf geworden. En ws krijgt ze er voor betaald als ze haar mogen bellen voor de radio dus snap dat ze daar ja op zegt.

Oh, maar ik geloof ook wel dat ze het meespeelt hoor!
Gebeld worden met allerlei vragen. En dan ga je eigenlijk nergens op in, maar je bent daarna wel weer een paar dagen in het (roddel)nieuws. Dat doet ze eigenlijk heel politiek correct en gewiekst tegelijk.
Maar goed, als zij het leuk vind en er aan kan verdienen. Moet ze het zeker doen nu het nog kan. Want zoiets droogt natuurlijk uiteindelijk op.
charlottew88 schreef:
11-07-2025 15:10
Ik zag het net op het journaal. Ik vind het belachelijk.

Hij wordt niet vervolgd voor de verkrachting wegens gebrek aan bewijs. Uitgesproken door een rechter, na hoor en wederhoor.

Ik heb niks met J, maar ik vind het wel fijn dat we in een land leven waar we een degelijk rechtssysteem hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat ik erger vind, is dat Linda schreef dat ze hoopt dat ze dat nare hoofdstuk af kunnen sluiten.

' dit gezeur is achter de rug we gaan verder met ons leven'.
Dat laatste schreef ze niet letterlijk, maar ik zie het haar zo denken.
Strikje schreef:
12-07-2025 13:05
Dat laatste schreef ze niet letterlijk, maar ik zie het haar zo denken.

Wat schreef ze dan wél letterlijk?
En "jij ziet het jaar zo denken?"
Hallodaar schreef:
12-07-2025 15:52
Wat schreef ze dan wél letterlijk?
En "jij ziet het jaar zo denken?"
Hoe zou jij daarop berecht of veroordeeld willen worden??
Claire45 schreef:
11-07-2025 19:47
Ah joh, maak je niet zo druk. Beetje scrollen op IG en ik kwam toevallig dit verhaal (van de breuk) tegen. Komt op hetzelfde neer als hier meelezen. Is ook een krocht, nietwaar. Daar zou ik dan maar snel mee stoppen als je het er zo moeilijk mee hebt.

Ik geloof dat je kunt lezen dat ik me juist níet druk maak.
Such fun!1
MarindaH schreef:
12-07-2025 17:29
Ik geloof dat je kunt lezen dat ik me juist níet druk maak.
Dan kan je hier beter niet meelezen aangezien hier roddels uit alle krochten van het internet worden gedeeld :idee:

Maar goed.

Uit een van die krochten: Nienke (van de aanklacht tegen Jeroen Rietbergen) heeft op haar Insta-pagina gereageerd op de uitspraak en zegt dat het pijn doet maar dat ze zich wel gehoord (en geloofd) voelt door het OM. En dat ze nu gaat werken aan haar herstel.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven