Wat lezen jullie nu deel 2
maandag 20 mei 2024 om 06:53
zondag 20 juli 2025 om 06:06
Ik heb net Het geheime archief van Lissabon (Madeline Martin) gelezen.
Twee jonge vrouwen proberen zich staande te houden in de roerige tijden van de Tweede Wereldoorlog.
Ik weet het niet goed, schrijfstijl is goed en verhaal wordt goed opgebouwd, maar voelde toch een beetje afgeraffeld (terwijl het geen dun boek is).
Ik ga nu beginnen in Broeder Joep (verhalen van de afdeling voor ouderen met dementie).
Twee jonge vrouwen proberen zich staande te houden in de roerige tijden van de Tweede Wereldoorlog.
Ik weet het niet goed, schrijfstijl is goed en verhaal wordt goed opgebouwd, maar voelde toch een beetje afgeraffeld (terwijl het geen dun boek is).
Ik ga nu beginnen in Broeder Joep (verhalen van de afdeling voor ouderen met dementie).
zondag 20 juli 2025 om 06:08
Voor degene(n) die meerdere boeken tegelijk lezen: hoe doen jullie dat? Gaan de verhalen dan niet door elkaar lopen in je gedachten?
Ik kan echt maar 1 boek tegelijk lezen, al lees ik heel soms een roman en informatief boek tegelijk.
Ik kan echt maar 1 boek tegelijk lezen, al lees ik heel soms een roman en informatief boek tegelijk.
kiwiiiiii wijzigde dit bericht op 20-07-2025 08:42
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.64% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in