We moeten vaker naar kantoor, hoera of jammer?
zondag 20 juli 2025 om 20:24
Rekeningrijden komt weer langzaam op de politieke agenda te staan. Als er meer elektrisch gereden wordt lopen de accijnsinkomsten voor de overheid terug, dus moet er een ander systeem komen. Dat kan je dan meteen gebruiken om het verkeer beter over de week te verspreiden.
Ik wil niet zeggen dat men dat moet gaan doen, wat ik schreef is slecht om aan te geven dat als je iets wilt sturen, er mogelijkheden zijn die een deel van de mensen ongetwijfeld over de streep zal halen.
zondag 20 juli 2025 om 21:43
Ligt er ook aan natuurlijk hoeveel km je van je werk af woont zodat het echt verschil gaat maken.margreetder schreef: ↑19-07-2025 09:48Misschien andersom, je krijgt een hogere reiskostenvergoeding als je op maandag, woensdag of vrijdag werkt?
Bij ons wordt het gewoon opgelegd dat de di en do verplichte kantoordagen zijn. Kantoor zou ook te klein zijn als iedereen op dezelfde dagen zou zijn.
maandag 21 juli 2025 om 09:48
Hier heeft iedereen die dat wil een NS-businesscard en reist dus gratis met het OV.pompelmoentje schreef: ↑18-07-2025 19:03Bij ons heeft elke afdeling een andere kantoordag. Hierdoor kunnen we gebruik maken van een kleiner pand en staat het pand niet leeg.
Het zou lullig zijn als de afdelingen die op dinsdag naar kantoor moeten meer moeten betalen.
Ik zou heel graag het OV goedkoper/gratis zien.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in