B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*
donderdag 3 juli 2025 om 12:37
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
*Zonder spoilers*
maandag 21 juli 2025 om 22:12
Verschrikkelijk zo'n kerel. Denk dat hij beter past bij Kim de grappende kringloopdame van Ilya qua humor.
maandag 21 juli 2025 om 22:36
Oh, nu snap ik m pas

Ik vind het veelzeggend dat JP geen voorkeur heeft. Hij verdiept zich niet in de vrouwen, het zijn gewoon mensen voor de gezelligheid waarmee hij kan drinken en eten. Zal hem boeien verder.
Bij die man bij Evelien (Rob?) krijg ik aanklamp-vibes. Die gaat niet zonder drama weg.
maandag 21 juli 2025 om 23:00
Mighty_Macaw schreef: ↑21-07-2025 21:00Wat een flauwe humor de hele tijd met die twee dames, wat dat betreft passen ze wel bij elkaar. Op elk potje past een dekseltje (om het maar even net zo flauw te houden).
Heerlijk om naar te kijken, ik geniet ervan hoor. Met volle teugen
Such fun!1
maandag 21 juli 2025 om 23:02
Wat is er mis met een zonnebril in de ochtend aan het ontbijt zit als je in een land bent waar s'ochtends de zon gewoon ook fel schijnt? Ik doe dat ook, wist niet dat dat iets raars is.
Frank komt onverwacht uit de hoek tegen Piet, in Frank's voordeel vind ik. Piet vindt zichzelf een beetje te leuk, of is dat gewoon stoer doen?
Ingrid vind ik geen leuke vrouw, volgens mij is ze gewoon heel kattig en veeleisend. Ze hanteerde vorige week wel heel stoer de boor, dat wel.
Petra en Lieske vind ik erg grappig en gezellig samen. Niks mis mee.
En Rob bij Eveline vind ik gewoon een aardige enthousiaste man, niks mis mee.
JP, tja, mijn leven zou het niet zijn, alles rozengeur en manenschijn maar dat is ook alles. Yvonne heeft het wel goed in de gaten, zij gaat vast niet blijven. JP gaat toch niet kiezen, dat vindt hij lekker makkelijk want dat zei hij ook zelf.
Frank komt onverwacht uit de hoek tegen Piet, in Frank's voordeel vind ik. Piet vindt zichzelf een beetje te leuk, of is dat gewoon stoer doen?
Ingrid vind ik geen leuke vrouw, volgens mij is ze gewoon heel kattig en veeleisend. Ze hanteerde vorige week wel heel stoer de boor, dat wel.
Petra en Lieske vind ik erg grappig en gezellig samen. Niks mis mee.
En Rob bij Eveline vind ik gewoon een aardige enthousiaste man, niks mis mee.
JP, tja, mijn leven zou het niet zijn, alles rozengeur en manenschijn maar dat is ook alles. Yvonne heeft het wel goed in de gaten, zij gaat vast niet blijven. JP gaat toch niet kiezen, dat vindt hij lekker makkelijk want dat zei hij ook zelf.
dinsdag 22 juli 2025 om 01:10
Mannen die zo vol van zichzelf zijn, zijn enge mannen. Want ze horen alleen wat ze willen horen en nee is vaak het woord wat ze niet horen.
Het doet me denken aan een vorig seizoen, waar een jong meisje zo'n enge vent had die maar niet kon accepteren dat zij hem niet wilde. En haar bleef bestoken.
Het doet me denken aan een vorig seizoen, waar een jong meisje zo'n enge vent had die maar niet kon accepteren dat zij hem niet wilde. En haar bleef bestoken.
Creativiteit is de adem van de ziel – dus adem elke dag!
dinsdag 22 juli 2025 om 02:22
Altijd zo irritant, mensen die over zichzelf praten in de derde persoon. Hoe interessant kun je jezelf vinden? Peter Gillis doet dat ook. Tenenkrommend
dinsdag 22 juli 2025 om 07:01
dinsdag 22 juli 2025 om 07:52
dinsdag 22 juli 2025 om 08:12
dinsdag 22 juli 2025 om 08:24
Nou hé?
Ik vond het ook echt heel stom van haar hoe ze overduidelijk Renate stond af te keuren en eigenlijk gewoon wilde dat J.P haar z.s.m naar huis stuurde.
Dat is niet je mening of advies geven, dat is je zin willen doorduwen.
Ik vind Renate overigens een hele aardige en lieve vrouw. En het is niet aan een of ander eet&zuip vriendinnetje van J.P om na een paar indrukken te beoordelen of Renate wel of niet bij J.P past.
Wat een vervelende en arrogante bemoeienis.
dinsdag 22 juli 2025 om 08:24
Het valt me op dat er best wel veel mensen zijn die enige vorm van zelfreflectie missen of een compleet ander beeld van zichzelf hebben dan hun omgeving.
Zo’n Piet bijv. komt binnen alsof hij Gods gift to women is terwijl ik werkelijk nog niets leuks aan hem heb kunnen ontdekken.
Zo’n Piet bijv. komt binnen alsof hij Gods gift to women is terwijl ik werkelijk nog niets leuks aan hem heb kunnen ontdekken.
noa wijzigde dit bericht op 22-07-2025 09:33
2.68% gewijzigd
Cum non tum age
dinsdag 22 juli 2025 om 08:53
Ik ben Piet, een ware Adonis zoals je ziet.
Praten over mezelf als in de derde persoon, is bij mij heel gewoon.
Daar is verder niks mee aan de hand, ik vind dat gewoon heel interessant.
Met pas één voet binnen, weet ik al dat ik ga winnen.
De rest mag naar huis gaan, want ik ben niet te weerstaan.
Met hoipippeloi en dag-schotel, maakte ik Ingrid vast hoteldebotel.
Ik ben namelijk een coole vent, die de trucjes wel kent.
Dames en Heren, van Piet kun je nog wat leren.
Frank behandel ik als een sul, en zet mezelf daar echt niet mee voor lul.
Want Piet is nu eenmaal de leukste en de lekkerste. En als Ingrid dat niet ziet, is ze gewoon kierewiet.
Dus kijkers! Geniet!
Ik ben een exemplaar die je maar zelden ziet.
Praten over mezelf als in de derde persoon, is bij mij heel gewoon.
Daar is verder niks mee aan de hand, ik vind dat gewoon heel interessant.
Met pas één voet binnen, weet ik al dat ik ga winnen.
De rest mag naar huis gaan, want ik ben niet te weerstaan.
Met hoipippeloi en dag-schotel, maakte ik Ingrid vast hoteldebotel.
Ik ben namelijk een coole vent, die de trucjes wel kent.
Dames en Heren, van Piet kun je nog wat leren.
Frank behandel ik als een sul, en zet mezelf daar echt niet mee voor lul.
Want Piet is nu eenmaal de leukste en de lekkerste. En als Ingrid dat niet ziet, is ze gewoon kierewiet.
Dus kijkers! Geniet!
Ik ben een exemplaar die je maar zelden ziet.
dinsdag 22 juli 2025 om 08:57
Niet te doen, die Piet. Maar Ingrid ontpopt zich ook steeds slechter. Niet dat ik fan ben van Frank, maar hoe ze gister met haar vinger naar hem stond te wijzen omdat hij niks wist van haar zoetje. Stuur 'm lekker naar huis, als je er geen zin meer hebt. Ze is nogal veel aan het sneren inmiddels.
En JP zal wel weer in de auto zijn gestapt na al die drankjes? Was het iemand nog opgevallen dat hij zijn stuur nog een slinger gaf toen ze het hadden over die tekens van boven en Renate hem even op zijn schouder moest tikken? (Misschien was dit wel op de terugweg trouwens, en deden ze of het de heenweg was)
En JP zal wel weer in de auto zijn gestapt na al die drankjes? Was het iemand nog opgevallen dat hij zijn stuur nog een slinger gaf toen ze het hadden over die tekens van boven en Renate hem even op zijn schouder moest tikken? (Misschien was dit wel op de terugweg trouwens, en deden ze of het de heenweg was)
dinsdag 22 juli 2025 om 09:11
Ik vind het bij J.P wel een beetje triest hoe hij zijn dagelijks stevige alcohol gebruik, wegzet als 'gezellig!', 'genieten!'
Ik weet niet of montage hier ook een grote rol in speelt, maar het drinken lijkt na de ochtend al te beginnen, en eindigt als hij naar bed gaat.
"Wijntje, Cavatje, bubbeltje" allemaal verkleinwoorden die bewust (of onbewust) gebruikt worden om het onschuldig te doen lijken. Maar ondertussen gaat het de hele dag door.
Ik zeg niet dat J.P een alcoholist is, maar zijn leven lijkt wel ontzettend verweven te zijn met veel eten, en vooral veel alcohol.
En eerlijk gezegd is dat ook wel aan hem te zien.
Ik snap heel goed dat Renate er soms wat ongemakkelijk door raakt.
Ik weet niet of montage hier ook een grote rol in speelt, maar het drinken lijkt na de ochtend al te beginnen, en eindigt als hij naar bed gaat.
"Wijntje, Cavatje, bubbeltje" allemaal verkleinwoorden die bewust (of onbewust) gebruikt worden om het onschuldig te doen lijken. Maar ondertussen gaat het de hele dag door.
Ik zeg niet dat J.P een alcoholist is, maar zijn leven lijkt wel ontzettend verweven te zijn met veel eten, en vooral veel alcohol.
En eerlijk gezegd is dat ook wel aan hem te zien.
Ik snap heel goed dat Renate er soms wat ongemakkelijk door raakt.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in