Welke oplaadkabel is wel goed?

22-07-2025 09:01 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gemerkt dat de oplaadkabels voor je tel van de Action erg snel defect zijn. Waar hebben ze wel goede kabels?
Ik gebruik Belkin en de kabel die bijgeleverd werd bij de telefoon (Samsung). Deze gaan allebei al langer mee dan de verscheidene kabels die ik wel eens goedkoop ergens kocht omdat ik een oplader/kabel vergeten was.
Ik gebruik de kabel van de Nintendo, die is lekker lang. Ik heb zoveel kabels liggen, ik koop vrijwel nooit een nieuwe omdat je ze overal bij krijgt (zeker nu het allemaal usb-c is).
Hier fan van de IKEA-kabels. Gaan lang mee en ieder heeft een eigen kleur (Is dat nodig? Ja dat is nodig, anders kan ik steeds in alle kamers op zoek naar een kabel).

Verder vind ik Belkin ook fijn.

Eerst hadden we steeds een dure lange voor in de zitkamer, inmiddels bedacht dat we ook gewoon een verlengsnoer achter de bank kunnen leggen dat ik tevoorschijn trek als ik op de bank zit en doelloos wil gaan scrollen tijdens het opladen.
Zoals al gezegd: Belkin. Een goede kabel kost gewoon iets, en voor Action-prijzen kan je domweg geen goede kabel maken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven