Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 596 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
peanuts schreef:
24-07-2025 08:50
Ik vind Rob wel een leuke vent!! Maar ik word wel een beetje ongemakkelijk van hem. Misschien komt dat ook door die vrouw, die vind ik ook raar en irritant. Die past beter bij Walter van een vorig seizoen.

Die meid bij Dick vind ik erg irritant, er kwam geen einde aan dat gelul over tanden poetsen :nut:

Maargoed ik vind Dick ook een dick. Hij lijkt alleen maar op zoek te zijn naar een lekker wijf die met m mee gaat zodat hij slangetjes kan laten zien en stoer kan lopen doen in de jungle.

En ik vind Yvonne bij JP ook irritant, ze loopt alleen maar te klagen vanaf het begin af aan. Ga dan lekker weg.

Kortom vind ik iedereen irritant, behalve Daniel. Maar die is ook pas 2 minuten in beeld geweest.
🤣 Er zijn veel irritante mensen dit seizoen.

Daniel lijkt me een leuke vent! Renske vind ik ook irritant.

Dick is een nep Tarzan. Sharon had beter kunnen meedoen aan BZV. Daar regelmatig tandenpoetsen in groepsverband, had ze meteen meerdere kandidaten kunnen opvoeden in het tandjes poetsen.
peertjes wijzigde dit bericht op 24-07-2025 09:09
9.35% gewijzigd
Ik wil het over het lege zwembad bij Ingrid hebben, ik verwacht dat er elk moment iemand in lazert…. Met die smalle loopranden ernaast
Bergje65 schreef:
24-07-2025 09:05
Ik wil het over het lege zwembad bij Ingrid hebben, ik verwacht dat er elk moment iemand in lazert…. Met die smalle loopranden ernaast
Heel eng! Doet me altijd aan die scène uit Gooische Vrouwen denken.

Maar misschien een bewuste keuze van Ingrid, zo kan ze iig geen mannen verzuipen tijdens een woeste bui.
muts87 schreef:
23-07-2025 22:43
Ik vind het trouwens goed dat Judith zich uitgesproken heeft. Continu die reacties op of ze zwanger zou zijn. Dat gespeculeer, en gepraat over haar gewichtstoename. Ze vindt dit irritant, en terecht. En kaart daarmee een probleem aan waar veel vrouwen mee te maken hebben.
Precies. En daarnaast, als een of twee mensen aangeven dat je wat dikker geworden bent, is het nog tot daaraan toe, maar als half Nederland dat over je schrijft, voelt het toch wel anders, denk ik zo. Knappe meid die niet onzeker wordt als ze dat twintig keer hoort in een paar dagen, maar over haar wordt overweldigend veel geschreven.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Kakelbontmetstippen schreef:
24-07-2025 07:56
Kortom: jouw herinnering klopt: RTL/B&B Vol Liefde heeft op meerdere momenten open oproepen gedaan om B&B-eigenaren te promoten, via castingbureau Blue Circle. De aanmeldingen gaan expliciet in op het presenteren van de eigen B&B, niet alleen op het vinden van een partner.

Ik meende me te herinneren, dat ik oproepen ergens gelezen had waarin dus expliciet gezocht werd naar mensen die hun B&B in het daglicht wilde zetten.

Ik heb AI even laten zoeken en het blijkt dus echt zo te zijn. Zo las ik ook, dat het huis van Magda al te koop stond voor de opnames, maar tijdens de opnames is het bord weggehaald en nu staat het er ook. In het contract met de B&B eigenaren is ook een clausule opgenomen dat het huis tijdens de opnames niet in de verkoop mag staan, maar juist wel weer ten tijde van de uitzendingen wel weer te koop mag worden aangeboden.

Concrete vraag: Kijk ik naar een makelaarsaanbodserie? B&B te koop?
Maak er dan nieuw format van B&B te koop, genoeg mensen met droom over B&b in het buitenland en de mislukkingen van “ik vertrek” kun je mooi kijken of ze geschikt zijn voor onkruid wieden en het werk wel zien en red ik me daar wel als ik taal niet spreek. Ohh stom met dit soort ideeen kun je natuurlijk wel geld verdienen. Nou Peter vd Vorst stuur Doddie maar bericht.
Mijn irritatie ging vooral uit naar de nieuwe Petra bij Petra. Ze is zo camera bewust, zat op een gegeven moment zelfs in de camera te bleren over Calimero. De sfeer tussen Lieske en Petra is hierdoor ook erg veranderd. Geen leuk mens.

Tussen de nieuwe bij Rob zie ik het ook niet gebeuren, met haar maniertjes. En Ingrid lijkt helemaal weg van haar nieuwe bezoeker (naam kwijt...) maar ik vind hem zo ouwelijk overkomen vergeleken bij haar. Wel leuk hoe ze met elkaar omgaan.

Persoonlijk merk ik wel dat Dick en Daniel mij minder aanspreken, misschien omdat ze jonger zijn ofzo, ik kan er de vinger niet echt op leggen maar ik merk dat ik bij hun minder oplet.

Kan het niet naast elkaar bestaan?
Ik heb het al eerder genoemd, maar de B&B van Joy stond destijds ook te koop en veel kijkers dachten dat hij alleen daarom meedeed.
Maar hij is alweer 2 jaar samen met Dani.

Ik kan me niet voorstellen dat promotie via B&B vol liefde echt bijdraagt aan de verkoopprijs.
Ik kan me eerder voorstellen dat Promotie via B&B vol liefde bijdraagt aan de boekingen. Ik denk eerder dat een kijker denkt, wat een leuke B&B of wat een leuke plek en daar een vakantie boekt dan dat een kijker denkt: wat een leuke B&B/kasteel, die ga ik kopen.
Ik vind Dick eigenlijk steeds moeizamer worden. Het is duidelijk dat zijn werk/passie voor alles gaat en dat hij er graag over vertelt en mansplaint. Dat Sharron hem kan bijhouden en zelf ook de nodige kennis heeft vindt ie volgens mij lastig. Als vrouw mag je interesse tonen, maar je mag 'm niet van de troon stoten. Als Sharron hem dan ook nog advies geeft over tandenpoetsen, trekt ie zich terug. Geen enkele vrouw mag echt dichtbij komen. Tegelijkertijd wil hij wel heel graag een dame in zijn leven, maar uit zijn comfortzone komen (zowel intellectueel als emotioneel) lukt hem nog niet.
Noëlle_ismijnnaam schreef:
24-07-2025 12:16
Mijn irritatie ging vooral uit naar de nieuwe Petra bij Petra. Ze is zo camera bewust, zat op een gegeven moment zelfs in de camera te bleren over Calimero. De sfeer tussen Lieske en Petra is hierdoor ook erg veranderd. Geen leuk mens.

Tussen de nieuwe bij Rob zie ik het ook niet gebeuren, met haar maniertjes. En Ingrid lijkt helemaal weg van haar nieuwe bezoeker (naam kwijt...) maar ik vind hem zo ouwelijk overkomen vergeleken bij haar. Wel leuk hoe ze met elkaar omgaan.

Persoonlijk merk ik wel dat Dick en Daniel mij minder aanspreken, misschien omdat ze jonger zijn ofzo, ik kan er de vinger niet echt op leggen maar ik merk dat ik bij hun minder oplet.
Ik vind Dick en Daniel juist het leukst. Vooral Dick, maar dat komt ook wel door de omgeving.
Ik heb het minst met Rob en Illya.
Pimpelmeesje87 schreef:
24-07-2025 12:17
Ik vind Dick eigenlijk steeds moeizamer worden. Het is duidelijk dat zijn werk/passie voor alles gaat en dat hij er graag over vertelt en mansplaint. Dat Sharron hem kan bijhouden en zelf ook de nodige kennis heeft vindt ie volgens mij lastig. Als vrouw mag je interesse tonen, maar je mag 'm niet van de troon stoten. Als Sharron hem dan ook nog advies geeft over tandenpoetsen, trekt ie zich terug. Geen enkele vrouw mag echt dichtbij komen. Tegelijkertijd wil hij wel heel graag een dame in zijn leven, maar uit zijn comfortzone komen (zowel intellectueel als emotioneel) lukt hem nog niet.
Dit zag ik echt totaal niet. Waar liet ze, buiten het tandenpoetsadvies, dan zo veel kennis over blijken dat hij zich bedreigd zou voelen?
Hij vindt haar volgens mij gewoon een kletskous, that's it.
Ik vind Petra2 ook erg geforceerd overkomen, maar ik vond de twee andere dames eigenlijk een beetje pestkop-vibes afgeven toen zij in haar badpak naar beneden kwam. "Nouuuu sexy hoor, ik durf het ook wel maar ik doe het toch maar niet" en dan van die veelbetekenende blikken naar elkaar.
Ze lijken mij niet zo heel aardig eigenlijk, en dat gegier om niets ben ik ook wel weer zat.
Ik geloof niks van Petra2 bij Petra1.....ik geloof namelijk niet dat je opeens een lesbienne (of biseksueel) kunt worden alleen omdat je 2 kut huwelijken met mannen hebt gehad. Die vrouw wil gewoon aandacht en op tv.

De nieuwe man bij Ingrid.... waarom kleed hij zich alsof hij 35 jaar jonger is waardoor hij veel ouder lijkt dan nodig is?
poohtjesschrijft schreef:
24-07-2025 13:39
Ik geloof niks van Petra2 bij Petra1.....ik geloof namelijk niet dat je opeens een lesbienne (of biseksueel) kunt worden alleen omdat je 2 kut huwelijken met mannen hebt gehad. Die vrouw wil gewoon aandacht en op tv.

De nieuwe man bij Ingrid.... waarom kleed hij zich alsof hij 35 jaar jonger is waardoor hij veel ouder lijkt dan nodig is?
Huh dat vind ik helemaal niet dat hij zich te jong kleed. Vraag me dan ook af wat je wel passend zou vinden voor zijn leeftijd. Was toch soort van jeans, overhemd en leuke bodywarmer. Niets mis mee en zou het zelf eerder ouwelijk dan jeugdig omschrijven. Daarbij ik kleed me ook trendy waarom moet je je als oudere als oud kleden? Geeft aan dat je nog moeite doet wat van je uiterlijk te maken en beetje mee gaat met de tijd.
poohtjesschrijft schreef:
24-07-2025 13:39
dit gevoel heb ik inderdaad ook, ze lijkt echt een wannabe lesbienne die aandacht wil en een behoefte had aan een soort nieuwe persoonlijkheid na twee mislukte huwelijken :roll: "kijk mij eens lekker ruimdenkend zijn"

Ik hoop dat dit niet het einde betekent voor de vibe tussen Lieske en Petra, want die nieuwe Petra lijkt erg veel aandacht nodig te hebben
Ik geloof er niets van dat Ingrid die nieuwe man echt zo leuk vindt. Ze jubelt dat hij zo goed klust en beweert hem fantastisch te vinden: 'véél leuker dan de andere twee', maar het komt op mij gekunsteld en wraakzuchtig over. Hoe leuker ze deze man lijkt te vinden, hoe duidelijker het is dat het toch echt aan de mannen lag dat het tussen hen niet klikte en niet aan haar, lijkt ze te denken.

Hoezo zit Petra 2 in Lesbos naar de kont van Lieske te graaien? Vind ik niet kunnen en Lieske scheen het ook niet op prijs te stellen. Ik hoop dat Lieske en Petra 1 een stel worden, want vind ze zo leuk samen. Ze lachen veel samen maar ik voel ook echte vriendschap en genegenheid tussen hen.

Ik geloof wel dat Daniël de eerste vrouw bij hem echt leuk vindt. Maar zij is naar mijn idee iemand die steeds tevreden gesteld wil worden. Is dat het soort vrouw waar hij op valt? Kan natuurlijk best.

Die nieuwe dame bij Jean-Paul lijkt best wat aan zichzelf gesleuteld te hebben en dat heeft wat mij betreft een averechts effect. Want ik schrok een beetje toen ik haar leeftijd zag, had haar zeker tien jaar ouder ingeschat. Wat hobby's betreft (flaneren over de boulevard, enz) lijkt ze precies bij Jean-Paul te passen. Maar wat een leegte...

Ik ben op mijn hoede bij Rob. Weet niet wat het is, maar heb het idee dat er een klein ontevreden kind onder de oppervlakte zit, die vindt dat zijn tijd nu gekomen is en dat hij lekker uit een aantal dames mag kiezen wie hij de knapste en de lekkerste vindt.
jillian69 wijzigde dit bericht op 25-07-2025 07:37
0.10% gewijzigd
Kortom: jouw herinnering klopt: RTL/B&B Vol Liefde heeft op meerdere momenten open oproepen gedaan om B&B-eigenaren te promoten, via castingbureau Blue Circle. De aanmeldingen gaan expliciet in op het presenteren van de eigen B&B, niet alleen op het vinden van een partner.

Ik meende me te herinneren, dat ik oproepen ergens gelezen had waarin dus expliciet gezocht werd naar mensen die hun B&B in het daglicht wilde zetten.

Ik heb AI even laten zoeken en het blijkt dus echt zo te zijn. Zo las ik ook, dat het huis van Magda al te koop stond voor de opnames, maar tijdens de opnames is het bord weggehaald en nu staat het er ook. In het contract met de B&B eigenaren is ook een clausule opgenomen dat het huis tijdens de opnames niet in de verkoop mag staan, maar juist wel weer ten tijde van de uitzendingen wel weer te koop mag worden aangeboden.

Ik denk dat het al dan niet te koop staan van de b&b geen remmende factor is. Maar de oproepen gaan vanaf het begin wel specifiek over single b&b eigenaren die een mogelijke partner zoeken.

https://bluecirclecasting.nl/kandidaten ... fdpersonen

https://bluecirclecasting.nl/kandidaten ... s-karakter
Where is my mind?
Ik denk dat Ingrid eindelijk haar klusser gevonden heeft :lol:
Pluviofiel
Ben ik nou gek? Ik was dacht ik bij aflevering g 11, maar ineens staan er nog maar 8 op Videoland?
Frizz schreef:
24-07-2025 16:45
Ben ik nou gek? Ik was dacht ik bij aflevering g 11, maar ineens staan er nog maar 8 op Videoland?
Ja hier ook maar 8 afleveringen :cry:
Maar mensen gaan voorbij
Dus ik ben niet gek? Foutje van Videoland? Error?
Frizz schreef:
24-07-2025 17:02
Bij mij op de app staat afl. 12 nu wel; dus ik denk tv ook weer.
Maar mensen gaan voorbij
Wij kijken nu aflevering 12. Geen storing oid.

Ik vind Petra2 niet leuk. Ik vind haar een beetje GGZ overkomen.
Ingrid vind natuuuuuurlijk die nieuwe man geweldig na de miskleunen van hiervoor. Ben benieuwd als man 4 komt hoe dat gaat. Ik vind zijn kleding helemaal niet te jeugdig. Gewoon saaie oudere mannen kleding. Maar goed mijn man van 57 loopt bijna altijd cargo broek en metal shirtje dus ik ben ook niks gewend 😂

De nieuwe vrouw bij JP past qua uiterlijk en
Tc wel bij hem. Meer als Renate, denk ik. Ik denk dat Renate vooral graag wil. Het plaatje wil.
Frizz schreef:
24-07-2025 17:02
Ik heb vandaag tot en met 12 gekeken hoor
Pluviofiel
Heftig nieuws wat nu op juicekanalen gedeeld wordt over de zoon van Eveline .
Is wel een nadeel van deelname dat ze van alles zoeken ook al gaat dit niet over haar zelf .
Als bioloog ben ik die types zoals Dick echt al 100x tegengekomen, en is de reden dat ik eigenlijk nooit (jonge) beroepsgenoten date. Dat constante mansplainen en daar heel hard op gaan, iemand moet helemaal into jouw interesses zijn en eigen interesses van een vrouw zijn meteen minder waard of oppervlakkig. Bleh.
Over het algemeen merk ik sowieso: hoe groter de drang naar constant 'avontuur', hoe leger de binnenkant.

Daniël vind ik onverwachts eigenlijk een leuke man! Helemaal niet horkerig zoals hijzelf zegt, begreep ook niet echt wat daar nou gebeurde met die meid.

Illya lach ik me kapot om.

En die nieuwe Petra bij Petra is denk ik mentaal niet helemaal stabiel.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven