Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 489 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Marianne is niks voor Rob. Als hij de andere dame al "oud" vindt... volgens mij wil ie liever een jong blaadje

Die petra bij petra, poh irritant
Ik vind lieske leuk maar dat hysterisch gelach met die wijd opengesperde mond niet zo .
Joppie schreef:
24-07-2025 17:29
Bij mij op de app staat afl. 12 nu wel; dus ik denk tv ook weer.

Bij mij ook!
Die Marianne bij Rob wilde meteen de 'diepte' in met haar vraag over afknappers. Niet zo sensitief dat ze vervolgens haar afknappers deelt zonder de man ook maar 2 minuten te hebben meegemaakt. Vond het wel grappig dat hij meteen zei "Oh, maar ik ben heel dom." Sowieso heb ik het niet zo op mensen die zeggen een hekel te hebben aan "domheid". Die zijn vaak zelf niet zo slim, of in elk geval nogal neerbuigend.
Ben het wel eens met wie zei dat Rob hoogstwaarschijnlijk op een lekker (jong) blaadje zit te wachten. Hij heeft een paar keer te veel benadrukt dat Margo een vrouw van een bepaalde leeftijd is. Maar uiteindelijk denk ik wel dat zij het leuk zouden kunnen hebben samen.

Daniël vind ik eigenlijk wel een schatje. Renske is erg onzeker volgens mij, vandaar dat ze zo gevoelig was voor de ongemakkelijke stiltes en dat ze aangeeft wel een beetje jaloers aangelegd te zijn. Vind het wel dapper dat ze dat eerlijk vertelde voordat hij het straks zelf gaat merken.
Weet niet of hij het volhoudt om continu rekening te houden met haar gevoelig- en onzekerheden. Hij komt zelf over als redelijk ongecompliceerd. Daar past misschien ook een wat ongecompliceerder type bij.

De gierende lesbo's op Lesbos vind ik eigenlijk wel grappig. En dan heb ik het over Pèhtra en Lieske. PEEtra is inderdaad een beetje een revue-act aan het opvoeren.
Ik zal wel oppervlakkig zijn ;-) maar zo verkeerd vind ik dat leven in Spanje bij Jean Paul niet.vind hem ook zorgzaam en lief maar denk inderdaad dat je als vrouw lastig zijn aandacht vast houd. Maar ach had flirt wel met hem aangegaan hoor,

Lieske klapt (van wat we zien) beetje dicht door bezoekende Peetra, ze klikt geweldig leuk met pettra maar vrees toch dat het meer vriendinnen klik is dan passie tussen die 2.

Rob vind ik wat saai, en Marianne past totaal niet bij hem.

Ingrid leeft wel lekker op bij Rinus. Maar vrees ook hier geen passie.
Ik vind Dick maar saai en inderdaad, dat mansplainen de hele tijd. En ik stoor me aan zijn lach.

Lieske vind ik dan weer geweldig. Niet perse haar humor maar omdat ze zo ontzettend smakelijk kan lachen. Ik word er vrolijk van.
Petra2 vind ik een vreselijke aanstelster.

Toch leuk dat Ingrid, Rob, Ilya en JP hun nukken hebben. Dat maakt het leuk om te kijken.
Die Russin bij Ilya vond ik super om naar te kijken, heerlijke tv.
Ga ik over nadenken.
Volg
Polo schreef:
24-07-2025 21:18

Lieske vind ik dan weer geweldig. Niet perse haar humor maar omdat ze zo ontzettend smakelijk kan lachen. Ik word er vrolijk van.
Petra2 vind ik een vreselijke aanstelster.
Ik vind dit juist een enorm storende en ordinaire lach. Zou ontzettende afknapper zijn voor mij, maar Pettra zelf heeft dat ook. Vond wel dat Pettra heel lief vroeg hoe het voor Lieske was nu. Vind het leuk om naar te kijken. Die nieuwe Peetra voert een act op volgens mij. Ik geloof ook niet zo in 40 jaar mannen en dan ineens lesbisch eigenlijk.

Renate bij JP vind ik zo leuk. Hoop echt dat zij de liefde vindt. Ofwel bij JP of bij iemand anders.

Ingrid leeft op met Rinus en is ineens een stuk minder irritant om naar te kijken. Begrijp er niks van,maar vind het wel grappig om te zien.

Die Rob is een engerd en Margot echt veel te leuk voor hem. Inderdaad wat vreemd van die nieuwe om meteen over afknappers te beginnen.

En wat is er nu ineens veranderd bij Renske en Daniel? Waarom is het nu ineens omgeslagen? Dat heb ik even gemist.
Nadinexxx schreef:
24-07-2025 22:47
Die nieuwe Peetra voert een act op volgens mij. Ik geloof ook niet zo in 40 jaar mannen en dan ineens lesbisch eigenlijk.
Ik begreep dat ze 'omdat het hoorde' getrouwd was geweest. Maar dat het altijd wel sluimerde en dat ze er nu echt voor ging. Dat 'ineens lesbisch' is voor zover ik weet niet zo.

Neemt niet weg dat die act die ze opvoert doodvermoeiend is.
Tjonge, ik zat er klaar voor met een lekker bakje koffie, maar geen aflevering natuurlijk op vrijdag :roll:

Ik vond het goed van Petra dat ze bij Petra2 er naar vroeg hoe dat voor haar was en haar ervaringen met vrouwen. Petra2 reageerde daar ook maar summier op en dat vind ik ook raar, tesamen met haar gedrag.
Heel knap dat als ze zolang niet volledig zichzelf kon zijn dat ze dan uiteindelijk de keuze heeft gemaakt om haar hart te volgen, maar het lijkt me ook een moeilijk proces al met al. Daar vind ik die poppenkast die ze opvoert niet passend bij.

En dat wrijven over de kont van Lieske was helemaal compleet idioot en volgens mij was Lieske daar niet van gediend.
Dat had één van de mannelijke kandidaten moeten doen, dan stond heel social media er nu vol mee.

Toen broer en schoonzus kwamen ging ze gewoon door met haar act. Steeds met die armen de lucht in.
En had je even omgekleed voor de visite én het eten waar Lieske zich voor stond uit te sloven. Gewoon respectloos gedrag.

Lief dat Petra aan Lieske vroeg hoe het voot haar was. Lieske bleef eigenlijk te beleefd. Ze had beter eerlijk kunnen zeggen dat zij merkte dat ze nu meer in haar schulp trok omdat Petra2 zo overheersend is.

Ik hoop niet dat Petra voor deze act valt. Geloof niet dat ze met deze Petra2 kans heeft op een duurzame relatie en daar is ze wel naar op zoek. Dat zou jammer zijn.
Wat was het hysterisch bij Pettra. Die broer liep ook al zo te schreeuwen. :O
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Ik vind Petra2 steeds irritanter worden, met haar bikini en aanstellerij in dat zwembad. Ik hoop dat ze snel naar huis wordt gestuurd.

En Renske...ze geeft nu al aan dat ze jaloerse kantjes heeft (en er niet trots op is ) maar dat kan nog wel wat gaan worden als er nog meer vrouwen op bezoek komen. Ik vind Daniel eigenlijk best wel sympathiek overkomen tot nu toe.
Pimpelmeesje87 schreef:
25-07-2025 00:58
Ik begreep dat ze 'omdat het hoorde' getrouwd was geweest. Maar dat het altijd wel sluimerde en dat ze er nu echt voor ging. Dat 'ineens lesbisch' is voor zover ik weet niet zo.

Ah dan heb ik dit verkeerd begrepen. Ik meende dat ze gezegd had: na 40 jaar heb ik het gehad met mannen. Maar dit klinkt inderdaad logischer.
Nadinexxx schreef:
25-07-2025 09:00
Ah dan heb ik dit verkeerd begrepen. Ik meende dat ze gezegd had: na 40 jaar heb ik het gehad met mannen. Maar dit klinkt inderdaad logischer.
Ze heeft het allebei gezegd. Maar ze loopt wel heel overdreven lesbisch te doen nu, met die hitsige act en dat aanrakerige, ook naar Lieske. Zo erg dat ik me ook afvraag wie ze nu wil overtuigen.
Moohalloo schreef:
24-07-2025 19:38
Marianne is niks voor Rob. Als hij de andere dame al "oud" vindt... volgens mij wil ie liever een jong blaadje

Marianne ziet er ook wel uit en gedraagt zich als een degelijke deugneus.
Vond trouwens dat Rob ook echt vervelend deed tegen Margot over het picknickplekje dat ze had uit gezocht.

'Tweede foutje van de dag, want ze brengt me naar de lul van Estrades', zei hij. Snap dat dit een grapje kan zijn, maar hij gaat verder met klagen dat hij zelf veel mooiere plekjes weet en dat hij het lachwekkend vond. Wát?! Hoe denigrerend wil je over iemand praten? Margot zegt dat ze een mooi uitzicht hebben en hij zegt laatdunkend: 'Ja, naar het kerkhof'.

Ik vind Rob nu ronduit een nare, vervelende man en hij heeft op allerlei manieren laten blijken dat hij zichzelf te goed voor Margot vindt.
Ik vind Petra2 echt dodelijk vermoeiend.. ze wil zo graag. Ze heeft volgens mij nog geen eerdere lesbische relatie gehad en legt het er allemaal zo enorm boven op.. heel vervelend.

Lieske vind ik wel leuk voor Petra. Haar broer gaf dat ook aan, dat hij dat wel ziet, maar dat hij de klik tussen Petra en Petra2 niet ziet. Ik hoop dat ze snel wordt weggestuurd want echt niet leuk om naar te kijken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
LieveMona schreef:
25-07-2025 09:05
Ze heeft het allebei gezegd. Maar ze loopt wel heel overdreven lesbisch te doen nu, met die hitsige act en dat aanrakerige, ook naar Lieske. Zo erg dat ik me ook afvraag wie ze nu wil overtuigen.
Het lijkt een beetje op dorps toneel nu.
Ik vind de nieuwe vrouw bij Rob ook niet leuk, hijzelf ook niet denk ik.
Renske en Daniel komen nader tot elkaar zo te zien. Het lijkt of er iets opbloeit tussen dit twee.
Ingrid is erg te spreken over nummer 3, benieuwd hoelang dat duurt.
Maar mensen gaan voorbij
Nadinexxx schreef:
24-07-2025 22:47
Ik vind dit juist een enorm storende en ordinaire lach. Zou ontzettende afknapper zijn voor mij, maar Pettra zelf heeft dat ook. Vond wel dat Pettra heel lief vroeg hoe het voor Lieske was nu. Vind het leuk om naar te kijken. Die nieuwe Peetra voert een act op volgens mij. Ik geloof ook niet zo in 40 jaar mannen en dan ineens
Mensen kunnen in geaardheid bi zijn maar jaren in monogame hetero relatie zitten.ze vallen dan voor een persoon. Maar zijn net als elke andere monogame relaties trouw in die relatie aan de partner. Een hetero stel in monogame relatie valt toch ook niet gelijk op elke andere hetero? Je valt eenmaal vrij weer op iemand en bij een bi persoon kan dat hetero of lesbo/homo zijn.
Dus ja dat kan jaren hetero (of eigenlijk bi maar nooit praktiserend) zijn en eenmaal vrij als je bi bent ineens op mede man of vrouw vallen.
Doddieweer schreef:
25-07-2025 10:18
Mensen kunnen in geaardheid bi zijn maar jaren in monogame hetero relatie zitten.ze vallen dan voor een persoon. Maar zijn net als elke andere monogame relaties trouw in die relatie aan de partner. Een hetero stel in monogame relatie valt toch ook niet gelijk op elke andere hetero? Je valt eenmaal vrij weer op iemand en bij een bi persoon kan dat hetero of lesbo/homo zijn.
Dus ja dat kan jaren hetero (of eigenlijk bi maar nooit praktiserend) zijn en eenmaal vrij als je bi bent ineens op mede man of vrouw vallen.

Joh.

Maar dat was het punt ook niet volgens mij. Het gaat om het toneelstuk van de grote geile lesbo die ze aan het opvoeren is.
Jillian69 schreef:
25-07-2025 09:40
Vond trouwens dat Rob ook echt vervelend deed tegen Margot over het picknickplekje dat ze had uit gezocht.

'Tweede foutje van de dag, want ze brengt me naar de lul van Estrades', zei hij. Snap dat dit een grapje kan zijn, maar hij gaat verder met klagen dat hij zelf veel mooiere plekjes weet en dat hij het lachwekkend vond. Wát?! Hoe denigrerend wil je over iemand praten? Margot zegt dat ze een mooi uitzicht hebben en hij zegt laatdunkend: 'Ja, naar het kerkhof'.

Ik vind Rob nu ronduit een nare, vervelende man en hij heeft op allerlei manieren laten blijken dat hij zichzelf te goed voor Margot vindt.
Ja eens, hij laat merken dat hij op Margot neerkijkt. Ik vind het ook een nare man. En Marianne vindt hij overduidelijk ook niks, volgens mij zat zij meteen in zijn allergie. Die was in haar zenuwen op zoek naar een gespreksonderwerp en sneed net iets onhandigs aan, maar het werd ook wel meteen enorm uitvergroot door hem.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Ik denk dat Petra en Lieske prima weten wat voor vlees ze in de kuip hebben met de nieuwe Petra. Het zijn beiden slimme en sensitieve dames die weten wat ze wel en niet willen. Ik gok dat de nieuwe Petra op een moment een nette afwijzing gaat krijgen.

Ik vónd Ingrid in tegenstelling tot de meesten hier dus best wel leuk. Ik had bedacht dat ik zie dat ze aardig beschadigd is geraakt in relaties en dat dat haar gedrag ook verklaard; overdreven zelfstandig en op haar hoede.
Nu lijkt dat met de nieuwe man veel minder, maar als je oplet zie je dat ze hem steeds afstandelijk aanspreekt, met ‘meneer’ bijvoorbeeld. Ze geeft ook complimenten en orders alsof ze een kleuter aanspreekt. Onwijs irritant.
Ik hoop dat deze man haar wat zachter kan maken, dat ze durft te ontspannen.
BeeDifferent schreef:
25-07-2025 10:20
Joh.

Maar dat was het punt ook niet volgens mij. Het gaat om het toneelstuk van de grote geile lesbo die ze aan het opvoeren is.
Fijn dat jij dat wel wist, kreeg idee dat niet iedereen dat begreep. Ja ze is erg gretig, misschien wel juist omdat ze die kant nooit kon ontdekken. Ik geef haar daarom voordeel van de twijfel. Denk dat Pettra haar wel aantrekkelijk vind. Snap ook wel de symphatie voor Lieske, die voel ik ook.
BeeDifferent schreef:
25-07-2025 10:20
Joh.

Ik vind dat wel meevallen. Petra en Lieske maken zelf ook constant heel flauwe seksgrapjes.
Pimpelmeesje87 schreef:
25-07-2025 00:58

Inderdaad, vind het best raar om haar geaardheid in twijfel te trekken. Verder vind ik haar ook geen leuk persoon.
Geen motto

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven