Wat eet je op dit moment deel 23
zaterdag 26 juli 2025 om 18:12
zaterdag 26 juli 2025 om 21:02
Zou toch uiterst onbeschoft zijn als ze niet reageren coetje.
Ik hoor op t.v ook steeds dat er overal waarschuwingen over noodweer wat geweest is en wat nog komt.
Sterkte redhead moet je toch niet aan denken dat het nog n keer los gaat.hoop dat het komende avond en nacht beter gaat.
Jullie blijven in Nederland coetje?
Wij hadden n mooie dag het was warm.we waren onderweg .hebben leuke plekjes en plaatsjes gezien.en veel natuur. En natuurlijk weer veulentjes
ook veel alpacas.die zijn toch ook zo schattig .
Verder wens ik jullie een fijne avond. En voor morgen n mooie Zondag
Ik hoor op t.v ook steeds dat er overal waarschuwingen over noodweer wat geweest is en wat nog komt.
Sterkte redhead moet je toch niet aan denken dat het nog n keer los gaat.hoop dat het komende avond en nacht beter gaat.
Jullie blijven in Nederland coetje?
Wij hadden n mooie dag het was warm.we waren onderweg .hebben leuke plekjes en plaatsjes gezien.en veel natuur. En natuurlijk weer veulentjes
Verder wens ik jullie een fijne avond. En voor morgen n mooie Zondag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 27 juli 2025 om 07:58
Goedemorgen. Hoop dat jullie daar n rustige nacht hebben gehadin Spanje?
Hier wel gewoon lekker doorgeslapen .niks regen of storm onweer. Gelukkig niet .
Hier geen plannen.gewoon n beetje in huis iets doen.
Ben afgelopen week genoeg weg geweest .
Hele fijne Zondag voor jullie allemaal.
Hier wel gewoon lekker doorgeslapen .niks regen of storm onweer. Gelukkig niet .
Hier geen plannen.gewoon n beetje in huis iets doen.
Ben afgelopen week genoeg weg geweest .
Hele fijne Zondag voor jullie allemaal.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 27 juli 2025 om 09:18
Goedemorgen. Jij Was er vroeg bij vandaag chris. Zoon en ik waren de eerste dagen gewoon op onze normale tijd wakker steeds maar de laatste 3 dagen zijn we ineens laat elke ochtend. Ach ja we hoeven ja niks dus soit.
Hier is vannacht wel flink wat regen gevallen zo te zien, en gisteren hadden we om 17 uur ook een hoosbui van een minuut of 10 maar zo veel als bij Redhead was het vast niet. Hopelijk blijft het nu even rustig daar met het noodweer.
Coetje goed dat er een klachtenmail uit is gegaan van jullie, ben benieuwd hoe ze reageren.
Hier is vannacht wel flink wat regen gevallen zo te zien, en gisteren hadden we om 17 uur ook een hoosbui van een minuut of 10 maar zo veel als bij Redhead was het vast niet. Hopelijk blijft het nu even rustig daar met het noodweer.
Coetje goed dat er een klachtenmail uit is gegaan van jullie, ben benieuwd hoe ze reageren.
zondag 27 juli 2025 om 11:18
zondag 27 juli 2025 om 20:32
Liz,wel lekker toch een beetje uitslapen in de vakantie,beetje rustig aan opstarten
Ik ben nog even bij mijn ouders op de koffie geweest,beetje gepoetst en laatste wasjes gedraaid en spullen ingepakt.Middelste moet morgen eerst examen rijbewijs afleggen,daarna vertrekken we,ergens in de middag,geen stress.
Ik ben nog even bij mijn ouders op de koffie geweest,beetje gepoetst en laatste wasjes gedraaid en spullen ingepakt.Middelste moet morgen eerst examen rijbewijs afleggen,daarna vertrekken we,ergens in de middag,geen stress.
zondag 27 juli 2025 om 20:50
zondag 27 juli 2025 om 21:57

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in