Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2685 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Buuf is gezellig even langs geweest,verder alvast wat spullen ingepakt want maandag gaan we op vakantie.
Middelste heeft voor mij een klachtenmail geschreven,ben benieuwd of ik er reaktie op krijg.
Wij eten straks nasi met sate.
Jeetje coetje wat een onnodige ellende. Hier was het echt fiks noodweer. Iedere seconde bliksem zo ongeveer 2 uur lang en flinke donder. Man ik en honden hebben vanaf 2.00 snachts opgegzeten. Geen gekke dingen verder, dan drijvende containers en wat auto's en terras meubilair.
Zou toch uiterst onbeschoft zijn als ze niet reageren coetje.

Ik hoor op t.v ook steeds dat er overal waarschuwingen over noodweer wat geweest is en wat nog komt.
Sterkte redhead moet je toch niet aan denken dat het nog n keer los gaat.hoop dat het komende avond en nacht beter gaat.

Jullie blijven in Nederland coetje?

Wij hadden n mooie dag het was warm.we waren onderweg .hebben leuke plekjes en plaatsjes gezien.en veel natuur. En natuurlijk weer veulentjes ❤️ook veel alpacas.die zijn toch ook zo schattig .
Verder wens ik jullie een fijne avond. En voor morgen n mooie Zondag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nee hoor het is hier gewoon weer rustig weer. Alleen de zee is extreem warm. Dus dat is balen voor het najaar,ik wens geen dana 2. Wij hebben gewoon oerhollands een friet met kroket gegeten. De rest is al opgeruimd.
Goedemorgen. Hoop dat jullie daar n rustige nacht hebben gehadin Spanje?

Hier wel gewoon lekker doorgeslapen .niks regen of storm onweer. Gelukkig niet .
Hier geen plannen.gewoon n beetje in huis iets doen.
Ben afgelopen week genoeg weg geweest .
Hele fijne Zondag voor jullie allemaal.🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen. Jij Was er vroeg bij vandaag chris. Zoon en ik waren de eerste dagen gewoon op onze normale tijd wakker steeds maar de laatste 3 dagen zijn we ineens laat elke ochtend. Ach ja we hoeven ja niks dus soit.
Hier is vannacht wel flink wat regen gevallen zo te zien, en gisteren hadden we om 17 uur ook een hoosbui van een minuut of 10 maar zo veel als bij Redhead was het vast niet. Hopelijk blijft het nu even rustig daar met het noodweer.

Coetje goed dat er een klachtenmail uit is gegaan van jullie, ben benieuwd hoe ze reageren.
Goedemorgen,

Hier heeft het vannacht veel geregend,goed voor de plantjes zullen we maar zeggen😁
Ik ga vandaag inpakken en nog wat poetsen,morgen gaan we op vakantie.
Oudste komt in ons huis om voor de kat te zorgen.
Ik kom vanavond nog wel even terug hier.
Fijne zondag!
Liz,wel lekker toch een beetje uitslapen in de vakantie,beetje rustig aan opstarten😍

Ik ben nog even bij mijn ouders op de koffie geweest,beetje gepoetst en laatste wasjes gedraaid en spullen ingepakt.Middelste moet morgen eerst examen rijbewijs afleggen,daarna vertrekken we,ergens in de middag,geen stress.
Fijne vakantie Coetje.

Ik ben thuis van een lang weekend. Was zeer geslaagd en heel gezellig. Morgen ook nog maar een paar wasjes draaien en dan volgende week normaal doen. Eindelijk weer eens werken. Gewoon ook zin in om mijn collega's te zien.

Fijne avond nog.
Fijne vakantie coetje en veel werkplezier Fladdertak. Hier is het weer gewoon kalm weer. Alleen de zee is te heet. In het voorjaar die Dana was echt verschrikkelijk. Toen heb ik honden opgevangen en overal wat en waar ik kon meegeholpen met man. Ik hoop wel dat zoiets in het najaar echt uitblijft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven