Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund, deel 3

23-07-2025 21:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het oude topic is vol, dus bij deze weer een nieuwe!

Wat heb je jezelf gegund. Groot, klein, duur, goedkoop, het maakt niet uit. Vertel hier wat je jezelf kado hebt gedaan, waarmee je jezelf hebt verwend. Want dat hoort gewoon zo af en toe :)

Afbeelding
Dat is een mooie! En met wifi, dat is wel handig ook. Wij gaan zo de Chromecast er nog even aan hangen, als dat lukt vind ik het ook wel best.
Edit, man kijkt beetje verlekkerd naar die. Ik vind onze schattig beetje ouderwets.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Lebow schreef:
26-07-2025 12:48
Dat is een mooie! En met wifi, dat is wel handig ook. Wij gaan zo de Chromecast er nog even aan hangen, als dat lukt vind ik het ook wel best.
Edit, man kijkt beetje verlekkerd naar die. Ik vind onze schattig beetje ouderwets.
Het is echt een fantastisch ding! Heel scherp en met smartfunctie dus Netflix enzo geen probleem zonder Chromecast. En Bluetooth dus mijn speaker verbind er ook mee. Mega happy mee.
Koettie schreef:
26-07-2025 12:43
Een andere want vriend had ook allemaal meningen. Is uiteindelijk deze geworden omdat we dan kunnen streamen vanaf de telefoon.

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0F13M88W ... prod_image
Dank voor de tip!
En zie: ik zag een vaal paard en diens ruiter heette Dood. En achter hem kwam het dodenrijk
Tavistock schreef:
23-07-2025 22:14

Ik heb mezelf net een wrotter gegund, ben heel benieuwd of dit mijn tuinierplezier nog meer gaat vergroten: https://sneeboer.com/handgesmeed-tuinge ... aCCUYd1-Pj

Het is geen beamer :-D , maar mocht iemand ook verlekkerd hebben gekeken naar deze wrotter: niet doen. Mijn gewone Gardena-onkruidsteker van €15,- werkt net zo goed, misschien zelfs beter. Dit was dus een miskoop.

Nu maar bedenken wat ik mezelf dan ga gunnen waar ik wél heel blij van word......
Tavistock schreef:
28-07-2025 11:43
Het is geen beamer :-D , maar mocht iemand ook verlekkerd hebben gekeken naar deze wrotter: niet doen. Mijn gewone Gardena-onkruidsteker van €15,- werkt net zo goed, misschien zelfs beter. Dit was dus een miskoop.

Nu maar bedenken wat ik mezelf dan ga gunnen waar ik wél heel blij van word......
Ahh dat is jammer zeg! Meer plantjes in de tuin voor minder onkruid? Werd ik zelf altijd erg gelukkig van.
Tavistock schreef:
28-07-2025 11:43

Ahh dat is jammer zeg! Meer plantjes in de tuin voor minder onkruid? Werd ik zelf altijd erg gelukkig van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven