Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 1361 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Het was ook wel rommelig, maar hoe kom je erop om dit (ook op zo'n felle manier) te omschrijven als tyfuszooi, nota bene aan de persoon die je wel ziet zitten! Ik vond hem heel naar en dwingend.
meisje85 schreef:
30-07-2025 09:03
Het is toch ook absurd om het tot drie keer toe over 'tyfuszooi' te hebben. Dat je het woord gebruikt alleen al, over andermans huis waar je te gast mag zijn en notabene gisteren bent aangekomen. En dan beledigd reageren als Eveline haar reactie begint met "jongen...".
Inderdaad, zegt m.i. meer dan genoeg over deze persoon. Ik had er korte metten mee gemaakt.
Hallodaar schreef:
30-07-2025 08:17
Nou, volgens mij heeft Renate al bijna vanaf het begin aangegeven dat ze het allemaal héél leuk en gezellig vindt, maar ze wel meer diepgang zoekt en ze J.P niet echt leert kennen zo. Ze is alleen niet zo direct en mondig als bv Yvonne. Aard van het beestje denk ik. Niet persé wanhopig opzoek zijn.
Maar ik moet toegeven dat ik een beetje een zwak voor Renate heb dus mijn mening over haar is wat gekleurd.
Ik vind haar gewoon heel erg aardig.
Ook in haar omgang met de andere vrouwen merk je dat ze vooral gemoedelijk en vriendelijk is (ookal zijn het uiteindelijk tóch haar concurrenten).
Zo is ze gewoon denk ik.
Eens. Het is een ontzettende lieverd. En ik denk dat Yvonne haar net dat extra zetje gaf van, hee ho eens even, ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het nou zit tussen JP en mij. Ik denk dat de lifestyle daar best wel iets voor haar is eigenlijk, het is wel echt een gezelligheidsdier.
meisje85 schreef:
30-07-2025 09:03
Het is toch ook absurd om het tot drie keer toe over 'tyfuszooi' te hebben. Dat je het woord gebruikt alleen al, over andermans huis waar je te gast mag zijn en notabene gisteren bent aangekomen. En dan beledigd reageren als Eveline haar reactie begint met "jongen...".

Hier scoorde hij geen punten mee bij Eveline.
Dat kon je echt aan haar gezicht zien.
Ik noem de slaapkamer van mijn jongste ook wel eens zo. Maar hoe haal je het in je kop dit tegen je gastvrouw te zeggen die je net een paar uur kent, en jou in haar huis verwelkomt heeft.
Het ging ook nog eens over een privé vertrek van Eveline. Het was rondslingerende kleding, geen stofrag of spinnenwebben. En al was dat wél zo, ook daar had hij zijn mond over mogen houden.
Als je de reviews over Eveline haar B&B leest, komt 'netjes en schoon' veelvuldig naar voren.
Dit was gewoon een keiharde belediging!
Stuur deze knakker lekker naar Ingrid of Magda. Niet dat zij zo'n attitude van hem zouden waarderen, maar dan kan hij in elk geval losgaan met klussen en poetsen.
Arie heet ie toch, die tweede bij Eveline? Wat een hork zeg, en het betrof niet één onhandige verspreking, hij bleef maar van leer trekken! Die spoort echt niet, die vent.
Als ik Eveline zou zijn geweest had ik hem er meteen uitgeschopt.
Ik heb met open mond van verbijstering zitten kijken!
Lieneke schreef:
30-07-2025 10:03
Arie heet ie toch, die tweede bij Eveline? Wat een hork zeg, en het betrof niet één onhandige verspreking, hij bleef maar van leer trekken! Die spoort echt niet, die vent.
Ik heb met open mond van verbijstering zitten kijken!
Ze stond zelf ook lichtelijk met haar mond vol tanden, haar gezicht was een soort van ongeloof, zo van, was dit nou een grapje of zo?
Lieneke schreef:
30-07-2025 10:03
Maar dan wel pas nadat die B&B kamer klaar was voor de nieuwe gasten. :-D
meisje85 schreef:
30-07-2025 10:10
Maar dan wel pas nadat die B&B kamer klaar was voor de nieuwe gasten. :-D

Hahahaha, ja, Arie had eerst alles schoon mogen maken!
Ik hoop dat ze Arie snel weg stuurt.
Ik loop een beetje achter, maar ik vond het alleen maar goed dat Dick wat betreft Karin al snel de knoop doorhakte. Hij wist gewoon dat ie er niet verliefd op ging worden en een klik miste. Waarom dan langer houden? Als ie dat had gedaan, was het óók niet goed. En ik vond dat ie het netjes deed!
Ik denk dat het Renate best moeite kostte om tegen Rob JP te zeggen wat ze vindt. Maar ze liet zich even snel om de tuin leiden door zijn loze praatjes over 'dat was ik al van plan, een date... gaat snel gebeuren, eh morgen...' Met als toppunt dat hij bedacht dat hij haar nog wat meer moest paaien en er 'Je hebt een mooie bloes aan' uitkwam :facepalm:
ollegrieze wijzigde dit bericht op 30-07-2025 11:27
1.54% gewijzigd
OlleGrieze schreef:
30-07-2025 11:17
Ik denk dat het Renate best moeite kostte om tegen Rob te zeggen wat ze vindt. Maar ze liet zich even snel om de tuin leiden door zijn loze praatjes over 'dat was ik al van plan, een date... gaat snel gebeuren, eh morgen...' Met als toppunt dat hij bedacht dat hij haar nog wat meer moest paaien en er 'Je hebt een mooie bloes aan' uitkwam :facepalm:
Je bedoelt JP

Ik zou niet in zijn mooie praatjes trappen en al helemaal niet als die dames het nu terugzien op tv o_o
Haha die "mooie bloes' had ik helemaal gemist! :lol:
Inderdaad JP (de meeste mannen maken zo weinig indruk op me dat ik zelfs hun namen niet onthoud ;-D )
Marathonloopster schreef:
30-07-2025 11:13
Ik loop een beetje achter, maar ik vond het alleen maar goed dat Dick wat betreft Karin al snel de knoop doorhakte. Hij wist gewoon dat ie er niet verliefd op ging worden en een klik miste. Waarom dan langer houden? Als ie dat had gedaan, was het óók niet goed. En ik vond dat ie het netjes deed!

Ja oké, ze hadden ook afgesproken het meteen eerlijk te zeggen als een van beide er geen brood meer in zou zien.
Ik bedoelde meer dat ik dat abrupte moeten vertrekken erg lullig vond voor Karin.
Kim bleef na het exit gesprek ook nog een nachtje slapen bij Illya, om de volgende dag na het ontbijt op het gemak richting huis te gaan. Zo kan het ook. Zeker als er geen spanning of onenigheid is.
Karin zat ook nog eens in de rimboe, héél ver van huis. Ik vind het dan lullig iemand zo 1,2,3 buiten het hek te zetten.
Ik vind dit gewoon onaardig naar een gast toe, eentje die een behoorlijke reis heeft afgelegd en minstens 3 weken vakantie heeft moeten opnemen (je moet minimaal 3 weken vrij nemen als je uitgekozen wordt).
Dus ja, al met al vond ik dat rot voor Karin.
Al zal het vast allemaal door het productieteam zo bepaald zijn. Dat hoop ik dan maar, anders is Dick wel echt een dick.
OlleGrieze schreef:
30-07-2025 11:26
Inderdaad JP (de meeste mannen maken zo weinig indruk op me dat ik zelfs hun namen niet onthoud ;-D )
En de meeste mannen in dit programma heten sowieso Rob.
meisje85 wijzigde dit bericht op 30-07-2025 14:10
0.43% gewijzigd
Hallodaar schreef:
30-07-2025 12:01
Ja oké, ze hadden ook afgesproken het meteen eerlijk te zeggen als een van beide er geen brood meer in zou zien.
Ik bedoelde meer dat ik dat abrupte moeten vertrekken erg lullig vond voor Karin.
Kim bleef na het exit gesprek ook nog een nachtje slapen bij Illya, om de volgende dag na het ontbijt op het gemak richting huis te gaan. Zo kan het ook. Zeker als er geen spanning of onenigheid is.
Karin zat ook nog eens in de rimboe, héél ver van huis. Ik vind het dan lullig iemand zo 1,2,3 buiten het hek te zetten.
Ik vind dit gewoon onaardig naar een gast toe, eentje die een behoorlijke reis heeft afgelegd en minstens 3 weken vakantie heeft moeten opnemen (je moet minimaal 3 weken vrij nemen als je uitgekozen wordt).
Al zal het vast allemaal door het productieteam zo bepaald zijn. Dat hoop ik dan maar, anders is Dick wel echt een dick.
Nou nou we weten toch niet hoe dit achter de schermen is afgesproken? En ik denk dat Karin het alleen maar fijn vond dat ze verder niet aan het lijntje is gehouden. Ze heeft er heus wel rekening mee gehouden dat het niet kan klikken en ze om die reden ook best wel snel weg zou kunnen gaan. Dat hoort ook bij het programma. Wie weet bleef ze nog even hangen in Suriname, we weten het helemaal niet.
Heeft Eveline geen glazen? Bij eerste biertje met Rob, geen glazen.
Later nog een keer "Biertje? Glas erbij?" Nee hè, zei ze zelf al. Misschien heeft Rob allang aangegeven geen glas te hoeven en lekker uit een blikje te willen drinken, ieder z'n meug.

Maar daarna, was volgens mij bij het ontbijt, zitten ze ook allebei (weer) uit een plastic fles te lurken. Alleen Arie heeft volgens mij een kop koffie/thee staan. Wat een armoe zeg.
Marathonloopster schreef:
30-07-2025 13:04
Nou nou we weten toch niet hoe dit achter de schermen is afgesproken? En ik denk dat Karin het alleen maar fijn vond dat ze verder niet aan het lijntje is gehouden. Ze heeft er heus wel rekening mee gehouden dat het niet kan klikken en ze om die reden ook best wel snel weg zou kunnen gaan. Dat hoort ook bij het programma. Wie weet bleef ze nog even hangen in Suriname, we weten het helemaal niet.

Wat er buiten de camera's gebeurd of besproken is weten wij inderdaad niet. Ik reageer dan ook op hetgeen ik gezien/gehoord heb en geef daar mijn mening over. Zoals iedereen hier.
Ik merkte ook niet voor niks op dat het productieteam vast ook een grote rol gespeeld zal hebben.
Hoewel real life, blijft het natuurlijk geregisseerd in grote lijnen.
Als we steeds gaan discuseren over wat we mogelijk niet te gezien of meegekregen hebben. Kun je naar mijn idee net zo goed stoppen met kijken, want je ziet van alles maar weet eigenlijk niks.
Vind ik althans.
Keira schreef:
30-07-2025 13:14
Heeft Eveline geen glazen? Bij eerste biertje met Rob, geen glazen.
Later nog een keer "Biertje? Glas erbij?" Nee hè, zei ze zelf al. Misschien heeft Rob allang aangegeven geen glas te hoeven en lekker uit een blikje te willen drinken, ieder z'n meug.

Maar daarna, was volgens mij bij het ontbijt, zitten ze ook allebei (weer) uit een plastic fles te lurken. Alleen Arie heeft volgens mij een kop koffie/thee staan. Wat een armoe zeg.

Hahahahaha, jij hebt oog voor details!😄
Maar ik geef je gelijk hoor!
Ik vind dat proosten met blikjes en plastic flesjes ook niks.
Ik geef zelf standaard een glas bij zulke drankjes.
Mogen mensen zelf weten of ze die gebruiken.
Ik vind zoals jij al zegt dat 'gelurk' en klok, klok, niet zo gezellig, en een soort camping gehalte hebben. Om afwas uit te sparen! :-D
Hallodaar schreef:
30-07-2025 12:01

Welnee, aan de overkant van de rivier ligt Paramaribo en dat is te bereiken via een paar wegen en een grote brug. Misschien een kwartiertje rijden ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
30-07-2025 13:39
Welnee, aan de overkant van de rivier ligt Paramaribo en dat is te bereiken via een paar wegen en een grote brug. Misschien een kwartiertje rijden ofzo.
Ik wilde net zeggen: zelfs met die fiets zou ze in een half uurtje in het centrum van Paramaribo zitten.
Ik herinner mij opeens dat Dick teleurgesteld was toen hij zag dat Karin vrij lang was. "Ik val meer op kleinere vrouwen" zei hij toen. Dat was al geen positief teken.
Sharon is een stuk kleiner.
Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, hij straalt helemaal als hij naar haar kijkt (en niet alleen met zijn tanden zoals bij Karin), maar in een voorstukjes zag ik hem klagen over Sharon's gebabbel.
En: moet nou straks elke vrouw met hem die blubberpool in? Hell, lijkt mij...
OlleGrieze schreef:
30-07-2025 11:17
Met als toppunt dat hij bedacht dat hij haar nog wat meer moest paaien en er 'Je hebt een mooie bloes aan' uitkwam :facepalm:
Dat was inderdaad héél doorzichtig (en dan heb ik het niet over de blouse 😀)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven