Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 *Zonder Spoilers*

03-07-2025 12:37 1428 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.

*Zonder spoilers*
Gryla schreef:
30-07-2025 21:28
Oh JP, wat ben je een oppervlakkige, vage praatjesmaker. Hij vindt alles leuk en gezellig. Houdt afstand, bouwt extra tijd in en kijkt weg bij de lunch met Renate. En zij blij dat ze af en toe oogcontact had :cry:
.....met zijn ogen achter zonnebril ....
Ik denk dat Dick ook Sharon naar huis gaat sturen. Met haar poetsinstructies, zuurdesembriod, welke supplementen ze slikt, hoe het zuurstof beter wordt opgenomen, havermelk in haar koffie bladiebla.

Veel te veel gedoe voor de man die op blote voeten door de jungle loopt en giftige slangen uit huizen haalt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anna285 schreef:
30-07-2025 22:02
Jean Paul reageerde wel sympathiek toen Suzanne vertrok. Hij leek begrip voor haar te hebben.
Op mij kwam het eerder over als opluchting dat de keuze voor hem gemaakt werd.
Ik vind Petra2 eigenlijk best leuk! Nou, afwachten maar...
Voor Lieske vind ik het een beetje sneu, opeens nog een vrouw erbij, maar ze kan er vast wel mee dealen.
Hallodaar schreef:
30-07-2025 13:27
Hahahahaha, jij hebt oog voor details!😄
Maar ik geef je gelijk hoor!
Ik vind dat proosten met blikjes en plastic flesjes ook niks.
Ik geef zelf standaard een glas bij zulke drankjes.
Mogen mensen zelf weten of ze die gebruiken.
Ik vind zoals jij al zegt dat 'gelurk' en klok, klok, niet zo gezellig, en een soort camping gehalte hebben. Om afwas uit te sparen! :-D

Zeker :geek: ;-) Heel ongezellig en een B&B onwaardig, gastvrijheid vind ik ver te zoeken als dat soort basics (voor mij iig) ontbreken.
himalaya schreef:
30-07-2025 22:33
Ik denk dat Dick ook Sharon naar huis gaat sturen. Met haar poetsinstructies, zuurdesembriod, welke supplementen ze slikt, hoe het zuurstof beter wordt opgenomen, havermelk in haar koffie bladiebla.

Veel te veel gedoe voor de man die op blote voeten door de jungle loopt en giftige slangen uit huizen haalt.
Dat denk ik ook (teveel gedoe voor Dick).

Op blote voeten door de jungle lijkt me trouwens niet echt aan te raden met al die enge insecten en andere enge dieren, maar hij zal wel weten wat 'ie doet.
Keira schreef:
30-07-2025 23:45
Zeker :geek: ;-) Heel ongezellig en een B&B onwaardig, gastvrijheid vind ik ver te zoeken als dat soort basics (voor mij iig) ontbreken.
Evelien heeft toch een herseninfarct (oid) gehad en daardoor o.m. moeite met evenwicht? Volgens mij wil ze ook echt iemand die haar kan helpen. Misschien dat het daardoor allemaal wat karig en praktisch wordt aangepakt, ze kan misschien minder dan de gemiddelde b&b eigenaar.
Renate past perfect bij JP Chenet: zelfs haar vlindertjes zijn aan het borrelen! :cheers:
Ben ik trouwens de enige die Robert Jan hoort praten als JP aan het woord is? Ik kan het bijna niet meer niet-horen…
Renske schreef:
30-07-2025 23:52
Evelien heeft toch een herseninfarct (oid) gehad en daardoor o.m. moeite met evenwicht? Volgens mij wil ze ook echt iemand die haar kan helpen. Misschien dat het daardoor allemaal wat karig en praktisch wordt aangepakt, ze kan misschien minder dan de gemiddelde b&b eigenaar.
Oh ja, dat is zo. Maar dan neem ik aan met de zwaardere huishoudelijke klussen en tuinieren. Een glas moet toch wel lukken.
LichtEnDonker schreef:
31-07-2025 00:14
Ben ik trouwens de enige die Robert Jan hoort praten als JP aan het woord is? Ik kan het bijna niet meer niet-horen…
Nee, dat hoor ik ook al vanaf het begin! Dacht gelijk "hé, die stem komt me bekend voor".
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Keira schreef:
31-07-2025 00:35
Oh ja, dat is zo. Maar dan neem ik aan met de zwaardere huishoudelijke klussen en tuinieren. Een glas moet toch wel lukken.
Volgend mij heeft ze een boel personeel.
Geen bijzonderheden
LichtEnDonker schreef:
31-07-2025 00:14

Nee, je bent zeker niet de enige! De stem van J.P lijkt ontzettend op die van R.j
Anna285 schreef:
30-07-2025 22:09
Heleen van Royen slaat de spijker op z'n kop: Is Jean Paul wel geïnteresseerd in een vrouw?

Ze verwoorde wat meerdere ook denken.
En dan die date met Renate, "zullen we de andere dames ook meteen meenemen en ergens afzetten?"
Snapt hij niet wat een één op één date inhoud?
En ach Renate! Ik vind haar zo'n lieve schat!
Maar dat je hoteldebotel raakt van een paar keer oogcontact, serieus? Ze zit er verdorie al ruim een week!!!
En dan oogcontact? Hoera!
En was dat met of zonder zonnebril?
Ik begin onderhand moe te worden van J.P zijn oppervlakkigheid.
Goed dat Suzanne is opgestapt. Ik vermoed dat yvonne spoedig volgt.
Dick is misschien stiekem ook wel een alphamannetje; hij wil degene zijn die alles zo goed weet. Dat en het vermoeiende geklets van haar zorgt ervoor dat ze naar huis mag, denk ik.
Renate heeft in ieder geval voor mij wel bevestigd dat ze vooral een relatie wil. Zijn volstrekt nietszeggende geblaat, zijn enorme onrust als hij op het terras zit en die anderhalve blik met zonnebril, kunnen het toch niet geweest zijn, zou je zeggen. En dat hij tegenover jou de naam van z'n andere gast niet meer weet, is toch ook niet aantrekkelijk.
meisje85 schreef:
31-07-2025 07:08
Renate heeft in ieder geval voor mij wel bevestigd dat ze vooral een relatie wil. Zijn volstrekt nietszeggende geblaat, zijn enorme onrust als hij op het terras zit en die anderhalve blik met zonnebril, kunnen het toch niet geweest zijn, zou je zeggen. En dat hij tegenover jou de naam van z'n andere gast niet meer weet, is toch ook niet aantrekkelijk.

Mijn beeld van Renate is na gisteren ook wel een beetje gekanteld. Ik vond het zelfs een beetje sneu aandoen. Met haar 'oogcontact!'
Kom op Renate. Hier ben jij te leuk en te lief voor en je bent ook geen puber meer! Deze manier van doen zou jij je eigen kinderen toch ook niet adviseren lijkt me?
Waarom het volgzame schaapje uithangen!
Dat om zich heen kijken constant van Jp vind ik zo raar, net alsof hij iets te verbergen heeft.
dolfje schreef:
31-07-2025 07:37
Dat om zich heen kijken constant van Jp vind ik zo raar, net alsof hij iets te verbergen heeft.

Oogcontact is echt een dingetje bij J.P
Steeds dat alle kanten opkijken en zelfs op bewolkte dagen heeft hij een zonnebril op.
En ook steeds dat in grote groepen willen verkeren. Eén op één vind hij duidelijk ongemakkelijk.
En behalve dat hij veel van eten, drinken, vrienden en feestjes houdt. Weet nog steeds niemand wie J.P nu werkelijk is!
Door dat om zich heen kijken lijkt het net alsof hij op zijn hoede is, alsof 'ie elk moment overvallen kan worden.
dolfje schreef:
31-07-2025 07:37
Heb iemand horen zeggen (weet niet meer wie) dat JP misschien wel een locale crimineel is en dat hij daarom steeds overzien schouder moet kijken als hij op een terras zit 😀💥
KatjaSasja schreef:
31-07-2025 07:51
Door dat om zich heen kijken lijkt het net alsof hij op zijn hoede is, alsof 'ie elk moment overvallen kan worden.
Nou dat dus ja.
Ik vind Sharon een betwetertje, maar Dick zelf ook.
Snaky schreef:
31-07-2025 08:56
Ik vind Sharon een betwetertje, maar Dick zelf ook.
Ja en dat gaat botsen.
KatjaSasja schreef:
31-07-2025 07:51
Misschien is hij bang dat zijn mannelijke lover hem ziet en verraad.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven