Welke e-reader?
dinsdag 5 augustus 2025 om 13:57
woensdag 6 augustus 2025 om 20:20
maandag 11 augustus 2025 om 19:31
Ik heb een kobo Nia met kobo abonnement. Ideaal, in de trein lees ik op mijn telefoon, thuis op ereader. Ze synchroniseren ( meestal). Voordeel ook dat als je ergens moet wachten, je altijd je boek bij je hebt, op je telefoon.
De kobo nia kreeg ik bij een vara abonnement. Heb dit al eerder gedaan, jaren geleden. Abonnement tijdig stop gezet. Ze hebben nu geen actie, maar wie weet in de toekomst weer.
De kobo nia kreeg ik bij een vara abonnement. Heb dit al eerder gedaan, jaren geleden. Abonnement tijdig stop gezet. Ze hebben nu geen actie, maar wie weet in de toekomst weer.
maandag 11 augustus 2025 om 20:00
Hier ook een Kobo Clara HD, ben daar erg tevreden mee.
Geen gedoe met kabeltjes oid, je kunt gewoon uploaden in de app en dan synchroniseert ie automatisch met je ereader. Met kobo plus abonnement kun je ook direct op je ereader zelf boeken zoeken en lezen.
Clara HD verkopen ze niet meer, als ik zelf nu een nieuwe zou kopen zou ik voor de Clara Color gaan denk ik.
Geen gedoe met kabeltjes oid, je kunt gewoon uploaden in de app en dan synchroniseert ie automatisch met je ereader. Met kobo plus abonnement kun je ook direct op je ereader zelf boeken zoeken en lezen.
Clara HD verkopen ze niet meer, als ik zelf nu een nieuwe zou kopen zou ik voor de Clara Color gaan denk ik.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in