Dochter van 14 wilt niet meer naar vader
zaterdag 30 augustus 2025 om 19:46
Hallo, ik ben op zoek naar ouders die hun kinderen in co ouderschap opvoeden. Meer bepaald met kinderen die niet meer naar de andere ouder willen.
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, ik wil mijn dochter niet in de steek laten en haar steunen, maar ik moet me aan een vonnis houden.
Ik informeer me binnenkort om te weten te komen welke juridische stappen mogelijk zijn.
Dit is al jaren aan de gang en ze is gewoon meermaals erg teleurgesteld in haar vader. Er is vanalles gebeurd waardoor ze niet meer bij hem wilt wonen...
Er is een zus die 2 jaar jonger is. Zij tilt er niet zo aan en heeft minder moeite om naar haar vader te gaan. Ze beaamt wel dat het klopt wat er allemaal al is gebeurd, maar zij kan dit beter relativeren. Zij eist wel om altijd bij zus te kunnen blijven en wilt niet alleen naar haar vader.
Ter info, ik ben Belgisch.
Alvast bedankt
Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, ik wil mijn dochter niet in de steek laten en haar steunen, maar ik moet me aan een vonnis houden.
Ik informeer me binnenkort om te weten te komen welke juridische stappen mogelijk zijn.
Dit is al jaren aan de gang en ze is gewoon meermaals erg teleurgesteld in haar vader. Er is vanalles gebeurd waardoor ze niet meer bij hem wilt wonen...
Er is een zus die 2 jaar jonger is. Zij tilt er niet zo aan en heeft minder moeite om naar haar vader te gaan. Ze beaamt wel dat het klopt wat er allemaal al is gebeurd, maar zij kan dit beter relativeren. Zij eist wel om altijd bij zus te kunnen blijven en wilt niet alleen naar haar vader.
Ter info, ik ben Belgisch.
Alvast bedankt
dinsdag 2 september 2025 om 21:08
Uuh, er zijn hier ook zat mensen die constructief met je mee willen denken he. Je kunt er ook voor kiezen om de andere posts links te laten liggen. Heb je iets aan de tips die gegeven worden?Sieglinde schreef: ↑02-09-2025 21:03Het valt me op dat bij praktisch elk onderwerp onderling ruzie wordt gemaakt. En ik ben nota bene de schuldige...
Heel spijtig dit. Het verhaal is veel genuanceerder en veel complexer. Maar het is onmogelijk om dit hier allemaal gedetailleerd uit de doeken te doen.
Maar goed, ik had het kunnen weten... Mensen, doe zo geen aannames, stel vragen alvorens te oordelen.
Anyway I give up.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
dinsdag 2 september 2025 om 21:55
Daarvoor postte je ook al het verhaal waar diegene op reageerde hè. Die post droop natuurlijk ook niet van de aanname dat moeder best wel eens vader geheel onterecht van mishandeling zou kunnen beschuldigen want zoiets heb jij ook met eigen ogen aanschouwd.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in