Het blok australie seizoen 20 (2024) Geen spoilers!

dinsdag 2 september 2025 om 18:16

woensdag 3 september 2025 om 18:14

Wat mij betreft wel.
Ik neem het ook altijd op om later te kijken en de reclame door te kunnen
spoelen.
Het is dan aan mezelf om voorzichtig zijn met hier kijken.
Het gaat me meer om mensen die het seizoen al op een andere zender gezien hebben.
Een paar jaar geleden typte iemand doodleuk zoiets als " Maakt niet uit de ze nu slechte cijfers hebben want ze winnen toch dik"
Dat wil ik voorkomen.

woensdag 3 september 2025 om 18:15

Het zou me niets verbazen als zij het op gaat geven en gaat stoppen.Yildizlar2 schreef: ↑02-09-2025 18:53Echt hoezo geen respect ze brachten het echt netjes , verwend ding

woensdag 3 september 2025 om 19:46

Top!granny71 schreef: ↑03-09-2025 18:14Wat mij betreft wel.
Ik neem het ook altijd op om later te kijken en de reclame door te kunnen
spoelen.
Het is dan aan mezelf om voorzichtig zijn met hier kijken.
Het gaat me meer om mensen die het seizoen al op een andere zender gezien hebben.
Een paar jaar geleden typte iemand doodleuk zoiets als " Maakt niet uit de ze nu slechte cijfers hebben want ze winnen toch dik"
Dat wil ik voorkomen.
Het is zo lastig praten over uitzendingen als je er niks inhoudelijks over mag zeggen. Ik vind dat, persoonlijk, ook geen spoileren.
Als de regeliere uitzending op tv geweest is in ieder geval.
En op een australische zender kijken en zeggen wie er wint is niet leuk.
Maar Net5 doet er zelf oik al een beetje aan, door in de eerste aflevering al te zeggen dat er mensen voortijdig vertrekken. Dat wil ik ook helemaal niet weten.
Maar goed, terug naar de uitzendingen.
Ik ken nog geen namen, maar die dame met het groene haar baalde best dat het huis met de verdieping naar een ander koppel ging.
Leuk ook om Tom weer te zien. Die heeft er een leuke job aan over gehouden.

woensdag 3 september 2025 om 20:05

woensdag 3 september 2025 om 20:45

zaterdag 6 september 2025 om 19:42

donderdag 11 september 2025 om 18:48

Zo zou ik er ook bijzitten als paige mijn relatie was.Yildizlar2 schreef: ↑08-09-2025 18:56Die Paige echt wat een type en die vriend zit er bij of hij elk moment in huilen uit kan barsten .
Wat een bipolaire dramaqueen is dat zeg.

maandag 22 september 2025 om 19:07

Ik vind Paige, ronduit respectloos en dat viel mij al op, toen ze met de architect van het huis in gesprek was.
Ze deed echt heel erg neerbuigend over zijn advies over de slaapkamers en met welk idee hij dat zo ontworpen heeft.
De dynamiek tussen Jesse & Paige is ook vaag. Hij probeert echt wel voor zichzelf op te komen, maar zij gaat dan janken en schuift hem continue in de schoenen, dat hij haar niet hoort, ziet of serieus neemt.
Wat een vermoeiend mens, niet te doen!
Ik ben benieuwd welk koppel in de aflevering van morgen vertrekt. Ik hoop echt, dat het Jesse & Paige zullen zijn.
                    Ze deed echt heel erg neerbuigend over zijn advies over de slaapkamers en met welk idee hij dat zo ontworpen heeft.
De dynamiek tussen Jesse & Paige is ook vaag. Hij probeert echt wel voor zichzelf op te komen, maar zij gaat dan janken en schuift hem continue in de schoenen, dat hij haar niet hoort, ziet of serieus neemt.
Wat een vermoeiend mens, niet te doen!
Ik ben benieuwd welk koppel in de aflevering van morgen vertrekt. Ik hoop echt, dat het Jesse & Paige zullen zijn.

maandag 22 september 2025 om 20:36

Eerst dacht ik dat vooral Paige gek was was maar Jesse kijkt ook steeds zo raar uit z'n ogen. Volgens mij zijn ze beiden niet helemaal in orde. Ze logen ook allebei dat ze niet wisten dat de spullen later zouden komen.
Kylie is ook een beetje simpel, dat ze niet voor de prijs ging omdat ze de kamer zelf niet mooi vindt.
Vind het wel een leuke serie, niet teveel drama en mooie opleveringen.
                    Kylie is ook een beetje simpel, dat ze niet voor de prijs ging omdat ze de kamer zelf niet mooi vindt.
Vind het wel een leuke serie, niet teveel drama en mooie opleveringen.

donderdag 25 september 2025 om 16:34

De jury is erg van doorsnee.
Maar vanuit de verkoopbaarheid gezien wel logisch.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Al een account? Log dan hier in