Entertainment alle pijlers

Leuke films voor meiden van 13 / 14 jaar?

19-09-2025 21:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Liefst romantiek, vriendschap, komedie..
Ben benieuwd! Liefst op Pathé of Netflix te zien… voor een feestje
Lebow schreef:
20-09-2025 15:01
Maarrrr.. Pedro Pascal zit erin en dat maakt bij de tiener hier een boel goed :P
Hahahah dat is wel enorm verschillend per tiener.. mijn dochter vraagt zich af wat er zo aantrekkelijk aan de man is
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Thanks ladies! Ik leg het aan de meiden hier voor
Friezin71 schreef:
20-09-2025 16:01
Dirty Dancing is hier een hit, Grease ook. To all the boys I've loved before hebben we ook meermalen gezien. 16+ lijkt me niet terecht?
Echt? Bij jou of ook voor de tiener?
Los van dat ik deze vroeger zelf echt verschrikkelijk vond denk ik niet dat de meeste tieners dit echt heel leuk vinden...
Dala schreef:
21-09-2025 08:45
Los van dat ik deze vroeger zelf echt verschrikkelijk vond denk ik niet dat de meeste tieners dit echt heel leuk vinden...
Bij mijn tiener.
Lady*Voldemort schreef:
20-09-2025 16:08
Toen ik nog een meid was hield ik meer van horrorfilms.
Op feestjes sowieso. Ik kan me vooral horrorfilms op feestjes herinneren. Ook omdat het daar niet zoveel uitmaakte als je een beetje kletste, de plotlijn raakte je bij Texas chainsaw massacre niet zo snel kwijt.

Ik zou die arme zielen niet voor een klassieke romantische film zetten. Gewoon een van de recente films die ze zelf graag willen zien.
Si abra la puerta hay lobos.
Onze dochter van 15 vindt de al genoemde films leuk (vooral Legally Blonde en Notting Hill) maar ook Bridget Jones.
Dala schreef:
21-09-2025 08:45
Jawel!!! Hier vond dochter deze geweldig

Horror wordt hier echt niet gewaardeerd en vond ik zelf als kind ook geen hol aan
biol schreef:
20-09-2025 16:10
Hahahah dat is wel enorm verschillend per tiener.. mijn dochter vraagt zich af wat er zo aantrekkelijk aan de man is
Ik was eerst ook wat verbaasd, maar samen met de nog oudere Robert Downey jr is ie waanzinnig populair bij mijn dochter.

Hier kijken de puberdames naar spannend (ook horror) of actie, Dirty Dancing of andere sappy shit (helemaal uit de prehistorie) hoeft hier echt niet op.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven