Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje

13-08-2025 14:42 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.8 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MrsM schreef:
03-10-2025 17:26
Haha vanwege het olie-onderhoud?

Ik doe dat niet zelf haha, ik kan amper een band verwisselen. Maar ik heb een hele lieve papa die dit altijd voor mij doet, ook de remschijven en blokken, nou ja eigenlijk al het onderhoud behalve de APK. Scheelt een berg geld, nadat de garantie is vervallen.
Dat je je auto's goed laat onderhouden. Olie, snaren/kettingen, remmen, you name it.
Hij is een enorme autofiel, werkt in die branche en zorgt goed voor die van ons, weet wanneer er wat moet gebeuren. Snapt niet dat een auto voor velen slechts een gebruiksartikel is. Soms denk ik 'aaaaaaarggghhhh!' maar bij verkoop hebben we er wel degelijk profijt van.
Dus ja, pa in beeld is juist top, want scheelt een boel maar je dóet het en daar wordt mijn meneer dus blij van.
There is always something happening, and it's usually right now
Hond weer thuis en opmerkelijk fit. Hij ligt lekker buiten naast me in de stoel. Maandag na controle inbegrepen.
Afkoelen heeft gewerkt
Grobbekuiken_ schreef:
03-10-2025 17:36
Dat je je auto's goed laat onderhouden. Olie, snaren/kettingen, remmen, you name it.
Hij is een enorme autofiel, werkt in die branche en zorgt goed voor die van ons, weet wanneer er wat moet gebeuren. Snapt niet dat een auto voor velen slechts een gebruiksartikel is. Soms denk ik 'aaaaaaarggghhhh!' maar bij verkoop hebben we er wel degelijk profijt van.
Dus ja, pa in beeld is juist top, want scheelt een boel maar je dóet het en daar wordt mijn meneer dus blij van.

Haha nou fijn om te horen! Maar ik ben dan net als je man, daarnaast is het natuurlijk zo dat ik mijn geld moet verdienen met mijn auto's, en die moeten dan tiptop in orde zijn.

Daar hoort onderhoud bij maar ook iedere week wassen en de binnenkant schoonmaken. Soms iedere 2 of 3 weken, dat geef ik dan ook weer eerlijk toe... maar met slecht weer en witte auto's, dan is het voor schandaal ze niet wekelijks te wassen.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Redhead70 schreef:
03-10-2025 17:37
Hond weer thuis en opmerkelijk fit. Hij ligt lekker buiten naast me in de stoel. Maandag na controle inbegrepen.
Fijn. Goed teken lijkt me.
Redhead70 schreef:

Heel fijn voor hondenkind!
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Er komt zodra het lukt een topic van mij aan. Maar sappig wordt het niet.

Sterkte met alle honden!
MrsM schreef:
03-10-2025 17:41
Haha nou fijn om te horen! Maar ik ben dan net als je man, daarnaast is het natuurlijk zo dat ik mijn geld moet verdienen met mijn auto's, en die moeten dan tiptop in orde zijn.

Daar hoort onderhoud bij maar ook iedere week wassen en de binnenkant schoonmaken. Soms iedere 2 of 3 weken, dat geef ik dan ook weer eerlijk toe... maar met slecht weer en witte auto's, dan is het voor schandaal ze niet wekelijks te wassen.
:O
Ja, nou, dat met dat wassen en schoonmaken kan nog net hoor. Je zit nog enigszins binnen z'n marges denk ik.

Maar zonder gekheid, man zou een heel goede autoparkbeheerder zijn. Hoewel de gemiddelde gebruiker daar zeer waarschijnlijk heul anders over denkt ;-D
Frizz schreef:
03-10-2025 17:44

Sterkte met alle honden!
We zien het wel verschijnen.
Frizz schreef:
03-10-2025 17:44

Sterkte met alle honden!

Oehhhh... nieuwsgierig nu!
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Redhead70 schreef:
:heart:
Pieremachochel
MrsM schreef:
03-10-2025 17:26
Haha vanwege het olie-onderhoud?

Ik doe dat niet zelf haha, ik kan amper een band verwisselen. Maar ik heb een hele lieve papa die dit altijd voor mij doet, ook de remschijven en blokken, nou ja eigenlijk al het onderhoud behalve de APK. Scheelt een berg geld, nadat de garantie is vervallen.
Ik had ook zo'n handige vader :heart:
Mooie auto MrsM.

Beterschap NLNJ en Redhead met de hondjes.
Het is wat het is
Merys schreef:
03-10-2025 17:03
Er gebeurt echt helemaal niks hier op het forum.
Het afgelopen jaar kapotgestaft, doodgemodereerd en de forummers die wat leven brachten gepermaband. Zelfs de mods houden het nu voor gezien lijkt het wel.
Wat overblijft is gerelateerd aan vergane glorie (Groningse broodjes, overgang en wappies).
Het is inderdaad wel extreem saai nu. Ik denk dat dit een mooi moment is om mijn account langzaam dood te laten bloeden.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
:O Groningse broodjes vergane glorie?

Nietus!

T is net als eierballen, ze veroveren uiteindelijk de wereld wel. Maar we hebben hier niet zo’n haast ja.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
03-10-2025 19:44
Het is inderdaad wel extreem saai nu. Ik denk dat dit een mooi moment is om mijn account langzaam dood te laten bloeden.

Denk ik ook over ja. Het mijne dan hè? :proud:
Renske schreef:
03-10-2025 19:36
Het afgelopen jaar kapotgestaft, doodgemodereerd en de forummers die wat leven brachten gepermaband. Zelfs de mods houden het nu voor gezien lijkt het wel.
Wat overblijft is gerelateerd aan vergane glorie (Groningse broodjes, overgang en wappies).
Dit is toch de normale golfbeweging?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Misschien kunnen we een handwerkforum binnenvallen en overnemen.
Si abra la puerta hay lobos.
Maar goed, hoe het is is het, maar mijn rode vest is ook binnen voor zondag. Een werkelijk spuuglelijk ding, zo spuuglelijk dat ik heel even heb overwogen om het ding alleen zondag aan te trekken en weer terug te sturen. Maar daar trappen ze vast niet in, want ik rook. Dus ik zie het maar als een kleine financiële bijdrage aan de goede zaak (en ik kan hem altijd nog aan als de verwarming stuk is of zo).
Rabarbara schreef:
03-10-2025 20:03
Het is niet voor niks dat ik mijn rode vest niet zelf gebreeën heb he.
Ik heb een rood fleecevest (al jaren) en ik trek dat graag aan met als enig doel mijn slechte humeur ook in kledingkeuze te onderstrepen. Heb ik er echt de pest in, is dat vest mijn trouwe begeleider.
Dus dat is ook nog een optie.
Lady*Voldemort schreef:
03-10-2025 20:10
Het is niet voor niks dat ik mijn rode vest niet zelf gebreeën heb he.
Dat kunnen we leren op zo'n forum! Zoveel kennis die nog t verwerven is.
Lady*Voldemort schreef:
03-10-2025 20:08
Maar goed, hoe het is is het, maar mijn rode vest is ook binnen voor zondag. Een werkelijk spuuglelijk ding, zo spuuglelijk dat ik heel even heb overwogen om het ding alleen zondag aan te trekken en weer terug te sturen. Maar daar trappen ze vast niet in, want ik rook. Dus ik zie het maar als een kleine financiële bijdrage aan de goede zaak (en ik kan hem altijd nog aan als de verwarming stuk is of zo).

Ach, hij kan nog altijd op Vinted ofzo...

Wel goed dat je gaat! Benieuwd naar de opkomst en ik hoop dat het iig droog blijft.
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Oh en LV ik zou het jammer vinden wanneer je je account dood laat bloeden hier ... kun je hem dan niet gewoon aan de beademing leggen totdat het beter gaat hier? :)
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard
Lady*Voldemort schreef:
03-10-2025 19:44

Neeeeeeeeeee want ik heb straks echt advies nodig en veel ook. En iedereen moet blijven op z’n minst tot ik door al het gedoe heen ben.
Rabarbara schreef:
03-10-2025 20:03

:rofl:

FOK! had ook een topic voor verdwaalde Viva forummers. Kunnen we ook nog heen.
merys wijzigde dit bericht op 03-10-2025 21:07
Reden: Kut autocorrectie
0.43% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven