Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 oktober 2025 om 18:25
zondag 5 oktober 2025 om 19:18
Hij is echt geweldig.
Vreselijk, de denkbeelden die die etaleert. Bizar. Ik reageer er echt nooit op en sla de posts ook altijd over eigenlijk want er komt werkelijk nooit een normale post uit. Snap ook niet dat mensen er inhoudelijk op ingaan want ofwel zo iemand is een troll (dus geen nut) ofwel zo iemand denkt echt zo (ook nul nut want het is niet zo alsof zo iemand verder nergens normalere denkbeelden kan lezen).
Ik zit ondertussen nog heerlijk met het beeld van MrsM in mijn hoofd
zondag 5 oktober 2025 om 19:39
zondag 5 oktober 2025 om 19:40
Plus dat die mensen waarschijnlijk ook niet in Griekenland wonen aangezien het cadeau in een koffer mee terug moet.Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2025 19:39Dus als het kind van je vriendin Grieks-orthodox wordt gedoopt moet je iets Hollands cadeau doen, van Nijntje of zo. Mag ik even braken? Sowieso, die omschrijving 'Hollands' alleen al. Bweuch.
zondag 5 oktober 2025 om 19:45
Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2025 19:39Dus als het kind van je vriendin Grieks-orthodox wordt gedoopt moet je iets Hollands cadeau doen, van Nijntje of zo. Mag ik even braken? Sowieso, die omschrijving 'Hollands' alleen al. Bweuch.
Bij een doop hoort toch iets gelovigs? Toch niet iets van een souvenir uit Nederland?
Zoals jij zei eigenlijk dus. Dit is mijn +1 op jouw opmerking maar dan heel erg langdradig.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 5 oktober 2025 om 22:05
zondag 5 oktober 2025 om 22:17
Dat kan best en lijkt me heel erg om elke dag zo'n verdriet te hebben. Er kunnen natuurlijk andere problemen achter zitten die dit verdriet zo hardnekkig maken maar daar gaat het topic niet over.
zondag 5 oktober 2025 om 22:56
Er zijn heel veel zilveren Nijntje tandendoosjes en aanverwanten, dus kan prima bij een doop.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in