Mode & Beauty alle pijlers

welk parfum vinden jullie echt stinken?

09-08-2009 19:45 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de een kan parfum heerlijk ruiken, en bij jezelf kan het echt stinken. Ik heb dat o.a. met Eternity van Calvin Klein, ruikt echt heerlijk maar stinkt bij mij gigantisch. Wat ik echt een vieze lucht vind is Poison, en ik kan er nu even niet opkomen, maar er zijn er vast nog wel meer die ik vind stinken. Welke luchtjes ruiken vies bi jullie/vinden jullie echt stinken?
Zo zie je maar hé ? dat een geur zo persoonlijk is...gelukkig maar anders liepen we allemaal in de zelfde geuren haha voel je je ook niet meer speciaal !
Lou Lou, van die geur word ik heel misselijk!
Chanel nr 5, als ik dat bij iemand ruik krijg ik er koppijn van. Dat krijg ik van meer zwaardere luchten, maar deze ken ik toevallig bij naam.
Een collega van me heeft altijd dezelfde lucht op en in overdaad. Weet zo niet welke het is, maar ik vind hem echt niet lekker ruiken.

Voor mannen heb ik ooit iets gepakt van David Beckham en dat meurde echt gewoon naar rook. Volgens mij was het instinct ofzo. Hij rook gewoon naar alsof je een avond in een rokerig cafe hebt gehangen. Blegh!

Overigens vind ik het nergens op slaan dat alles van kruitvat stinkt. Die verkopen gewoon dezelfde geuren als douglas, alleen in mindere mate en goedkoper. Ik haal daar best vaak parfum, gewoon omdat ie goedkoper is. Zeker burberry touch vind ik heerlijk en die hebben ze daar ook gewoon.
Met stip op 1 Sun, van Jill Sander. Walgelijk.
Roma ruikt bij mij naar zweet.
Sun vind ik ook vies ! En Issey Myake, ugh....
Hmm ik heb van Escada Sexy Graffity gehad en wilde altijd nog Tropical Punch ( *zucht* een eeuwige spijt dat ik die niet heb gekocht, en voila nu dus van de aardbodem verdwenen) Ben toen fan geworden van Escada

Magnatism was de ergste! te zoet en een xxxxl sterke versie van zon nepluchtje ofzo vond het niet te harden!

En alle zomergeuren die ze na tropical punch en sexy graffity uitbrachten vond ik allemaal het zelfde en verre van lekker...

:/ Best jammer want vroeger (jaren 90) hadden ze juist wel meerdere lekkere luchtjes! was toen nog te jong om er zelf 1 te bekostigen maar als ze overnieuw zouden beginnen kocht ik ze echt wel! escada en fleurs al helemaal *__* dat was een hit

maar ok dat was een beetje offtopic onzin
Narcisse.....niet te doen
Leau de issey van issey miyake! Heb hem ooit gehad voor mijn verjaardag, maar uiteindelijk weggegeven, afschuwelijk vies luchtje.

De mannenvariant vind ik dan wel lekker.

En mijn beste vriendin draagt altijd Boudoir van Vivienne Westwood, ook geen succes
kan zelf niet echt iets bedenken...

mn moeder wordt helemaal naar van Joop! en dan de mannengeur...

vind ik zelf ook niet geweldig, maar ik word er niet misselijk van...
oja! Chloe is bij mij echt heel vies!!!
Nina Ricci L'air Du Temps :puke:
Angel brr
quote:zoefie schreef op 24 augustus 2009 @ 21:47:

Angel brrHahaha.. grappig. Dat is echt mijn luchtje! Bijna dagelijks. Ik krijg ook zo vaak te horen dat ik lekker ruik, enz. Blijkbaar ruikt hij bij mij (gelukkig) wel goed.
Ik was vanmiddag bij Douglas en had daar the One opgespoten van D&G. Ik heb mijn polsen tig keer gewassen, maar die stinklucht ging niet weg, bah!
Issey Miaki en Eden van Cacherel

BLeeee om misselijk van te worden.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
Narcisse- Chloe

Angel-Thierry Mugler

Poeme-Lancome

Als ik die opspuit ga ik er bijna van over mn nek.
quote:tazzy schreef op 25 augustus 2009 @ 22:42:

Ik was vanmiddag bij Douglas en had daar the One opgespoten van D&G. Ik heb mijn polsen tig keer gewassen, maar die stinklucht ging niet weg, bah!Er zitten idd een aantal diehard luchten bij, die laten zich niet 1 2 3 van je afwassen
J Lo-Glow ruikt heel zuur als kattenpis op mijn huid :puke:
Al vanaf vanochtend toen ik dit topic zag zat ik me te bedenken hoe die stinklucht ook al weer heette... Ben dr achter, Amance. Wat is dat goor. Ooit een keer een hele grote fles van gekregen van mijn toenmalige vriendje. En mijn oma vond het helemaal geweldig. Brrr vies vies luchtje.

Van dr Bilt... gedver
quote:goudvis30 schreef op 24 augustus 2009 @ 22:09:

[...]

Hahaha.. grappig. Dat is echt mijn luchtje! Bijna dagelijks. Ik krijg ook zo vaak te horen dat ik lekker ruik, enz. Blijkbaar ruikt hij bij mij (gelukkig) wel goed.Gelukkig dat 'ie bij jou dan wel ok is. Mijn kapster zegt dat ze haast misselijk wordt als ze vrouwen moet knippen die Angel dragen. Ik vind het ook teveel aanwezig, maar ja, smaken verschillen natuurlijk
quote:milaatje schreef op 13 augustus 2009 @ 14:46:

Met stip op 1 Sun, van Jill Sander. Walgelijk.

Dan vind je mij dus stinken!
Ik vind over het algemeen, hoe duurder hoe meer het stinkt. Dior,Chanel etc, ik vind het echt naar pis en azijn ruiken :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven