Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)

zaterdag 29 augustus 2009 om 00:54
quote:dubiootje schreef op 29 augustus 2009 @ 00:49:
Sow, gater morrge no getoedeloeit worde?? wand met al dit gemeker kenne wij tuluk os bet nie ijtkomen morgensmorgens.
(o hellupie de kukels klen op de tillevillie)
Der zit een kop op je VT! Of zeep die kukels weg, snel!
Wat het toedelen dreft: mijn lijst wort alleen maar langer, dus dit wie kent is het wel een goed I.D. er een stuk of watt weg te streken.
Sow, gater morrge no getoedeloeit worde?? wand met al dit gemeker kenne wij tuluk os bet nie ijtkomen morgensmorgens.
(o hellupie de kukels klen op de tillevillie)
Der zit een kop op je VT! Of zeep die kukels weg, snel!
Wat het toedelen dreft: mijn lijst wort alleen maar langer, dus dit wie kent is het wel een goed I.D. er een stuk of watt weg te streken.
zaterdag 29 augustus 2009 om 01:04
quote:dubiootje schreef op 29 augustus 2009 @ 00:57:
haaaaaaaa.... ik merk wel tot je een sgetewapper bangt Lied. Slimme vracht. Ik vermouth tot ze bolletjes met spiegel deliese shampoo jongs mot slikken of zo wiets. Rot pa. Quiz ut wel.Spiegel deliese waren zou wel 1 slimme Z zijn, denkt zoon pa missgien. Maar wei Quizzen het ook wel!! Staat laan de Nuw Zeilandse agenda's!
haaaaaaaa.... ik merk wel tot je een sgetewapper bangt Lied. Slimme vracht. Ik vermouth tot ze bolletjes met spiegel deliese shampoo jongs mot slikken of zo wiets. Rot pa. Quiz ut wel.Spiegel deliese waren zou wel 1 slimme Z zijn, denkt zoon pa missgien. Maar wei Quizzen het ook wel!! Staat laan de Nuw Zeilandse agenda's!
zaterdag 29 augustus 2009 om 01:05
Bap Mali, daar ben ik hemel idool van. Die hep de wereld veul gegegeven. Nee d'r Langt is tuluk wel éèn (2) van de zwereldz grooste druk exspecteurs. Dat moet je tog betamen. Niezo gek i dé tot Lauw-Rah bewijzen van opwikkelings huppel en verziektekaatje van Nee d'r Langt voor je Meekan en zukke (ij)lande druks meeneempt.
Ga in therapie!