Al gemeen bus gaaf nee d'r langs (zo dus!)

28-08-2009 22:37 722 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spel cheque aan, denk aan de slijmies en kommie nie zeuren maar!

Couscous,

loes
anoniem_44737 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:07
Reden: opgetypt
% gewijzigd
Sow, gater morrge no getoedeloeit worde?? wand met al dit gemeker kenne wij tuluk os bet nie ijtkomen morgensmorgens.

(o hellupie de kukels klen op de tillevillie)
Ga in therapie!
Ja, psies, of dat je nauw van Nee d'r langst naar Nuw Zeiland zeelt of van Nuw Zeiland naar Nee d'r langst, tis toch allah bei net zo ver de weer relt over! *gaatlampieaan*
(ik gok hasj taks)
quote:jessy schreef op 29 augustus 2009 @ 00:51:

*gaatgeenlampieaan?*
Ik moet morgenen naar een versgeperste vrucht van me friet ding der sgoot! !!! Ze hebbe wijneg gelt dus ze wille lijers voor der kutdoos.
quote:Iseo schreef op 29 augustus 2009 @ 00:52:

[...]

*gaatgeenlampieaan?*nope
quote:dubiootje schreef op 29 augustus 2009 @ 00:49:

Sow, gater morrge no getoedeloeit worde?? wand met al dit gemeker kenne wij tuluk os bet nie ijtkomen morgensmorgens.

(o hellupie de kukels klen op de tillevillie)

Der zit een kop op je VT! Of zeep die kukels weg, snel!

Wat het toedelen dreft: mijn lijst wort alleen maar langer, dus dit wie kent is het wel een goed I.D. er een stuk of watt weg te streken.
quote:MissMara schreef op 29 augustus 2009 @ 00:52:

Ik moet morgenen naar een versgeperste vrucht van me friet ding der sgoot! !!! Ze hebbe wijneg gelt dus ze wille lijers voor der kutdoos.Wil ze misgien nog kartonnen lijers?
haaaaaaaa.... ik merk wel tot je een sgetewapper bangt Lied. Slimme vracht. Ik vermouth tot ze bolletjes met spiegel deliese shampoo jongs mot slikken of zo wiets. Rot pa. Quiz ut wel.
Ga in therapie!
quote:Iseo schreef op 29 augustus 2009 @ 00:55:

[...]

Wil ze misgien nog kartonnen lijers?Kunne we de Melu Mavija de mesgien bijten laten, deze menzen hebbe al zorg en genoeg!
Lied, dingik Lau gat skunk smoggele. 't Is de omkerende werelrijst. Nauw brengge se durks naar Jouw Meeka toe en eers nam Zikkies pap da hier meena toe astie optenee was met de Wheelies.
Nauw ja, als ze al genoeg kraam zorg hebben dan geef ik wel een ander mijn kartonnen lijers kutdoos hoor.
Breekt: Lauw Raas is een S-Mokkel!
*Voelt zich net Bert Bussen op Tetter*
*is een grapjes alleen voor de onkruid*
U-HA! Tuzze ztopp Jouw Meeka! Dat fuck laart veel Lommy! Rijstsafaries wone daar die consternu aan de stuv lurke. En viltlokke brijen. Vaccinerent!
*lagt veelbetekend naar IJs Zee Jo*
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:dubiootje schreef op 29 augustus 2009 @ 00:57:

haaaaaaaa.... ik merk wel tot je een sgetewapper bangt Lied. Slimme vracht. Ik vermouth tot ze bolletjes met spiegel deliese shampoo jongs mot slikken of zo wiets. Rot pa. Quiz ut wel.Spiegel deliese waren zou wel 1 slimme Z zijn, denkt zoon pa missgien. Maar wei Quizzen het ook wel!! Staat laan de Nuw Zeilandse agenda's!
Maybe Gisse Smit is de Guppy die dees werelrijst sponssopt...
quote:Courage schreef op 29 augustus 2009 @ 01:03:

[...]

hhhhhhh

Ny weggejaach nie. Wakzij: deez top pick weel teit roovt.

ander top picks eckzo andag noodich.

"dia lekt"

hyr geenlampieangegan. Lechuit?Anders gezwegen: dial-act!
Bap Mali, daar ben ik hemel idool van. Die hep de wereld veul gegegeven. Nee d'r Langt is tuluk wel éèn (2) van de zwereldz grooste druk exspecteurs. Dat moet je tog betamen. Niezo gek i dé tot Lauw-Rah bewijzen van opwikkelings huppel en verziektekaatje van Nee d'r Langt voor je Meekan en zukke (ij)lande druks meeneempt.
Ga in therapie!
quote:loomii schreef op 29 augustus 2009 @ 01:05:

Maybe Gisse Smit is de Guppy die dees werelrijst sponssopt...Ja, dat zegt allah's: crimeneel tot op de boot.
Dan ken ze in het Ginnis Boek Verrek Koorts als de jongste druk koerier, das ook een presentatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven