Enkellaarsjes???

maandag 31 augustus 2009 om 18:13
Ik ben heeeeelemaal weg van enkellaarsjes.. supervrouwelijk en elegant. Ik heb al een paar staan (en wil er nog graag een paar bij kopen) en deze combineerde ik tot nu toe vaak met een pantalon. Maar nu wil ik het graag gaan combineren met een legging en rokje. Op zich hartstikke leuk, maar ik heb redelijk stevige benen (kledingmaat 40 bij een lengte van 1.59m). En nu is mijn vraag: KAN DIT???? Heel graag hoor ik jullie mening daarover!
maandag 31 augustus 2009 om 18:22
Ik vind enkellaarsjes persoonlijk bij niemand mooi. En eigenlijk nog minder mooi bij stevige benen. Dan zijn "echte" laarzen zoveel mooier....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

maandag 31 augustus 2009 om 18:41
maandag 31 augustus 2009 om 18:41
quote:singalala schreef op 31 augustus 2009 @ 18:22:
Ik vind enkellaarsjes persoonlijk bij niemand mooi. En eigenlijk nog minder mooi bij stevige benen. Dan zijn "echte" laarzen zoveel mooier....Sluit me er bij aan. Vind ze al mijn hele leven niets en ben daar toch zeker al 30 jaar zeer consistent in. Op mijn 10e als kind gehad, daarna nooit meer.
Ik vind enkellaarsjes persoonlijk bij niemand mooi. En eigenlijk nog minder mooi bij stevige benen. Dan zijn "echte" laarzen zoveel mooier....Sluit me er bij aan. Vind ze al mijn hele leven niets en ben daar toch zeker al 30 jaar zeer consistent in. Op mijn 10e als kind gehad, daarna nooit meer.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 31 augustus 2009 om 18:42
dit soort enkellarsjes, met een diepe, ehm organische split kunnen wel goed bij wat dikkere benen. Die snijden je enkels niet zo recht af.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

maandag 31 augustus 2009 om 18:58
Drift,
Ik vind het zelf idd echt superleuk staan. En m,n vriend houdt uberhaupt niet van (enkel)laarsjes dus aan zijn mening heb ik helaas niets.. En een vriendin van me vond het ook leuk staan, al betwijfel ik of ze het eerlijk zou zeggen als het niet zo was. En aangezien jullie mij niet kennen, is het denk ik makkelijker om je ongezoute mening te geven! Vandaar mijn topic..
Ik vind het zelf idd echt superleuk staan. En m,n vriend houdt uberhaupt niet van (enkel)laarsjes dus aan zijn mening heb ik helaas niets.. En een vriendin van me vond het ook leuk staan, al betwijfel ik of ze het eerlijk zou zeggen als het niet zo was. En aangezien jullie mij niet kennen, is het denk ik makkelijker om je ongezoute mening te geven! Vandaar mijn topic..

maandag 31 augustus 2009 om 19:57
maandag 31 augustus 2009 om 19:57
Ik heb 2 paar enkellaarsjes, heeeeeeel mooi, maar geen idee waar ik ze bij moet dragen. Onder een jurk of een rok vind ik het niet mooi, en van driekwartbroeken houd ik niet. Onder een lange broek zie je ze niet. Met andere woorden: geen idee waarom ik ze heb gekocht
. Ik lees dus met interesse mee, misschien komt er nog iemand met een briljante ingeving.

.