Mode & Beauty alle pijlers

Handige tips! Modegurus en fashionista's gaan verder!

07-09-2009 16:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi modebewuste forummers,

van modeguru tot fashionista tot mensen met vragen over kleding, hier kan iedereen over mode, beauty en styling meepraten, we zijn met een paar vaste dames maar iedereen is van harte welkom om advies te vragen of mee te kletsen.

( link naar vorig topic staat in een van de eerste berichten )
Karvan Cevitam:)), wat klinkt daat heerlijk onschuldig.

Ga slapen nu, anders ben ik morgen zo moe dat ik wellicht net zulke wartaal uitsla als Roz.
het ligt er maar aan wat ik nog ga doen wat ik in de supermarkt draag eigenlijk, als ik nog plannen heb, draag ik iets netjes en anders soms inderdaad een nogal casual combinatie, als ik verder alleen thuis rondhang.

*heeft wel eens een man opgeduikeld in een supermarkt trouwens*
quote:mirte2 schreef op 07 september 2009 @ 23:42:

Karvan Cevitam:)), wat klinkt daat heerlijk onschuldig.

Ga slapen nu, anders ben ik morgen zo moe dat ik wellicht net zulke wartaal uitsla als Roz.

slaap lekker !

je begint al....
Hé Jasmine, wil net weggaan. Hoe ist met de verkoop? Veel nieuwe dingen erop gezet, zoals bruine trui en blauwe tuniek?
Ja, sommige mensen zien er wel uit alsof ze naar een feestje gaan. Maar dit was een mooie jurk, een nette jurk, en niet een sjieke jurk..

Ik zag op de site van Steps ook weer allemaal mooie jurken! Stom dat ik jurken het mooist vind met pumps, en een wat minder nette jurk soms leuk met laarzen.

Bedenk me ineens dat ik de dokter nog steeds bellen moet over dat ik mijn teen vrijwillig wil laten breken..

Mijn vader zei trouwens dat ze zoiets doen onder verdoving.. Maar kan dat wel? Kan je bot onder plaatselijke verdoving verdoven?
quote:princessetamtam schreef op 07 september 2009 @ 23:42:

*heeft wel eens een man opgeduikeld in een supermarkt trouwens*Oh ja, dat kan ook nog tuurlijk. Je ziet 't, ik zit helemaal niet meer in de flirt-fase. Zie er meestal toch wel redelijk uit, moet ook elke dag naar school om kinderen te halen, hè.
Slaap lekker Mirte!

In de supermarkt, volgens mij zie je daar meer dan je wil zien

Bukkende vrouwen waarbij de zwaartekracht heeft toegeslagen, terwijl ze een nét te groot hemdje draagt, en geen BH..

Gothic, ''kakker'', netjes, slonzig, traningsbroeken, puntenkleding (was hier ooit een topic over) duur, luxe, over the top, simpel, vies, extreem vies.
Ohja, het meerendeel van de supermarktvrouwen is makkelijk draagbare kleding, die lekker zit, en vies mag worden ivm de kindjes. Kort haar is lekker makkelijk.

Een klein deel ziet er superleuk uit, met simpele dingen, en een pittig kort kapsel, met high en lowlights.

Één klant is een trouw draagster van Marlies Dekker (misschien nepperts) en laat dat ook duidelijk zien.

De oudere mensen zien er altijd het zelfde uit (Leeftijd van mijn grootouders)

De 65+ers zien er over het algemeen netjes en verzorgd uit.

En de jeugd in te strakke kleding, ik ben hip in mijn trainingsbroek, net niet, of leuke kleding.

Ik kijk werkelijk mijn ogen uit hoor, bijna nog leuker dan op het terras zitten
Wil het er morgen nog wel eens over hebben, over die zwaartekracht en puntenkleding (?).

Trusten, nu echt.
ik ben dan ook single he maar goed dat was ook maar eenmalig, daarna nooit meer gelukt, hij was 7 jaar jonger en best knap ook nog, ik had mijn zoon zelfs bij me.

soms is single zijn toch wel leuk.
quote:Rozigst schreef op 07 september 2009 @ 23:49:

Ohja, het meerendeel van de supermarktvrouwen is makkelijk draagbare kleding, die lekker zit, en vies mag worden ivm de kindjes. Kort haar is lekker makkelijk.

Voel me bijna aangesproken.
Ooh wie was dat.. Die had een topic geopend over kleding met punten. Wijde kleding met punten aan de zijkant.

Over de zwaartekracht, ik heb er niet veel verstand van, omdat ik klein bedeeld ben, dus er niet veel kán hangen, en er nog niet de leeftijd ervoor heb (toch?). Maar ik denk dat het een combinatie van zwaartekracht, leeftijd en vele kinderen voeden met de borst. Dat kan toch? Of heeft dat geen invloed?

Jasmine, lekker weertje vandaag gehad?

Ik heb de hele dag binnen gezeten, niets meegekregen van het weer. Maar ik zag klanten in korte broek en hemdje.. Was het echt zulk lekker weer?

(Ik las op internet dat er in jou deel iemand tegen een politiewagen had geplast? )
quote:mirte2 schreef op 07 september 2009 @ 23:52:

[...]

Voel me bijna aangesproken.

Heey, ik ben niet zo'n kindje die mamma's vies maakt hoor.

Nee, ik weet niet hoe ik zulke kleding moet omschrijven. Afritsbroeken, Fleecetruien en een Northfolk jas aan, bergschoenen.. Zoiets?
Geloof me, je wil niet weten hoe je eruit ziet als de zwaartekracht toeslaat, je boven de 40 (wat zeg ik... boven de 30:)) bent én dan ook nog kinderen hebt gehad, hahaha. Morgen verder over die andere punten. Doei.
quote:mirte2 schreef op 07 september 2009 @ 23:43:

Hé Jasmine, wil net weggaan. Hoe ist met de verkoop? Veel nieuwe dingen erop gezet, zoals bruine trui en blauwe tuniek?Verkoop gaat aardig goed. Nu nog afwachten of iedereen betaalt, da's altijd weer spannend. Pas daarna stuur ik de spullen op.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Goh, ik kom maar niet weg. Fijn dat het lekker gaat met de verkoop, Jasmine! Ruimt 't al een beetje op?
quote:Rozigst schreef op 07 september 2009 @ 23:53:

Ooh wie was dat.. Die had een topic geopend over kleding met punten. Wijde kleding met punten aan de zijkant.

Over de zwaartekracht, ik heb er niet veel verstand van, omdat ik klein bedeeld ben, dus er niet veel kán hangen, en er nog niet de leeftijd ervoor heb (toch?). Maar ik denk dat het een combinatie van zwaartekracht, leeftijd en vele kinderen voeden met de borst. Dat kan toch? Of heeft dat geen invloed?

Jasmine, lekker weertje vandaag gehad?

Ik heb de hele dag binnen gezeten, niets meegekregen van het weer. Maar ik zag klanten in korte broek en hemdje.. Was het echt zulk lekker weer?

(Ik las op internet dat er in jou deel iemand tegen een politiewagen had geplast? )Geen flauw idee. Van beide niet.
Aah dit gaat heel vies klinken ben ik bang.

Maar als ik naar mijn moeder kijk, dan teken ik ervoor hoor!

Ze is nu 45 geworden, maar er zijn mensen die het slechter getroffen hebben.
quote:Rozigst schreef op 07 september 2009 @ 23:53:

[...]

Heey, ik ben niet zo'n kindje die mamma's vies maakt hoor.

Nee, ik weet niet hoe ik zulke kleding moet omschrijven. Afritsbroeken, Fleecetruien en een Northfolk jas aan, bergschoenen.. Zoiets?Gelukkig, heb ik allemaal niet. Wat een opluchting:))
Hahahaha, nou, kun je nu met een gerust hart slapen
quote:mirte2 schreef op 07 september 2009 @ 23:57:

Goh, ik kom maar niet weg. Fijn dat het lekker gaat met de verkoop, Jasmine! Ruimt 't al een beetje op?

Ja en nee. Ja kast ruimt op maar heb er nu een grote bult met marktplaats kleding naast liggen. Maar in ieder geval ruimt het in mijn hoofd op en zal ik blij zijn wanneer straks de kleding straks weg is, hoef ik er ook niet meer over na te denken.

Werkt erg bevrijdend, miskopen op MP plempen. Bijna therapeutisch.
dat heb ik ook allemaal niet, gelukkig maar....
Oh die bergschoenen heb ik wel en daar banjer ik ook af en toe rustig de supermarkt mee door als ik net met de hond bij het meer vandaan kom. Dan ligt de supermarkt zo lekker op de route.
Jasmine, misschien een handig idee om eens te lezen op het bezemtopic?

Toen ik dat topic alleen nog maar gelezen had, heb ik alles hier uitgemest, weggedaan wat ook echt weg kan, en de rest in curverboxen gedaan.

Daar had ik niet genoeg aan, en heb er dus nog 6 bijgekocht.

Misschien helpt dat je, om meer drastisch weg te kunnen gooien?

Of een limiet stellen voor de tijd die het op MP staat, en het daarna in de Leger des Heils container gooien?

En anders, wil ik ook wel een keertje langskomen hoor.. Ik kan heel rigoureus te werk gaan
Jaa Jasmine, dat telt dan weer niet he..

Ik trek altijd een beetje een gemiddelde van de klant.

Er komen ook wel eens mensen in een klusoutfit, of paardrijdkleding. Ja, niet Fashionable natuurlijk.

Terwijl ze er andere dagen piekfijn uitzien.

Ik ben de tokkie vergeten. Die mevrouw heeft dezelfde bouw als Mevrouw Tokkie ongeveer, alleen ze draagt een legging en een kort tshirtje. Elke dag weer, elke dag hetzelfde.. En daarbij Crocs.

En het is niet zo grappig als de legging doorzichtig word als ze bukt Naar jou toe..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven