Afvallen met...
woensdag 9 september 2009 om 22:58
Nee, ben niet echt zenuwachtig eigenlijk. Heb me alleen in mijn hoofd geplant dat ik het hele huis aan kant wil hebben. Mochten we nl. aan het eind van de middag nog bij ons thuis terecht komen, wil ik het wel een beetje schoon hebben enzo... Hmm. Nou ja, morgen maar ff met de franse slag tornadoën. Of ons huis tot verboden gebied verklaren
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 9 september 2009 om 23:22
donderdag 10 september 2009 om 00:18
donderdag 10 september 2009 om 10:37
Godsamme Keessie
Ga je straks wel een evaluatie schrijven over je functie als je contract afloopt? Zullen ze vast niks mee doen maar dan heb jij er in ieder geval iets aan gedaan...
Zo goeiemorgen zeg... Dat had ik even nodig, ik ben nu net 10 min wakker.
Ok, ook al weer voor 8u wakker van buitengeluiden. Toen even naar het toilet geweest, het nieuws gekeken en toen weer met slaapmasker op en oordoppen in in slaap gevallen
Even ontbijten en laptop aanslingeren.
Ga je straks wel een evaluatie schrijven over je functie als je contract afloopt? Zullen ze vast niks mee doen maar dan heb jij er in ieder geval iets aan gedaan...
Zo goeiemorgen zeg... Dat had ik even nodig, ik ben nu net 10 min wakker.
Ok, ook al weer voor 8u wakker van buitengeluiden. Toen even naar het toilet geweest, het nieuws gekeken en toen weer met slaapmasker op en oordoppen in in slaap gevallen
Even ontbijten en laptop aanslingeren.
donderdag 10 september 2009 om 12:11
Tssskkk Keessie, belachelijk zeg . Echt niet normaal. Tot wanneer ben je daar nu precies?
Stom zeg!
Ik ben lekker aan't werk en heb tussendoor even koffiegedronken bij vriendinnetje (mocht best, want tenslotte al overuren genoeg deze week). Nu net weer terug en aan de slag. Straks is het weekend
Stom zeg!
Ik ben lekker aan't werk en heb tussendoor even koffiegedronken bij vriendinnetje (mocht best, want tenslotte al overuren genoeg deze week). Nu net weer terug en aan de slag. Straks is het weekend
Peas on earth!
donderdag 10 september 2009 om 12:34
Evenementje ging gelukkig goed, dus hopelijk morgen een enthousiast stuk in krant. Ik werk er nog tot 1 oktober. Ik weet niet hoor, of ik er nog wat mee wil. Geen idee ook, of ze aan exitgesprekken doen. Ik ga ze in ieder geval niet apart een brief sturen. Ze zoeken het maar uit. Nou ja, leuk gevoel over evenementje da’s in ieder geval een opsteker, erkent of niet.
donderdag 10 september 2009 om 13:50
Goed zo Mdk, daar moet je het dan maar uithalen, uit je eigen goeie gevoel over dingen. Wat een stelletje sufhoofden daar zeg.
Ik zwaai even tegen mijn principes af vanaf kantoor, denk dat ik hier alleen even het hoognodige ga doen en dan naar huis ga voor een dutje, ben echt bijzonder stuk en wil vanavond nog naar een concert.
Ik zwaai even tegen mijn principes af vanaf kantoor, denk dat ik hier alleen even het hoognodige ga doen en dan naar huis ga voor een dutje, ben echt bijzonder stuk en wil vanavond nog naar een concert.
donderdag 10 september 2009 om 15:36
Jippie!! Voor dit jurkje heb ik straks écht stad en buitenland afgereisd!!
Sinds vandaag ook online te koop, maar het duurt nog tot half okt voordat ik 'm dan eindelijk heb.
Net gebeld met een H&M hier in A'dam en ze hebben 'm eindelijk in mijn maat. Dus ik ga het foutgestikte jurkje zo even omruilen voor een goeie, joepie!!
Sinds vandaag ook online te koop, maar het duurt nog tot half okt voordat ik 'm dan eindelijk heb.
Net gebeld met een H&M hier in A'dam en ze hebben 'm eindelijk in mijn maat. Dus ik ga het foutgestikte jurkje zo even omruilen voor een goeie, joepie!!
donderdag 10 september 2009 om 15:39
MdK: ik geloof niet eens dat het feit dat je niet bent uitgenodigd aan jou ligt, dat gebeurde mij ook zo vaak vroegah... En niet omdat mensen me niet aardig vonden, maar er domweg niet bij stil stonden dat er ook wel eens adviseurs bij zo'n gesprek betrokken zouden kunnen worden. Maar nee, de mannen regelen het liever even onderhands, pfffff....
Wees blij dat je daar niet veel langer bij hoeft te zijn! Hoe staat het met je banenjacht trouwens?
En Age: good for you
Wees blij dat je daar niet veel langer bij hoeft te zijn! Hoe staat het met je banenjacht trouwens?
En Age: good for you
donderdag 10 september 2009 om 15:56
Tientje! hoe is het op het werk?
En Keessie, wat Tien zegt: wees blij dat je bijna weg bent daar. Dat maakt de weg vrij voor een leuke baan!! (en die komt zeker wel!)
Gek trouwens: heb vandaag niet echt trek om te eten. Ook wel eens fijn
Balansdagje dus!
Gisteren dus uit eten geweest en heel verantwoord een salade besteld. Was eigenlijk een voorgerecht maar je kon 'm ook als grote salade bestellen.
Nou, viel best tegen Bordje met sla, tomaatjes, paprika en kappertjes (laat ik nou net niet van die laatste 3 houden dus met tegenzin gegeten) en oosters gemarineerde ossenhaas.
Dus we mochten een toetje hadden we bedacht.
Hadden we dat ook maar niet gedaan. Ik wilde 'heul verantwoord' de mousse met vers fruit nemen.
Nou, de mousse was eigenlijk gewoon slagroom met aardbeiensaus erdoorheen. Fruit was wel lekker!
Eigenlijk stom dat ik het toetje heb opgegeten, kwam thuis met enorme buikkramp dus meteen m'n bed ingedoken.
Vandaag was ik om half 11 wakker en rond 11u of 11:30u pas een kom flakes met melk gehad. Om 14u 2 cracottes met kaas.
Ben wel een beetje licht in m'n hoofd, maar ik zit ook weer met een enorme snotkop en heb vanmiddag al zitten stomen.
Heb geen hongergevoel verder.
Zal toch voor de zekerheid even een tosti maken voordat ik op de fiets ga naar de H&M. Straks val ik zo de tramrails in
En Keessie, wat Tien zegt: wees blij dat je bijna weg bent daar. Dat maakt de weg vrij voor een leuke baan!! (en die komt zeker wel!)
Gek trouwens: heb vandaag niet echt trek om te eten. Ook wel eens fijn
Balansdagje dus!
Gisteren dus uit eten geweest en heel verantwoord een salade besteld. Was eigenlijk een voorgerecht maar je kon 'm ook als grote salade bestellen.
Nou, viel best tegen Bordje met sla, tomaatjes, paprika en kappertjes (laat ik nou net niet van die laatste 3 houden dus met tegenzin gegeten) en oosters gemarineerde ossenhaas.
Dus we mochten een toetje hadden we bedacht.
Hadden we dat ook maar niet gedaan. Ik wilde 'heul verantwoord' de mousse met vers fruit nemen.
Nou, de mousse was eigenlijk gewoon slagroom met aardbeiensaus erdoorheen. Fruit was wel lekker!
Eigenlijk stom dat ik het toetje heb opgegeten, kwam thuis met enorme buikkramp dus meteen m'n bed ingedoken.
Vandaag was ik om half 11 wakker en rond 11u of 11:30u pas een kom flakes met melk gehad. Om 14u 2 cracottes met kaas.
Ben wel een beetje licht in m'n hoofd, maar ik zit ook weer met een enorme snotkop en heb vanmiddag al zitten stomen.
Heb geen hongergevoel verder.
Zal toch voor de zekerheid even een tosti maken voordat ik op de fiets ga naar de H&M. Straks val ik zo de tramrails in
donderdag 10 september 2009 om 18:07
donderdag 10 september 2009 om 18:17
Ik heb weekend
Age, je eten klinkt vies! Bah!
Tien, veel plezier bij vriendin+baby!
Xan is zielig, want heeft dinsdag kies laten trekken en en heeft nu heel veel pijn. Hij kijkt ook vrij zielig, dus ik doe vooral Heel Lief
Alvast een lijstje:
- ontbijt: yoghurt+cruesli
- tussendoor: muffin
- lunch: 3 boterhammen met philadelphia, stuk komkommer, crystalclear
- tussendoor: 2 rijstwafels
- avondeten (zo dadelijk): aardappels, veel groenten (broccoli, peultjes, sperziebonen), valessburger, 1 lepel jus.
- vanavond dan nog: stukje chocola ofzo.
En verder veel thee gedronken.
Peas on earth!
donderdag 10 september 2009 om 18:22
Ik heb een drukke dag met een stomme vergadering gehad. Stom is ook echt het enige woord wat ik ervoor kan bedenken (buiten allerlei schuttingtaal ). Wat kunnen managers toch vreemde dingen doen en zeggen.
Verder veel op- en neer geren en gedoe dus ik ben blij dat ik thuis ben. Vanavond wel weer aan de studie.
Keesie, jij werkt gewoon op een vreemde plek waar ze niet zo goed weten hoe te communiceren met hun personeel.
Age, leuk jurkje!
Erwt, heeft Xan vandaag pijn van de kies die dinsdag getrokken is? Heeft hij de afgelopen twee dagen dan geen last gehad?
Ik ga even koken.
donderdag 10 september 2009 om 18:30
Hmmm ja, vergaderingen zijn soms inderdaad alleen maar met STOM te omschrijven
Xan heeft inderdaad dinsdag kies laten trekken, heeft toen meteen ibuprofen geslikt en relatief weinig last. Gisteren wel vervelend gevoel, maar nu voelt het heel beurs en stijf (hele kaak), waarschijnlijk omdat tandarts flink moest wrikken om kies eruit te krijgen
Xan heeft inderdaad dinsdag kies laten trekken, heeft toen meteen ibuprofen geslikt en relatief weinig last. Gisteren wel vervelend gevoel, maar nu voelt het heel beurs en stijf (hele kaak), waarschijnlijk omdat tandarts flink moest wrikken om kies eruit te krijgen
Peas on earth!
donderdag 10 september 2009 om 18:32
Weer thuis. Olijf definitief Bridal-fever?quote:Tientje79 schreef op 10 september 2009 @ 15:39:
Ach ja nog een paar weken. Solliciteren nog niet zo soepel, daarom heb ik ook externe schop onder hol -hulp (da's een erkende titel ja) ingeschakeld, morgenochtend ga ik naar het UWV.
Ach ja nog een paar weken. Solliciteren nog niet zo soepel, daarom heb ik ook externe schop onder hol -hulp (da's een erkende titel ja) ingeschakeld, morgenochtend ga ik naar het UWV.
donderdag 10 september 2009 om 18:35
Oooh dat heb ik ook gehad Erwt, bij een van mijn verstandskiezen, moesten ze ook onwijs hannesen om te voorkomen dat ze er nog twee extra uitjoepten. Heeft nog een half jaar geduurd voordat ik mijn mond weer tot normale 'wijdte' open kon doen. Bereidt hem er maar op voor dat dikbelegde broodjes voorlopig geplet moeten worden