Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ben je verder ook zenuwachtig voor de grote dag?

De voorspellingen voor het weer zijn iig vrij gunstig toch?!

graad of 20 half bewolkt.
Nee, ben niet echt zenuwachtig eigenlijk. Heb me alleen in mijn hoofd geplant dat ik het hele huis aan kant wil hebben. Mochten we nl. aan het eind van de middag nog bij ons thuis terecht komen, wil ik het wel een beetje schoon hebben enzo... Hmm. Nou ja, morgen maar ff met de franse slag tornadoën. Of ons huis tot verboden gebied verklaren
Ik ben mijn eigen bananenschil
voor pre-huwelijkstress van Olijf

hier ook enome pukkel die ik toch echt kwijt wil zijn over twee weken - staat zo stom op de foto he?

Ben beetje moe en niet helemaal in de mood om enorm terug te lezen, dus ik beperk me tot: ik vind jullie lieffies en wens jullie een goede nachtrust toe!
Hier ook weinig tekst, ben afgedraaid. Fijn gerepeteerd met acteur (die eerst even niet wilde geloven dat ik die teksten had geschreven! Hij vond ze mooi, dus ) en violiste, en 1000 nuttige dingen gedaan, en leuk gerepeteerd met de band, en nu is het op.

Tot morgen!
Mogguh....

Oh wat slaap ik toch slecht als het druk op het werk is.

Even schoenen zoeken en dan maar weer richting werk...
Hier ook een slechte slaperT. Nou ja, ik zal het dit weekend wel bijslapen (hoop ik dan!).

Ik hoop dat de rest wél beter geslapen heeft!

Werkse, ik moet nu in volle galop richting baas - waaróm moet ik me toch altijd haasten....
Typisch mijn werk weer. Ik organiseer met enig succes een evenement (journalist van landelijk dagblad komt) Is er vooraf een vergadering over (het beleid dat uitgedragen moet worden op) het evenement. Ben ik niet uitgenodigd… :’-(
Fijn MdK..... Dat je zo gewaardeerd wordt enzo.
Godsamme Keessie

Ga je straks wel een evaluatie schrijven over je functie als je contract afloopt? Zullen ze vast niks mee doen maar dan heb jij er in ieder geval iets aan gedaan...

Zo goeiemorgen zeg... Dat had ik even nodig, ik ben nu net 10 min wakker.

Ok, ook al weer voor 8u wakker van buitengeluiden. Toen even naar het toilet geweest, het nieuws gekeken en toen weer met slaapmasker op en oordoppen in in slaap gevallen

Even ontbijten en laptop aanslingeren.
Tssskkk Keessie, belachelijk zeg . Echt niet normaal. Tot wanneer ben je daar nu precies?

Stom zeg!

Ik ben lekker aan't werk en heb tussendoor even koffiegedronken bij vriendinnetje (mocht best, want tenslotte al overuren genoeg deze week). Nu net weer terug en aan de slag. Straks is het weekend
Peas on earth!
Nou ja zeg Keesje..wat debiel. Idd, lekkere waardering zo.
Evenementje ging gelukkig goed, dus hopelijk morgen een enthousiast stuk in krant. Ik werk er nog tot 1 oktober. Ik weet niet hoor, of ik er nog wat mee wil. Geen idee ook, of ze aan exitgesprekken doen. Ik ga ze in ieder geval niet apart een brief sturen. Ze zoeken het maar uit. Nou ja, leuk gevoel over evenementje da’s in ieder geval een opsteker, erkent of niet. 
Goed zo Mdk, daar moet je het dan maar uithalen, uit je eigen goeie gevoel over dingen. Wat een stelletje sufhoofden daar zeg.

Ik zwaai even tegen mijn principes af vanaf kantoor, denk dat ik hier alleen even het hoognodige ga doen en dan naar huis ga voor een dutje, ben echt bijzonder stuk en wil vanavond nog naar een concert.
Jippie!! Voor dit jurkje heb ik straks écht stad en buitenland afgereisd!!

Sinds vandaag ook online te koop, maar het duurt nog tot half okt voordat ik 'm dan eindelijk heb.

Net gebeld met een H&M hier in A'dam en ze hebben 'm eindelijk in mijn maat. Dus ik ga het foutgestikte jurkje zo even omruilen voor een goeie, joepie!!
(dit was het jurkje wat ik in Londen al zag)
MdK: ik geloof niet eens dat het feit dat je niet bent uitgenodigd aan jou ligt, dat gebeurde mij ook zo vaak vroegah... En niet omdat mensen me niet aardig vonden, maar er domweg niet bij stil stonden dat er ook wel eens adviseurs bij zo'n gesprek betrokken zouden kunnen worden. Maar nee, de mannen regelen het liever even onderhands, pfffff....

Wees blij dat je daar niet veel langer bij hoeft te zijn! Hoe staat het met je banenjacht trouwens?

En Age: good for you
Tientje! hoe is het op het werk?

En Keessie, wat Tien zegt: wees blij dat je bijna weg bent daar. Dat maakt de weg vrij voor een leuke baan!! (en die komt zeker wel!)

Gek trouwens: heb vandaag niet echt trek om te eten. Ook wel eens fijn

Balansdagje dus!

Gisteren dus uit eten geweest en heel verantwoord een salade besteld. Was eigenlijk een voorgerecht maar je kon 'm ook als grote salade bestellen.

Nou, viel best tegen Bordje met sla, tomaatjes, paprika en kappertjes (laat ik nou net niet van die laatste 3 houden dus met tegenzin gegeten) en oosters gemarineerde ossenhaas.

Dus we mochten een toetje hadden we bedacht.

Hadden we dat ook maar niet gedaan. Ik wilde 'heul verantwoord' de mousse met vers fruit nemen.

Nou, de mousse was eigenlijk gewoon slagroom met aardbeiensaus erdoorheen. Fruit was wel lekker!

Eigenlijk stom dat ik het toetje heb opgegeten, kwam thuis met enorme buikkramp dus meteen m'n bed ingedoken.

Vandaag was ik om half 11 wakker en rond 11u of 11:30u pas een kom flakes met melk gehad. Om 14u 2 cracottes met kaas.

Ben wel een beetje licht in m'n hoofd, maar ik zit ook weer met een enorme snotkop en heb vanmiddag al zitten stomen.

Heb geen hongergevoel verder.

Zal toch voor de zekerheid even een tosti maken voordat ik op de fiets ga naar de H&M. Straks val ik zo de tramrails in
Hihi Age, ontwikkel je ook langzaam een suikerallergie? Heeft zo zijn voordelen!

Wel een beetje goed voor jezelf zorgen he?

Ik ga nu naar een vriendinnetje en daarna op kraamvisite bij een gezamenlijke vriendin die een meisjesbaby bekomen heeft. Ben zó benieuwd hoe zij is als moeder!

Ik heb weekend

Age, je eten klinkt vies! Bah!

Tien, veel plezier bij vriendin+baby!

Xan is zielig, want heeft dinsdag kies laten trekken en en heeft nu heel veel pijn. Hij kijkt ook vrij zielig, dus ik doe vooral Heel Lief

Alvast een lijstje:

- ontbijt: yoghurt+cruesli

- tussendoor: muffin

- lunch: 3 boterhammen met philadelphia, stuk komkommer, crystalclear

- tussendoor: 2 rijstwafels

- avondeten (zo dadelijk): aardappels, veel groenten (broccoli, peultjes, sperziebonen), valessburger, 1 lepel jus.

- vanavond dan nog: stukje chocola ofzo.

En verder veel thee gedronken.
Peas on earth!

Ik heb een drukke dag met een stomme vergadering gehad. Stom is ook echt het enige woord wat ik ervoor kan bedenken (buiten allerlei schuttingtaal ). Wat kunnen managers toch vreemde dingen doen en zeggen.

Verder veel op- en neer geren en gedoe dus ik ben blij dat ik thuis ben. Vanavond wel weer aan de studie.

Keesie, jij werkt gewoon op een vreemde plek waar ze niet zo goed weten hoe te communiceren met hun personeel.

Age, leuk jurkje!

Erwt, heeft Xan vandaag pijn van de kies die dinsdag getrokken is? Heeft hij de afgelopen twee dagen dan geen last gehad?

Ik ga even koken.
Roetoetoe Ratata

(kom vanavond wel even iets zinnigs zeggen - hoop ik)
Gaat 'ie lekker Olijf?
Hmmm ja, vergaderingen zijn soms inderdaad alleen maar met STOM te omschrijven

Xan heeft inderdaad dinsdag kies laten trekken, heeft toen meteen ibuprofen geslikt en relatief weinig last. Gisteren wel vervelend gevoel, maar nu voelt het heel beurs en stijf (hele kaak), waarschijnlijk omdat tandarts flink moest wrikken om kies eruit te krijgen
Peas on earth!
Weer thuis. Olijf definitief Bridal-fever?quote:Tientje79 schreef op 10 september 2009 @ 15:39:

Wees blij dat je daar niet veel langer bij hoeft te zijn! Hoe staat het met je banenjacht trouwens?

Ach ja nog een paar weken. Solliciteren nog niet zo soepel, daarom heb ik ook externe schop onder hol -hulp (da's een erkende titel ja) ingeschakeld, morgenochtend ga ik naar het UWV.
Oooh dat heb ik ook gehad Erwt, bij een van mijn verstandskiezen, moesten ze ook onwijs hannesen om te voorkomen dat ze er nog twee extra uitjoepten. Heeft nog een half jaar geduurd voordat ik mijn mond weer tot normale 'wijdte' open kon doen. Bereidt hem er maar op voor dat dikbelegde broodjes voorlopig geplet moeten worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven