Verzin de volgende zin ...en zet de verhaallijn voort

10-09-2009 22:51 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft tegenwoordig niet een half afgemaakte roman op de plank liggen? Oefent hier uw vaardigheden! We gaan samen 'een boek' maken !

De regels:

1.Type steeds één zin na de zin van de vorige poster.

2.De zin moet 'logisch aansluiten', maar zo nu en dan een verrassende wending geven mag! Hou de spanning er in waar nodig. En hak knopen door waar nodig. Wees zuinig met je drama. Geef niet te snel te veel weg.

3. Alles kan inhoudelijk !

4. Maar aub geen gevloek, het is niet een poging tot Nederlandse Speelfilm hier...

5.Geen geneuzel over andermans spelfouten !!!

6. Bij een 'dubbelposting' gewoon verder gaan met de zin die je wilt.

7. Zet voor het overzicht alles wat niet in de verhaallijn hoort tussen *sterretjes*.

Okay, laat je fantasie maar gaan. Ik begin:

,,Wat is logisch?", zei hij met een licht geïrriteerde stem.
Maar haar vraag bleef in de lucht hangen, het antwoord bleef achterwege toen er plots
.... als donderslag bij heldere hemel...
Het was ondertussen al 2:00 uur.
Priscilla en Jan moesten er echt vandoor.. hun dienst zat er bijn op... Babette en Herman bleven achter.. in ijzige stilte. Babette's gedachten draaiden op volle toeren, wat was het geweest dat haar zwagertje haar dringend moest vertellen over Herman?
Zou hij het in de gaten hebben?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ze probeerde Herman's gezichtsuitdrukking te analyseren... hij keek zorgelijk, Ze moest en zou er zo snel mogelijk achter komen wat Herman te verzwijgen had.
Maar wat had Herman dan te verzwijgen?Hij wist toch dat ze vreemd was gegaan of zag ze nu spoken...
Herman probeerde hardnekkig Babette's blik te ontwijken en bood haar een glas rose aan.
Ze nam het glas snel aan en hoopte zo haar problemen even te vergeten...
Zou Jan dan toch aan Priscilla hebben verteld dat Babette en hij... nee... dat zou Jan nooit doen toch?
Gulzig dronk ze het glas in in een keer leeg.
Met een schok kwam Babette erachter dat ze hardop had staan denken. Was ze nou zo dronken?
Nee,ze was niet dronken,dit was de realiteit!!!
O,nee,wie hoorde ze nu de trap op komen,was het Herman?
Ze moest zich aan Herman bewijzen.. en wel nu! Onder invloed van haar enorme hoeveel roseetjes liep ze op haar meest sexy manier op Herman af..
Maar.. Herman stond zojuist nog naast haar? Wat was er toch allemaal aan de hand? Het duizelde in haar hoofd, en met een grote klap viel ze op de grond.
Herman was allang blij en liet haar liggen.. hij walgde van haar en moest er niet aan denken om op dit moment met haar in een bed te liggen, of nog erger, niet te liggen maar net doen alsof hij haar zo graag wilde...Herman ging lekker alleen naar bed... en begon na te denken...
De gedachtes vlogen door zn hoofd. Hoe had het zover kunnen komen, wat had Babette dat hem zo bond... was het sex? geld? haar vermagerde chiwawa? hij had altijd wel een zwak gehad voor verwaarloosde hondjes.. hij kwam er niet uit. Toen na drie uur piekeren de slaap hem nog niet omarmde stond...
hahahaha fransoise... jij weer met je hondjes?

oke..

nog niet omarmde stond Babette (met haar verwaarloosde chihuahua in haar armen) naast hun bed... we moeten praten zei ze.. ik moet je vertellen over mij en Jan...
*is het een idee om de zinnen een keer samen te voegen? Het lukt mij nu niet om alle pagina's te lezen en dus de verhaallijn te volgen....wil ik morgen best wel doen*
Just a little strenght in our hearts. Enough to heal.
Ze smeet haar viervoeter onder het bed en huide zachtjes; "Ik weet dat je misschien wel ergens al een vermoeden had . En ik weet dat je dan ook dat je die bewuste ochtend achter me aan reedt. Maar het geeft niet. Want toen je ons bespiedde voelde dat zo... Zo bevrijdend dat ik nu..."
...pas besef wat ik je heb aangedaan. Ik was op zoek naar aandacht. Jan is ook zo lief voor me, hij geeft me complimentjes, weet me te verwennen, brengt cadeautjes voor me mee... en....
Lijkt me een goed plan Lin67 !
Hij is gewoon zoooo goed in bed!
Herman keek verdrietig.... stond op.. en liep als een gebroken man langs haar de slaapkamer uit... Chihuahua sjokte achter hem aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven