Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

08-09-2009 21:10 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Groepstherapie!!

(Dit is topic nummer 6... 'Afvallen met... Tegeltjeswijsheden!!' is hier terug te vinden)
Ja, de bus kwam binnen 3 minuten ofzo. Heb helaas wel net de trein gemist. Gelukkig gaat de volgende al over 10 minuten
Vertel es Drift ...
Ik ben ook benieuwd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ah verdamt... De trein heeft 10 min vertraging!!

Zit bij mezelf te bedenken waarom ik iets lekkers mag kopen in de kiosk hier op het perron. Maar NEE! Ik mag niks
Zal ik ff één trouwfoto van ons even hier neerzetten? Haal ik 'm strakkies weer weg. Hebben jullie ff een idee enzo...
Nee Age, je mag niks

Vinyl kan beter zelf vertellen wat ze heeft, is goed voor de verwerking enzo

Moos, balen van die ongesteldheid. Bij mij trekken dat soort rare dingen na een paar dagen gelukkig altijd weer weg maar o zo vervelend als je er middenin zit.
Ik ben wel benieuwd Olijf!
oh Olijf leuk!!!
Ok, monumentje...
Hé Drift nou heb je ons eerst nieuwsgierig gemaakt en dan vertel je het niet..

En ja gelukkig gaat het na een paar dagen weer over maar voel me wel altijd wat downig en het kost vaak een hoop geld en zoetigheid...
Zo, even een andere foto toegevoegd

Ja, ik ben een beetje flauw he?!
Mooi!!
Mooi dat het in zwartwit is Olijfje!

Hang jij een beetje scheef op de een of andere manier?

En ben je blij met het resultaat van de foto's (inclusief schaapjes )?
Ja, vind ik zelf ook! Ik heb vanmiddag het cdtje met lage resolutie-foto's opgehaald en ze zijn (meestal) erg leuk. Ook van vrienden en ouders druppelen de foto's via de mail binnen. Echt leuk!

Oh Moos, knuffel vanwege ongesteldheidellende. Bleghhh.
Heb je alleen zwart wit of ook kleur?
Ja, ik hang idd een beetje scheef. Weet niet meer of dat door ongelijke grond kwam of dat dat een artistieke impressie was...

Er zijn een aantal foto's idd gelijk in zwartwit genomen, vind dat vaak mooier dan kleur. Ik haal 'm zo weer weg trouwens!

Zo lachen ook, op een aantal foto's springen we en je ziet op de achtergrond een schaap in volle galop er vandoor gaan
Ik ben dan meteen benieuwd waar die ene arm nou buiten beeld heen gaat Olijf

Dank voor de knuffels, lief.

Ben nu ook wel erg benieuwd naar Vinyls Erntige Stoornis, maar Drift als heuse peut gaat dat natuurlijk niet verklappen, dus Fiel? Ah? Je weet he, gedeelde smart enzo...

Ik ga maffen kinders. Trust! Oh nee, lijstje:

bh osseworst, bh spinata romana

broodje Mario

6-8 stukjes stokbrood met gerookte zalm/serranoham/truffelsalami en een paar stukjes sushi en kaas (verjaardag nichtje)

2 stukjes chocolade

Niet supergezond wederom, maar wel keurig niet te veel gegeten van al die vreselijk lekkere dingen die mijn geliefde zuster had bewaard voor me als avond eten. Alleen de 2 stukjes chocolade mocht ik eigenlijk niet van mezelf, maar toch gesnaaid. Maar gelukkig wel maar 2 Hoe'st met de Toblerone, Keessie?
Haha Moos, die arm gaat gewoon richting tak/boomstam. Heb 'm alleen ietsie aangepast voor hier.
Zo, daar ben ik weer.

Blijkt verdorie dat ik een zeer ernstige stoornis heb. Het moet niet gekker worden!

Om niet erg uit de toon te vallen hier, en om niet anders behandeld te worden, zal ik er niet teveel over uitwijden, maar enkele symptomen zijn toch wel niezen, rode ogen, watten-in-je-hoofd gevoel en algehele malaise
Ik ben er weer! Even bijlezen
Peas on earth!
Dat heb je best snel gedaan Erwt!
quote:Drift schreef op 12 september 2009 @ 23:00:

Dat heb je best snel gedaan Erwt!Dat komt door haar losse rechtervoetje......
Ik schrok trouwens, ik heb nml een 35 liter tank en meestal tank ik zo 33 liter als ik even door heb gereden nadat mijn signaal klinkt.

Er zal best iets meer inkunnen dan 35, maar niet enorm veel denk ik.

Als hij bij 30 piept, kan ik dus nog tussen de 60 en de 100 km doorrijden.

Nu heb ik denk ik amper 20 km gereden na de piep en er ging 35,17 liter in. Oef, had zomaar stil kunnen staan dan...

PS. Erwt: dankjewel voor het mij de wijk uit loodsen, enne... sorry dat ik moest keren (en jij dus ook)
quote:Xander68 schreef op 12 september 2009 @ 23:02:

[...]

Dat komt door haar losse rechtervoetje......

Begrijp ik nu goed dat Erwt onderweg haar rechtervoet is kwijt geraakt en die zojuist voor jou op tafel gelegd heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven