Afvallen met...

zondag 13 september 2009 om 16:44
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 16:40:
Hoe voelt Xan zich trouwens? Bij nog steeds veel pijn morgen zou ik trouwens even een telefoontje naar de tandarts plegen als ik hem was, gewoon voor de zekerheid ofzo.Haaai! Nog steeds wat pijn, maar over de algehele linie minder hoor! Tandarts had al gewaarschuwd dat het een weekje aan kon houden......
Hoe voelt Xan zich trouwens? Bij nog steeds veel pijn morgen zou ik trouwens even een telefoontje naar de tandarts plegen als ik hem was, gewoon voor de zekerheid ofzo.Haaai! Nog steeds wat pijn, maar over de algehele linie minder hoor! Tandarts had al gewaarschuwd dat het een weekje aan kon houden......
zondag 13 september 2009 om 16:44
Ja, Xan heeft nog wel veel pijn. Ik vond het ook wel gek, maar hij meldde me vanochtend dat de tandarts wel echt expliciet had gezegd dat het een week kon duren en dat de pijn wel iedere dag iets minder wordt. Maar... wel een Heel Klein Beetje Minder dan, want Xan is toch overwegend nog Echt Zielig
Oh even dat recept zoeken...
Oh even dat recept zoeken...
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 16:45
zondag 13 september 2009 om 16:49
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 16:45:
Zitten jullie nu naast elkaar op de bank ieder een ander verhaaltje te tikken?
We zien het ook allebei nú pas, da's wel heel erg
(en nee, ik zit op de bank, Xan aan tafel).
Xan doet overigens hier vrij stoer, maar in het echt juist vrij zielig
Zitten jullie nu naast elkaar op de bank ieder een ander verhaaltje te tikken?
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 16:50
zondag 13 september 2009 om 16:51
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 16:49:
[...]
Xan, als je vindt dat je teveel pijn houdt moet je wel gewoon gaan bellen hoor. Straks heb je een ontsteking ofzo.
[...]
Xan, als je vindt dat je teveel pijn houdt moet je wel gewoon gaan bellen hoor. Straks heb je een ontsteking ofzo.

zondag 13 september 2009 om 16:52
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 16:46:
Oh, nu heb ik ook zin in patat. Dat mag best toch?
Wat zijn nu slechte redenen om geen patat te gaan halen op een luie zondag?
Een reden om GEEN patat te gaan halen voor Erwt en Xan is dat ze allebei willen afvallen, en daar helpt patat NIET bij!
Jij mag zoveel patat eten als je wilt Driftekind!
Oh, nu heb ik ook zin in patat. Dat mag best toch?
Wat zijn nu slechte redenen om geen patat te gaan halen op een luie zondag?
Een reden om GEEN patat te gaan halen voor Erwt en Xan is dat ze allebei willen afvallen, en daar helpt patat NIET bij!
zondag 13 september 2009 om 16:52
Ik denk dat het helemaal niet slecht is. Patat is aardappels, aardappels zijn niet slecht. Een kaassoufflee bestaat grotendeels uit zuivel, een kroket uit (ondefinieerbaar) vlees en een bamischijf is gewoon een klein beetje pasta van binnen. Eignelijk heul verantwoord op die schijf van vijf
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 16:54
zondag 13 september 2009 om 16:54
quote:AgentL schreef op 13 september 2009 @ 16:52:
[...]
Maar ik weet niet wat ik moet eten, want ik heb niets in huis..
(variatie op 'ik heb helemaal geen leuke kleding' roepend voor de kledingkast)
[...]
Maar ik weet niet wat ik moet eten, want ik heb niets in huis..
(variatie op 'ik heb helemaal geen leuke kleding' roepend voor de kledingkast)
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 16:55
quote:AgentL schreef op 13 september 2009 @ 16:52:
[...]
Dank je Age!
Ik haal het eigenlijk ook bijna nooit. Vind het maar af en toe echt lekker.
[...]
Dank je Age!
Ik haal het eigenlijk ook bijna nooit. Vind het maar af en toe echt lekker.

zondag 13 september 2009 om 16:55
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 september 2009 @ 16:52:
Ik denk dat het helemaal niet slecht is. Patat is aardappels, aardappels zijn niet slecht. Een kaassoufflee bestaat grotendeels uit zuivel, een kroket uit (ondefinieerbaar) vlees en een bamischijf is gewoon een klein beetje pasta van binnen. Eignelijk heul verantwoord op die schijf van vijf En....'t is gebakken in zuiver plantaardig vet! En daarbij, we halen het bij een zaak die gecertificeerd is in "verantwoord frituren".
Ik denk dat het helemaal niet slecht is. Patat is aardappels, aardappels zijn niet slecht. Een kaassoufflee bestaat grotendeels uit zuivel, een kroket uit (ondefinieerbaar) vlees en een bamischijf is gewoon een klein beetje pasta van binnen. Eignelijk heul verantwoord op die schijf van vijf En....'t is gebakken in zuiver plantaardig vet! En daarbij, we halen het bij een zaak die gecertificeerd is in "verantwoord frituren".
zondag 13 september 2009 om 16:57
quote:Xander68 schreef op 13 september 2009 @ 16:55:
[...]
En....'t is gebakken in zuiver plantaardig vet! En daarbij, we halen het bij een zaak die gecertificeerd is in "verantwoord frituren".
Oh? En wat houdt dat dan eigenlijk in?
Verantwoord frituren klinkt toch een beetje als een paradox namelijk
[...]
En....'t is gebakken in zuiver plantaardig vet! En daarbij, we halen het bij een zaak die gecertificeerd is in "verantwoord frituren".
Oh? En wat houdt dat dan eigenlijk in?
Verantwoord frituren klinkt toch een beetje als een paradox namelijk
Peas on earth!
zondag 13 september 2009 om 16:58
quote:Drift schreef op 13 september 2009 @ 16:57:
Xan en Erwt samen zijn wel goed in allerlei nutteloze argumenten tevoorschijn toveren
Ga jij vanavond met ons mee naar BzV kijken Xan?
Ik heb dat van Vinyl geleerd, die heeelll erg goed is in het omtoveren van Ongezond Eten tot SuperVerantwoord Voedsel
Oh, even in de tvgids kijken hoe laat BZV komt.
Xan en Erwt samen zijn wel goed in allerlei nutteloze argumenten tevoorschijn toveren
Ga jij vanavond met ons mee naar BzV kijken Xan?
Ik heb dat van Vinyl geleerd, die heeelll erg goed is in het omtoveren van Ongezond Eten tot SuperVerantwoord Voedsel
Oh, even in de tvgids kijken hoe laat BZV komt.
Peas on earth!