Afvallen met...
zondag 13 september 2009 om 16:59
Ja duh Erwt, jij wilt afvallen!! *zwaait streng met haar wijsvinger*
En dat je niks in huis hebt is onzin. Ik roep het ook zo vaak, maar ik heb een vol keukenkastje, en een volle koelkast en vriezer.
Er valt altijd wel iets te maken.
Je hebt toch wel rijst?
En de ingrediënten voor het recept heb je ook in huis, dus vergeet de patat, vervang de aardappelpuree nou maar door rijst en dan kun je vanavond TROTS OP JEZELF ZIJN!!
En dat je niks in huis hebt is onzin. Ik roep het ook zo vaak, maar ik heb een vol keukenkastje, en een volle koelkast en vriezer.
Er valt altijd wel iets te maken.
Je hebt toch wel rijst?
En de ingrediënten voor het recept heb je ook in huis, dus vergeet de patat, vervang de aardappelpuree nou maar door rijst en dan kun je vanavond TROTS OP JEZELF ZIJN!!

zondag 13 september 2009 om 17:06
zondag 13 september 2009 om 17:07
zondag 13 september 2009 om 17:07
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 17:07:
Ai, Erwt, jij leert veel te snel!
Ik zou ook komen met de kaassoufle, want ja.. zuivel
Oh, vanavond zal ik half denk ik maar BzV meedoen, had al afgesproken bij de vorige serie dat ik het met mijn tante telefonisch zou kijken, deden we eerder ook nml. Dus of ik tegelijk kan typen?Ik denk dat jij jouw multitaskingtalenten maar eens tot het uiterste moet gaan testen
Ai, Erwt, jij leert veel te snel!
Ik zou ook komen met de kaassoufle, want ja.. zuivel
Oh, vanavond zal ik half denk ik maar BzV meedoen, had al afgesproken bij de vorige serie dat ik het met mijn tante telefonisch zou kijken, deden we eerder ook nml. Dus of ik tegelijk kan typen?Ik denk dat jij jouw multitaskingtalenten maar eens tot het uiterste moet gaan testen
zondag 13 september 2009 om 17:10
quote:Vinyl schreef op 13 september 2009 @ 17:09:
Ik vrees dat ik een probleem heb.
Als je dit leest op Nu.nl:
Wilders vergelijkt Obama met Chamberlain
'Hij bakt zoete broodjes met de vijand'
En het enige wat je denkt is: jummie, zoete broodjes!
Dan gaat het niet goed he? Lijkt me een politiek zeer correcte gedachte als het om Wilders gaat
Ik vrees dat ik een probleem heb.
Als je dit leest op Nu.nl:
Wilders vergelijkt Obama met Chamberlain
'Hij bakt zoete broodjes met de vijand'
En het enige wat je denkt is: jummie, zoete broodjes!
Dan gaat het niet goed he? Lijkt me een politiek zeer correcte gedachte als het om Wilders gaat
zondag 13 september 2009 om 17:12