Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
Ik ben alleen maar bang voor de Angels.
quote:rosanna08 schreef op 17 september 2009 @ 15:15:

Waar Leo altijd als de "heilige leo" gezien wordt, is het altijd Fleurtje waar tegenaan getrapt wordt als zijnde het kreng van het forum.

Denk dat beide termen niet kloppen

Terwijl ik Fleurtje best wel verfrissend vind. Net als Elninjoo, beiden schaamteloos zichzelf en daardoor vaak een doelwit, terwijl ik het wel een leuk tegenwicht kan vinden en een tricker voor een nieuwe discussie.

Ik zal eens wat grappigs vertellen, mijn koudwatervrees wordt met de seconde kleiner, dus berg je maar hahaha.
quote:heejhallo schreef op 17 september 2009 @ 14:52:

Als je het hele forum over je heen krijgt omdat je een uiterst ongepaste opmerking maakt, heb je dat aan jezelf te danken, lijkt me. De persoon staat daar los van.

Verder ben ik voor niemand bang, in het begin wel een beetje bang om te reageren, gewoon omdat ik het niet gewend was.Ik had dit alleen in de eerste ongeveer 1 of 2 jaar. De 8 jaar die daarna kwamen waren probleemloos. Ik voel me hier gewaardeerd, dus ik zal hier blijven tot in het einde der tijden, of totdat het systeembeheer van Viva de stekker eruittrekt.
World of Warcraft: Legion
Weet je wat pas irritant is, dat men altijd maar roept dat ik irl schattig ben.... Schattig!

En dan ook nog met een stomverbaasd gezicht
quote:iris1969 schreef op 17 september 2009 @ 15:07:

Ik zie het wel hoor. Neem gisteren nu Cindy, die tienermeid die een klacht had over de lengte van de penis van haar vriend. Die werd toch redelijk belachelijk gemaakt door de harde kern. Nu was haar insteek natuurlijk ook wat onzinnig, maar stel nu dat ze het echt een serieus probleem vond, dan zou ik niet graag in haar schoenen staan...

Er wordt een hoop gegeit, dat ben ik met je eens. M.i. heeft dat ook te maken met de hoeveelheid flauwekultopics die geopend worden door trollen en andere sprookjesfiguren. Soms wordt de plank wel misgeslagen, maar vaak is het toch erg snel en scherp opgemerkt. Retecool heeft het nog geen drie uur volgehouden, om maar eens wat te noemen. Het is inherent aan het medium (dat SMS't KW me net, geen idee wat het betekent).

Maar ik ben het met je eens dat het best een keer helemaal niet leuk kan zijn, voor de TO. Gelukkig zijn er wel weer van die serieuze doorzetters die daar dan op wijzen (ik zag doddie laatst weer. Ho-oooi doddie ).

Vaak gaat een topic dat toch serieus blijkt te zijn op een gegeven moment wel weer de goede kant op, heb ik het idee.
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 15:22:

Weet je wat pas irritant is, dat men altijd maar roept dat ik irl schattig ben.... Schattig!

En dan ook nog met een stomverbaasd gezicht Min wat ben je schattig! Mag ik je aaien?

En dan ook nog met een stomverbaasd gezicht zo zie je er ook uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bang voor forummers... neej enkel voor min... maar niet op het forum... eerder dat mn gehoor aangetast wordt als ze irl vol in de discussie gaat met dronken kroeggangers

Heb wel soms geen zin om te reageren... maar niks met bangheid te maken... en buigen om er bij te horen ook niet... dat hoor ik toch al niet
quote:courageux schreef op 17 september 2009 @ 15:32:

[...]

Min wat ben je schattig! Mag ik je aaien?
Dat was 1 dronken kroegganger, en ik had gelijk...moet meneer maar geen racistische taal uit gaan slaan...

Weet je wat pas irritant is, dat men altijd maar roept dat ik irl schattig ben.... Schattig! Jij bent mijn eigenste kleine knuffel-kut-kreng Min
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
mn oor piept nu nog
Ghe, maar ik had wel gelijk Cour

Er wordt hier niet met Minny geknuffeld
*ziet min al stampvoetend staan*
Ik denk dat ik maar eens beetje intimiderender ga worden, als men nu al dreigt met me te gaan knuffelen
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 16:03:

Ik denk dat ik maar eens beetje intimiderender ga worden, als men nu al dreigt met me te gaan knuffelen Nah, Minny, niet lullig bedoeld maar ik denk niet dat jij nog veel intimiderender hoeft te worden hoor!
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 16:03:

Ik denk dat ik maar eens beetje intimiderender ga worden, als men nu al dreigt met me te gaan knuffelen Dan moet de poll opnieuw worden gedaan, Minny. Meer mensen zullen dan bang voor je zijn.
World of Warcraft: Legion
Ik ben juist bang voor sommige forummers hier die een zo ontzettend gebrek aan intelligentie, sociale vaardigheden of uberhaupt verstand laten blijken....

* NB: onder voorbehoud, iedereen heeft wel eens een mindere dag maar denk dat het wel duidelijk is welk soort berichten ik bedoel, dit is toch meer de categorie "ik ben al 7 maanden niet ongesteld, heb een buik ter grootte van een voetbal, gebruik geen anticonceptie, neuk de sterren van de hemel 5x daags, ik zou toch niet zwanger kunnen zijn?"
quote:robo schreef op 17 september 2009 @ 16:04:

[...]

Nah, Minny, niet lullig bedoeld maar ik denk niet dat jij nog veel intimiderender hoeft te worden hoor!

Voorbeelden graag!
Hoezo ben je daar bang voor Calm?
Snap nooit zo goed waarom dit soort topics geopend worden.

Boei-end.

Zou eigenlijk ook niet moeten reageren, maar kon het niet laten.
quote:Sterretjee schreef op 17 september 2009 @ 16:07:

Boei-end.

Zou eigenlijk ook niet moeten reageren, maar kon het niet laten.Ik snap je reactie niet. Er zijn zat andere topics die je wellicht wel boei-end vind. Kun je daar toch gewoon reageren Ster?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Sterretjee schreef op 17 september 2009 @ 16:07:

Boei-end.

Zou eigenlijk ook niet moeten reageren, maar kon het niet laten.Het is een kijkje in de intermenselijke interactie en dat kan juist heel boeiend zijn (het is hier soms net het echte leven ).
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 17 september 2009 @ 16:12:

[...]

Ik snap je reactie niet. Er zijn zat andere topics die je wellicht wel boei-end vind. Kun je daar toch gewoon reageren Ster?Ja, ook.
Blijkbaar is het boeiend genoeg om een posting te plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven