Winkelen in de USA
donderdag 17 september 2009 om 19:17
Hallo allemaal!
Over een paar weken ga ik op familiebezoek in de USA. Ik wil daar ook graag een dagje gaan winkelen maar..............wat zijn leuke (kleding)winkels waar ze ook nog eens mijn maat (maat 46) verkopen?
Tips voor online kleding kopen zijn ook welkom, ik kan nu alvast bestellen en het af laten leveren bij mijn familie.
Dankjulliewel alvast!
Over een paar weken ga ik op familiebezoek in de USA. Ik wil daar ook graag een dagje gaan winkelen maar..............wat zijn leuke (kleding)winkels waar ze ook nog eens mijn maat (maat 46) verkopen?
Tips voor online kleding kopen zijn ook welkom, ik kan nu alvast bestellen en het af laten leveren bij mijn familie.
Dankjulliewel alvast!
donderdag 17 september 2009 om 19:43
mmmmm niet helemaal mee eens..... maat 46 kan je zeker niet bij AEO terrecht...
heb hier niog nooit een esprit winkel gezien hahaah
http://www.lanebryant.com/home.jsp
heb hier niog nooit een esprit winkel gezien hahaah
http://www.lanebryant.com/home.jsp
donderdag 17 september 2009 om 19:45
het probleem met die keten is dat het vaak tot maat 12 gaat voor al Banana republic (was er net nog tijdens mijn lunch break)
Old navy heeft ook veel grotere maten maar het probleem is dat het voor jongeren gemaakt is....
ik kan daar nooit spijker broeken kopen ..ik heb een smalle taile en brede heupen...... en hun broek pas ik niet of ik moet hem belachelijk groot kopen en in de taile innemen
Old navy heeft ook veel grotere maten maar het probleem is dat het voor jongeren gemaakt is....
ik kan daar nooit spijker broeken kopen ..ik heb een smalle taile en brede heupen...... en hun broek pas ik niet of ik moet hem belachelijk groot kopen en in de taile innemen

maandag 21 september 2009 om 13:24
woensdag 23 september 2009 om 21:52
Allemaal weer bedankt voor de reacties! Als ik het zo lees moet ik echt bij Lane Bryant zijn. Ga zo de website nog een checken.
Van de vorige keer Amerika herinner ik me ook nog de enorme kookwinkels waar ze van alles verkochten voor het bakken van cupcakes. Wilde daar later nog naartoe gaan om het een en ander te kopen, maar werd toen ziek dus is er niet meer van gekomen. Ga dat deze keer zeker ook doen!
Iemand nog leuke tips voor andere winkels dan kledingwinkels?
Van de vorige keer Amerika herinner ik me ook nog de enorme kookwinkels waar ze van alles verkochten voor het bakken van cupcakes. Wilde daar later nog naartoe gaan om het een en ander te kopen, maar werd toen ziek dus is er niet meer van gekomen. Ga dat deze keer zeker ook doen!
Iemand nog leuke tips voor andere winkels dan kledingwinkels?
donderdag 24 september 2009 om 05:56
quote:Lizzl schreef op 18 september 2009 @ 11:14:
Ik vind Old Navy juist erg oubollig.
Vind ik ook. Ik kom elk jaar wel in zo'n winkel, maar kan daar nooit slagen.
Gap vind ik een hele leuke winkel. Ik heb bijna alle gap-truien (voor in de weekenden). Wel mannenmaten, want de grootste vrouwenmaat is mij nog te klein en ik heb "maar" maat 42.
Ik vind Old Navy juist erg oubollig.
Vind ik ook. Ik kom elk jaar wel in zo'n winkel, maar kan daar nooit slagen.
Gap vind ik een hele leuke winkel. Ik heb bijna alle gap-truien (voor in de weekenden). Wel mannenmaten, want de grootste vrouwenmaat is mij nog te klein en ik heb "maar" maat 42.