Leukste winterjas
vrijdag 25 september 2009 om 13:36
Wie heeft er al een nieuwe gescoord?
Ik nog niet, vind het dit jaar erg moeilijk en ben op zoek naar inspiratie. (heb alle gewone websites al gehad, denk aan wehkamp, bijenkorf, tommyhilfiger,esprit,mexx, v&d, otto en h&m)
En heb je ook een plaatje, plaats hem hier.
Ik ben nog steeds op zoek naar inspriratie, dus voor diegene die mij willen helpen, graag.
Ik nog niet, vind het dit jaar erg moeilijk en ben op zoek naar inspiratie. (heb alle gewone websites al gehad, denk aan wehkamp, bijenkorf, tommyhilfiger,esprit,mexx, v&d, otto en h&m)
En heb je ook een plaatje, plaats hem hier.
Ik ben nog steeds op zoek naar inspriratie, dus voor diegene die mij willen helpen, graag.
vrijdag 25 september 2009 om 15:18
quote:milaatje schreef op 25 september 2009 @ 15:13:
Deze vind ik wel stoer, van G-star.
[afbeelding]
Die heb ik al!
Is alleen geen winterjas, meer een tussenjas.
Robo, zo een soort had ik ook besteld, maar de kwaliteit was dermate slecht voor een jas van ruim 150,-, dat ik hem heb terug gestuurd, was op Wehkamp trouwens, niet Frankrijk
Deze vind ik wel stoer, van G-star.
[afbeelding]
Die heb ik al!
Is alleen geen winterjas, meer een tussenjas.
Robo, zo een soort had ik ook besteld, maar de kwaliteit was dermate slecht voor een jas van ruim 150,-, dat ik hem heb terug gestuurd, was op Wehkamp trouwens, niet Frankrijk
vrijdag 25 september 2009 om 15:21
Plaatje werkt niet, voor de nieuwsgierigen onder u:
www.sandwich.eu, dan naar Now in Stores, en dan van de 3e rij het 3e plaatje van rechts. Zwarte jas.
www.sandwich.eu, dan naar Now in Stores, en dan van de 3e rij het 3e plaatje van rechts. Zwarte jas.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
vrijdag 25 september 2009 om 15:24
Hij is leuk Bonny!
Ik heb zo een soort ook gezien op Wehkamp, maar dat is een plussize jas, helaas en ik koop nooit meer in winkels, omdat ik daar niet meer toe kom, dus ik bestel echt alles online op het moment.
Werk 5 dagen en op mijn vrije dag met de kinderen gaan stadten, nee, dus online is mij een uitkomst
Ik heb zo een soort ook gezien op Wehkamp, maar dat is een plussize jas, helaas en ik koop nooit meer in winkels, omdat ik daar niet meer toe kom, dus ik bestel echt alles online op het moment.
Werk 5 dagen en op mijn vrije dag met de kinderen gaan stadten, nee, dus online is mij een uitkomst
vrijdag 25 september 2009 om 21:19
quote:Bonny82 schreef op 25 september 2009 @ 15:21:
Zo'n model ben ik aan het maken!
Erg mooie jas
Zo'n model ben ik aan het maken!
Erg mooie jas