Mode & Beauty alle pijlers

Leukste winterjas

25-09-2009 13:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er al een nieuwe gescoord?

Ik nog niet, vind het dit jaar erg moeilijk en ben op zoek naar inspiratie. (heb alle gewone websites al gehad, denk aan wehkamp, bijenkorf, tommyhilfiger,esprit,mexx, v&d, otto en h&m)

En heb je ook een plaatje, plaats hem hier.

Ik ben nog steeds op zoek naar inspriratie, dus voor diegene die mij willen helpen, graag.
vorig jaar, in de sample sale van tommy. een lange, zwart/wit geruite wollen jas. verheug me al sinds april op de tijd dat ik hem eindelijk aan kan!
Deze gekocht

Deze besteld
ohja, mijnes was trouwens echt een fashion find... kostte "maar liefst" 40 hele euro's!! WOEI!
Ik heb zo'n leuke winterjas dat de mevrouw bij de kassa van AH deze lente zei 'Ha, daar hebben we de mevrouw van de mooie jas, wat jammer dat het nu te warm is om hem nog te dragen' .
Ik maak dit jaar mijn eigen winterjas. Mooie tweed met engelse wiebertjesruit als voering
Deze vind ik wel stoer, van G-star.

Ik heb deze:

maar raad 'm niet aan omdat ik na vier keer dragen al een probleem heb met de voering (en hij was niét bepaald goedkoop).

Nu in overleg met de internetshop over vergoeding...
Ik heb de mijne na lang zoeken gevonden bij Sandwich. Kostte 200,- maar dan heb je ook wat.

Ga even plaatje zoeken.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:milaatje schreef op 25 september 2009 @ 15:13:

Deze vind ik wel stoer, van G-star.

[afbeelding]

Die heb ik al!

Is alleen geen winterjas, meer een tussenjas.

Robo, zo een soort had ik ook besteld, maar de kwaliteit was dermate slecht voor een jas van ruim 150,-, dat ik hem heb terug gestuurd, was op Wehkamp trouwens, niet Frankrijk
Serieus, zusenzo? Superslecht hoor, zo'n dure jas en dan krijg je niet eens een beetje kwaliteit.

Deze komt van JohnLewis, in Engeland, 159 Pond, dus ongeveer 175 euro!

Ben niet blij, terwijl ik 'm zo mooi vind....
Plaatje werkt niet, voor de nieuwsgierigen onder u:

www.sandwich.eu, dan naar Now in Stores, en dan van de 3e rij het 3e plaatje van rechts. Zwarte jas.
MissC, ik vind trouwens die die je al gekocht hebt wel erg leuk! Waar is die van?
Ik gebruik mijn jas van vorig jaar. Is een lange grijze jas van Only en kan nog prima.
Hij is leuk Bonny!

Ik heb zo een soort ook gezien op Wehkamp, maar dat is een plussize jas, helaas en ik koop nooit meer in winkels, omdat ik daar niet meer toe kom, dus ik bestel echt alles online op het moment.

Werk 5 dagen en op mijn vrije dag met de kinderen gaan stadten, nee, dus online is mij een uitkomst
x
quote:Bonny82 schreef op 25 september 2009 @ 15:21:

Plaatje werkt niet, voor de nieuwsgierigen onder u:

www.sandwich.eu, dan naar Now in Stores, en dan van de 3e rij het 3e plaatje van rechts. Zwarte jas.

Zo'n model ben ik aan het maken!

Erg mooie jas ;)
quote:Bonny82 schreef op 25 september 2009 @ 15:22:

MissC, ik vind trouwens die die je al gekocht hebt wel erg leuk! Waar is die van?Ulla Popken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven