Wie doet wel wat met de Wii?
donderdag 1 oktober 2009 om 09:06
Ik overweeg een (tweedehands) wii te kopen voor mijn kinderen van 11 en 8.
Maar ik hoor om me heen dat bij velen dat ding in de kast staat te verstoffen.
Ook op marktplaats staan advertenties waarin vermeld wordt dat er amper mee gespeeld is...
Wie heeft er ook één?
Wordt er mee gespeeld, of is het een ding wat iedereen wil hebben maar wat leuker lijkt dan dat het is?
Maar ik hoor om me heen dat bij velen dat ding in de kast staat te verstoffen.
Ook op marktplaats staan advertenties waarin vermeld wordt dat er amper mee gespeeld is...
Wie heeft er ook één?
Wordt er mee gespeeld, of is het een ding wat iedereen wil hebben maar wat leuker lijkt dan dat het is?
donderdag 1 oktober 2009 om 09:13
Ik heb er 1 (nouja eigenlijk hebben we er nu 2 sinds ik samenwoon) en ik heb er denk ik 1x mee gespeeld.. Dat tennissen is nog wel leuk, maar als je een spelletje gaat spelen en je moet constant zwaaien e.d. dan gaat het gauw vervelen.. ik had op den duur echt een lamme pols hahah!
Ik weet nu eigenlijk nieteens waar hij ligt haha!
Ik weet nu eigenlijk nieteens waar hij ligt haha!

donderdag 1 oktober 2009 om 09:14
wij hebben er ook 1, maar die is al maanden niet meer aangeraakt eigenlijk. Sinds het nieuwe eraf is, is het eigenlijk wel leuk geweest.
Nu ben ik ook zwanger en s'avonds niet meer van de bank af te branden en heb een paar weken plat gelegen omdat ik door mijn rug was gegaan (was half mei, daarna dus niets meer mee gedaan). Voor die tijd wel intensief.
Nu ben ik ook zwanger en s'avonds niet meer van de bank af te branden en heb een paar weken plat gelegen omdat ik door mijn rug was gegaan (was half mei, daarna dus niets meer mee gedaan). Voor die tijd wel intensief.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 1 oktober 2009 om 09:19
Wij hebben onze ouders er één gegeven omdat mijn vader de Wii Sports zo leuk vond. (mijn vader heeft bij ons een keuken geplaatst dus dit hebben we kado gegeven) maar dat ding ligt nu op zolder.
Toevallig belde ik hem gisteren nog dat als hij de Wii aan de kleinkinderen wil geven dat we daar absloluut geen bezwaar tegen hebben. Maar hij wil hem toch houden voor de wintermaanden dus ik ga wel op zoek naar leuke spellen voor erbij, daar heb jij niks aan natuurlijk maar ik kan me goed voorstellen dat die dingen echt heel lang in de kast liggen.
Toevallig belde ik hem gisteren nog dat als hij de Wii aan de kleinkinderen wil geven dat we daar absloluut geen bezwaar tegen hebben. Maar hij wil hem toch houden voor de wintermaanden dus ik ga wel op zoek naar leuke spellen voor erbij, daar heb jij niks aan natuurlijk maar ik kan me goed voorstellen dat die dingen echt heel lang in de kast liggen.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
donderdag 1 oktober 2009 om 09:22
Zit nou even met een blessure thuis, maar mijn man vindt tennissen echt heel leuk, samen bowlen we regelmatig en we hebben nog wat andere spelletjes die we regelmatig spelen.
Viel ons wel op dat veel spelletjes die zijn gebaseerd op films enzo een tv vereisen die iets groter is dan onze woonkamer, wil je kunnen zien/lezen wat je aan het doen bent.
We houden het dus op de echte wii-spelletjes, en niet die van andere merken.
Ik ben net begonnen met Wii Fit, maar aangezien ik nu dus met die blessure zit komt daar even niets van. Hopelijk vanaf volgende week weer.
Viel ons wel op dat veel spelletjes die zijn gebaseerd op films enzo een tv vereisen die iets groter is dan onze woonkamer, wil je kunnen zien/lezen wat je aan het doen bent.
We houden het dus op de echte wii-spelletjes, en niet die van andere merken.
Ik ben net begonnen met Wii Fit, maar aangezien ik nu dus met die blessure zit komt daar even niets van. Hopelijk vanaf volgende week weer.
donderdag 1 oktober 2009 om 09:37
Hier ook een WII-er ...moest en zou hem hebben en had hem dus ook heel vroeg. Zelfde met WII Fit...maar moet tot mijn schaamte bekennen dat ik er weinig meer mee speel. De donkere maanden komen er echter weer aan, dus dan ben ik vaker thuis en gaat de WII ws wel vaker aan.
Verder is het een heel makkelijk ding voor als er mensen met kinderen op bezoek komen. Wij hebben zelf geen kinderen en heb ontdekt dat dit de manier is om ongestoord met hun vader & moeder te kunnen bijkletsen. Volwassen aan de eettafel met hapjes & drankjes en kinderen voor de WII met een pakje drinken Heb daarnaast ook nog een grote mand met sesamstraat speelgoed (0-4 jaar), WII dus (4-10 jaar) en een Xbox (10+)..
Verder is het een heel makkelijk ding voor als er mensen met kinderen op bezoek komen. Wij hebben zelf geen kinderen en heb ontdekt dat dit de manier is om ongestoord met hun vader & moeder te kunnen bijkletsen. Volwassen aan de eettafel met hapjes & drankjes en kinderen voor de WII met een pakje drinken Heb daarnaast ook nog een grote mand met sesamstraat speelgoed (0-4 jaar), WII dus (4-10 jaar) en een Xbox (10+)..
donderdag 1 oktober 2009 om 09:51
quote:Zwieber schreef op 01 oktober 2009 @ 09:38:
Misschien stel ik nu een oerdomme vraag maar moet je voor de Wii fit ook dat hele ding van 225 euro aanschaffen? Het lijkt soms zo een apart setje?Voor de WII Fit moet je idd al een WII hebben staan. Dan kost het spel + het balance board nog ongeveer 70/80 euro
Misschien stel ik nu een oerdomme vraag maar moet je voor de Wii fit ook dat hele ding van 225 euro aanschaffen? Het lijkt soms zo een apart setje?Voor de WII Fit moet je idd al een WII hebben staan. Dan kost het spel + het balance board nog ongeveer 70/80 euro
donderdag 1 oktober 2009 om 09:53
donderdag 1 oktober 2009 om 10:17
Bij ons staat de Wii totaal niet te verstoffen. (Alhoewel, eigenlijk wel, ik moet dringend eens gaan afstoffen.) We hebben hem nu twee of drie jaar. Maar we hebben er wel regelmatig nieuwe spelletjes bijgekocht. Wii-sports spelen we eigenlijk nooit meer. De andere spelletjes zijn mede geschikt voor meerdere personen, dus we zitten regelmatig met een groepje vrienden of met z'n tweetjes te spelen.
donderdag 1 oktober 2009 om 10:22
bij ins ligt ie in de zomermaanden idd te verstoffen maar in de winter komt ie vaak te voorschijn....ook leuk als er vrienden langskomen die m niet hebben...dan spelen we ook nog wel eens....maar als ik eenmaal weer begin...dan speel ik meestal ook wel weer een lange tijd zeer regelmatig....
wilde eigenlijk weer beginnen met wii fit....heeft dat toevallig ook een zwangerschapsmodus (om te voorkomen dat ie me elke keer vraagt waarom ik ben aangekomen ...en me dat gaat irriteren)
wilde eigenlijk weer beginnen met wii fit....heeft dat toevallig ook een zwangerschapsmodus (om te voorkomen dat ie me elke keer vraagt waarom ik ben aangekomen ...en me dat gaat irriteren)
donderdag 1 oktober 2009 om 10:40
Mijn kinderen spelen er met vlagen op. Ik vrijwel iedere dag.
Overigens hebben wij er 2, eentje kreeg ik vorig jaar cadeau bij mijn mobiele telefoonabonnement. En ik weiger om twee van die dingen werkend in huis te hebben. Dus die ene staat idd te verstoffen, totdat ik em es een keer op Marktplaats zet. Dus mocht iemand interesse hebben.... Gloedjenieuw, in een stoffige doos.
Overigens is de prijs van een Wii per vandaag met 50 euro omlaag, dat scheelt alweer.
Overigens hebben wij er 2, eentje kreeg ik vorig jaar cadeau bij mijn mobiele telefoonabonnement. En ik weiger om twee van die dingen werkend in huis te hebben. Dus die ene staat idd te verstoffen, totdat ik em es een keer op Marktplaats zet. Dus mocht iemand interesse hebben.... Gloedjenieuw, in een stoffige doos.
Overigens is de prijs van een Wii per vandaag met 50 euro omlaag, dat scheelt alweer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 1 oktober 2009 om 10:53
Wij hebben er 1, en die wissels nog al eens qua verstoffing; zo staat hij weken niks te doen, en dan draait ie weer eens over uren.
Mijn kinderen zijn er eigenlijk te klein voor, maar de kart vinden ze geweldig (vooral het verkeerd doen is nogal hylarisch
)
De Wii fit heb ik ook maar gebruik ik zelden (dat ding vreet ook batterijen niet normaal) al vind ik t op zich wel leuk (heb er niet echt tijd voor)
Mijn kinderen zijn er eigenlijk te klein voor, maar de kart vinden ze geweldig (vooral het verkeerd doen is nogal hylarisch

De Wii fit heb ik ook maar gebruik ik zelden (dat ding vreet ook batterijen niet normaal) al vind ik t op zich wel leuk (heb er niet echt tijd voor)
donderdag 1 oktober 2009 om 11:03
Ik zou zo graag een Wii willen hebben, maar ik vind hem echt veel te duur! De prijs voor de console valt op zich wel mee, want ik heb gekkere bedragen betaald voor mijn ps3, :o
Maar ik zou de Wii zo graag willen hebben voor sports en fit, en dan betaal je je blauw aan de extra dingen die er bij moet kopen
Als iemand hem kwijt wil hou ik me aanbevolen!
Maar ik zou de Wii zo graag willen hebben voor sports en fit, en dan betaal je je blauw aan de extra dingen die er bij moet kopen

Als iemand hem kwijt wil hou ik me aanbevolen!
Poelepoelepoelepoes!
donderdag 1 oktober 2009 om 11:04
Ik heb de Wii ongeveer drie, vier maanden en heb de eerste tijd dagelijks Fit gedaan. Nu ben ik met de Active bezig, ook leuk, je kunt ook zelf trainingen samenstellen.
(Nu wel wat concurrentie van de minitrampoline gekregen, dus niet meer dagelijks, maar toch wel bijna dagelijks dus!)
Ik heb 'm dus gekocht om te sporten en te bewegen, omdat ik niet van een sportschool hou. Met spelletjes verder geen ervaring.
(Nu wel wat concurrentie van de minitrampoline gekregen, dus niet meer dagelijks, maar toch wel bijna dagelijks dus!)
Ik heb 'm dus gekocht om te sporten en te bewegen, omdat ik niet van een sportschool hou. Met spelletjes verder geen ervaring.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 1 oktober 2009 om 11:34
Ik speel er vrijwel dagelijk wii active op. Andere spellen liggen even stil. Maar dat komt ook omdat we thuis nu evenw eer verslaafd zijn aan nieuwe ds spelletjes. Maar als we een nieuw spel hebben wordt dat altijd fanatiek gespeeld totdat het uigespeeld is.Wij zijn fan. Maar wij kopen dan ook elke nieuwe nintendo sinds de nes.