100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
zondag 18 oktober 2009 om 18:42
Vorig jaar liep 'ie nog aan het eind van het seizoen te zingen dat ze kampioen werden.
Ik ga soms met de Buuf hardlopen, die is super slank rookt als een ketter en heeft een conditie als een dweil.
Wij zijn zo'n leuk loopduo, zij lang en slank, ik klein en dik. En we zijn blij als we het 3 minuten volhouden.
Ik ben er wel achter gekomen dat als je rookt, dat nóg slechter is voor je conditie. Ben zo blij dat ik dat nooit heb gedaan.
Ik heb goede schoenen, zo handig een man die in die handel zit. Vriendin moet nieuwe schoenen, kan ze ook eens mee lopen.
Die is sinds een jaar 30 kilo kwijt en rookt niet, zij zou het beste moeten lopen dan!
Ik ga soms met de Buuf hardlopen, die is super slank rookt als een ketter en heeft een conditie als een dweil.
Wij zijn zo'n leuk loopduo, zij lang en slank, ik klein en dik. En we zijn blij als we het 3 minuten volhouden.
Ik ben er wel achter gekomen dat als je rookt, dat nóg slechter is voor je conditie. Ben zo blij dat ik dat nooit heb gedaan.
Ik heb goede schoenen, zo handig een man die in die handel zit. Vriendin moet nieuwe schoenen, kan ze ook eens mee lopen.
Die is sinds een jaar 30 kilo kwijt en rookt niet, zij zou het beste moeten lopen dan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 18 oktober 2009 om 18:53
zondag 18 oktober 2009 om 19:00
Ja, ik ben er heel bewust mee bezig. Ik ben (ook nog) gestopt met roken. En ik wilde een maandje clean zijn voordat ik de volgende stap zette en dat was het inregelen van een dagritme. Ik zit nu op een dag/nachtritme van 8 uur slaap, drie maaltijden, waar 5 tot 6 uur tussen zit, twee fruit tussendoortjes en 3 liter water per dag. Dat is een richtlijn, maar ik hou me er redelijk goed aan.
Volgende stap is hardlopen... Ik heb er echt een ontzettende hekel aan, maar het is gratis, effectief en ik heb alle spullen liggen. Loopschoenen, runnersoutfit, ipod met meter en goede sportbh. Dus dat gaat 'm worden. Ik heb van de week ook een schema gemaakt en nu moet ik nog beginnen...
Voordeel van hardlopen is ook dat je het op je eigen gekozen moment kan doen.
En ik ga, als ik weer aan de slag ben ook yoga-en. Maar op dit moment is dat financieel even niet haalbaar.
Maar nu... ga ik eerst gestoomde slibtongetjes eten die mijn broertje voor me heeft klaar gemaakt. Ik heb er zin in!
Fijne zondag avond!
Volgende stap is hardlopen... Ik heb er echt een ontzettende hekel aan, maar het is gratis, effectief en ik heb alle spullen liggen. Loopschoenen, runnersoutfit, ipod met meter en goede sportbh. Dus dat gaat 'm worden. Ik heb van de week ook een schema gemaakt en nu moet ik nog beginnen...
Voordeel van hardlopen is ook dat je het op je eigen gekozen moment kan doen.
En ik ga, als ik weer aan de slag ben ook yoga-en. Maar op dit moment is dat financieel even niet haalbaar.
Maar nu... ga ik eerst gestoomde slibtongetjes eten die mijn broertje voor me heeft klaar gemaakt. Ik heb er zin in!
Fijne zondag avond!
zondag 18 oktober 2009 om 19:15
zondag 18 oktober 2009 om 19:25
Ik zwaai ff
Pff net de (schoon)ouders op visite gehad. Gezellig maar die ouwetjes zijn wel vermoeiend hoor.
Pa was nog een uurtje alleen bij ons, moest op de taxi wachten (mama was op de fiets) en een fijn gesprek met hem gehad.
Pff net de (schoon)ouders op visite gehad. Gezellig maar die ouwetjes zijn wel vermoeiend hoor.
Pa was nog een uurtje alleen bij ons, moest op de taxi wachten (mama was op de fiets) en een fijn gesprek met hem gehad.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 18 oktober 2009 om 19:28
zondag 18 oktober 2009 om 19:45
zondag 18 oktober 2009 om 20:03
Ik was gisteravond al niet lekker, maar ben nu echt ziek. Bah. Morgen moet ik toch weer naar mijn werk, dus ik ben mijzelf nu heel erg beter aan het maken. Of in ieder geval beter aan het wensen.
Succes morgen bij het wegen meiden.. ik ben er morgen later op de avond weer, want morgen is een drukke dag op werk!
Succes morgen bij het wegen meiden.. ik ben er morgen later op de avond weer, want morgen is een drukke dag op werk!

zondag 18 oktober 2009 om 22:23
Miss chicken: ja de vraag was serieus....
Maar ik had natuurlijk alwel bedacht dat de kans op een serieus antwoord wel heel erg klein was bij Paul.
Langer haar....
zou ik dolgraag willen maar ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun haar dus dat wil gewoon niet. Gaat pluizen pieken en is gewoon niet mooi.
Vanavond een beetje de mist in gegaan.
Heb een paar handjes chips gehad. Ben ik eigenlijk wel heel tecreden over. Normaal met gemak de hele zak weggekaand en nu een paar handjes.....
ga zo lekker slapen want morgen vakantie hier dus mag zoon de hele dag vermaken.
Heb hem bel;oofd naar het zwembad te gaan.
Doe ik dus echt voor hem want vind het niet leuk in een badpak.......
Zoon heeft er zin in dus gewoon genieten dan maar.
Slaap lekker allemaal en succes morgen voor de mensen die moeten werken.
Maar ik had natuurlijk alwel bedacht dat de kans op een serieus antwoord wel heel erg klein was bij Paul.
Langer haar....
zou ik dolgraag willen maar ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun haar dus dat wil gewoon niet. Gaat pluizen pieken en is gewoon niet mooi.
Vanavond een beetje de mist in gegaan.
Heb een paar handjes chips gehad. Ben ik eigenlijk wel heel tecreden over. Normaal met gemak de hele zak weggekaand en nu een paar handjes.....
ga zo lekker slapen want morgen vakantie hier dus mag zoon de hele dag vermaken.
Heb hem bel;oofd naar het zwembad te gaan.
Doe ik dus echt voor hem want vind het niet leuk in een badpak.......
Zoon heeft er zin in dus gewoon genieten dan maar.
Slaap lekker allemaal en succes morgen voor de mensen die moeten werken.
maandag 19 oktober 2009 om 06:54
Goedemorgen!
Nog niet gewogen dus eigenlijk een nutteloze post.
Nog niet gewogen dus eigenlijk een nutteloze post.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 19 oktober 2009 om 07:24
Wil iemand mij de link van de hallomeeting doorsturen? Ben hem nu echt kwijt en das niet zo handig nu het zo dichtbij komt.
Als je op me hyves staat graag via hyves en anders graag naar ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.
Bedankt!
Als je op me hyves staat graag via hyves en anders graag naar ikbenikhetisnietanders@hotmail.com.
Bedankt!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

maandag 19 oktober 2009 om 08:40