NIeuwe sportschoenen: zool geeft af! :(
donderdag 22 oktober 2009 om 12:22
Hallo,
Ik heb nieuwe zwarte sportschoenen. Nu geeft de zwarte zool, van de sportschoenen, zwarte strepen op de Aerobic vloer in de sportschool. Heeft iemand een oplossing hiervoor, behalve andere schoenen kopen of niet meer in de Aerobic zaal komen... ? Bijvoorbeeld ergens mee behandelen zodat ze niet meer afgeven?
Hoop dat iemand een tip heeft!
Ik heb nieuwe zwarte sportschoenen. Nu geeft de zwarte zool, van de sportschoenen, zwarte strepen op de Aerobic vloer in de sportschool. Heeft iemand een oplossing hiervoor, behalve andere schoenen kopen of niet meer in de Aerobic zaal komen... ? Bijvoorbeeld ergens mee behandelen zodat ze niet meer afgeven?
Hoop dat iemand een tip heeft!
donderdag 22 oktober 2009 om 13:28
Als ze wel geschikt zouden moeten zijn voor een (dans-)zaal, dan zou je op de pijler Geld en Recht eens kunnen vragen wat je mogelijkheden zijn t.a.v. de verkoper. Misschien moet hij je wel compenseren, maar daarvoor heb ik nu te weinig info en er zijn daar meiden die er veel meer vanaf weten dan ik. Succes!
donderdag 22 oktober 2009 om 15:27
@Droppertje Ja, daar zat ik ook al aan te denken... Iets van blanke lak... Ik hoop dat er nog iemand reageert met ervaring hierin hahaha, zal wel niet.... Maar dat is misschien wel te proberen...
@Apricot bedankt voor je meedenken. Ik zal de mail van de verkoper even afwachten. Ben benieuwd wat ie zegt...
@Apricot bedankt voor je meedenken. Ik zal de mail van de verkoper even afwachten. Ben benieuwd wat ie zegt...