Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
Ik heb niet getwijfeld, en meteen gebeld dat ik geen prik wil.

Ik vind het onzin al die griepprikken.
Hoi dames.........

ik kom ook weer even om de hoek kijken

Het afvallen wil op dit moment even helemaal niet lukken

Ben ook even met hele andere dingen bezig geweest de afgelopen weken.

Na het stoppen met de pil leek alles weer op gang te zijn, maar wcht nu alweer 6 weken op de volgende....:'-(

Daar bovenop ook nog een crematie afgelopen weekend, en heel rommelig op het werk.

pfffffffffffffff........... Dus even iets anders aan mijn hoofd gehad.

Ga de komende dagen even bijlezen wat jullie hebben geschreven, en dan ga ik vanaf volgende week er weer tegenaan!

Sorry voor mijn lange afwezigheid!!!
quote:tiaraatje schreef op 28 oktober 2009 @ 12:14:

Maar jij bent ook een stuk lichter nu he. Iemand van mij gewicht, als ik dan moet gaan staan om te 'klimmen'. Zou dat niet enorm belastend zijn?

Ik ging trouwens vorige week wandelen op de loopband en toen in een overenthousiaste bui 1 minuut rennen. Nu heb ik een vreselijke pijn aan mn achillespees. Denk dat het komt omdat ie die enorme klappen moest opvangen.. dom he...Ik was 2 jaar geleden zwaarder dan nu, en heb ook gespind...
Zo, ik heb de pest er in. Eerst de halve stad afgesjouwd voor hockeyschoenen. Natuurlijk moesten we die uit de eerste winkel hebben. Vervolgens bij Ulla gekeken die niks leuks hadden. Wel wat leuks, maar niet in mijn maat voorradig.

Vervolgens terug naar de parkeergarage....ben ik mijn kaartje kwijt! 42 euro!!!! moeten betalen voor een nieuwe kaart, terwijl ik kon aantonen dat ik er nooit eerder dan half 1 was aangekomen! Gofferdegoffer!
Pf. 42 euro? Balen misschicken!! Ook bijzonder klantonvriendelijk, ga je er nog een mailtje oid aan wagen?

Hoi Chicku!
Yep mailtje is gestuurd, maar ik verwacht er bijzonder weinig van.
Da's mooi kut MissC
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zo MissC, da's knap kut zeg!

En jammer dat je niets leuks voor jezelf hebt kunnen kopen.

Spinning is super, ik deed het 2 x per week. Nu niet meer, ik heb geen zin meer om die lui van de sportschool te sponsoren!

Net lekker gelopen, alleen Buuf had geen zin.

4x2, 2x3,1x4 en 2x1 minuut, die 2x1 deed ik 'voluit' en dat was lekker, ik was echt buitenadem.

Nu douchen en dan eten, rodekool, aardappels en rundvlees.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 28 oktober 2009 @ 13:24:

[...]

Normaal doe ik zulke dingen wel gewoon maar nu hoor je zoveel negatieve dingen erover dat ik twijfel.

Heb jij niet getwijfeld zwieber?Ik heb geen seconde getwijfeld, simpelweg om het feit dat ik echt ALLES oppik en het geheid ook zal krijgen. Dus ik ben liever voorbereid.
Bij deze de nieuwe tabel, lief van jullie dat jullie het over willen nemen, maar laat mij nog maar even tabellen.. als ik het echt zat ben zal ik het direct overdragen!

Zwieb, ik ga toch maar naar de meet van dit weekend.. waar moet ik naar toe mailen??
Oh en FYI, ik ga natuurlijk niet jullie nieuwe enge avatars in de tabel stoppen he.. ik blijf niet bezig zeg! haha
Wat een gezellige Zweedsetabel Q!

Ennne leuk dat je ook naar de meet gaat. Is er weer iemand die ken!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Quirijn schreef op 28 oktober 2009 @ 19:48:

Bij deze de nieuwe tabel, lief van jullie dat jullie het over willen nemen, maar laat mij nog maar even tabellen.. als ik het echt zat ben zal ik het direct overdragen!

Zwieb, ik ga toch maar naar de meet van dit weekend.. waar moet ik naar toe mailen??Mailen naar het adres in mijn motto. Leuk leuk leuk leuk leuk!
Oh ik zie dat mijn motto spoorloos is sinds de avatarwissel. Het adres is:

Proostchat@live.nl
Je hebt geen motto, Zwieb? Of word ik gek?

Q: Wat een fantastische tabel!

O, ik ga zo heerlijk fout rtl5 kijken. Romkomavonden. (Het duurde slechts 5 weken, voordat ik doorhad dat romkom staat voor romantische komidie. Een prestatie opzich.) Maid in Manhattan.
Toch fijn om te weten dat ik neit gek werd Fantastische avatar Zwieb!
Hemera, heb je zin om snel eens koffie/borrel te doen in A.? Heb je mijn mail nog? Ik heb ook nog wat kleding over voor je...
Ja, ja, ja! Leuk! Ik ga je mailen! Later vanavond, want ik moet nu nog even rennen(euh fietsen)naar de AH. Heb geen wc-papieer meer in huis.:-d
Dat gaat altijd voor.. wc papier.. haha

Ik mail je morgenavond terug, ga zo snel douchen en tukken, morgen is weer een lange dag..
Ik heb Min ff gewaarschuwd dat je mail eraan komt, Q.
dankje! ik heb hem al gestuurd.. nu kan ik niet meer terug! haha
En nu ga ik tukken! bye bye meisjes!!
Leuk dat je ook komt Quirijn!

Mooi tabelletje weer! Ben wel erg blij met 4,7 in 2 weken.

Ben benieuwd naar de stand volgende week, na een meeting

Ik heb nog wat gegevens voor de tabel, zag dat ik nog wat vergeten ben op te geven.

41 jaar

1.87 lang

Streefgewicht eerst maar eens 120.
Dag allemaal,

zoals jullie misschien wel hebben gemerkt ben ik erg druk.

Maar ik heb ook geen weegschaal meer.

Mag ik even op break?

Over twee weken heb ik een afspraak bij de dietist. Dus vanaf dan moet ik een nieuwe schaal hebben.

Ik moet nu echt afvallen, want het overgewicht maakt de kans op een recidief van de kanker groter en dat wil ik natuurlijk niet. Dus ik ga me er even helemaal op richten. Ook al is het nu wel moeilijker door de overgang.
Leuk Q! Gezellig met zn allen naar de meet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven