Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...

Vorig jaar schreef ik trouwens mee op een ander afvaltopic dat helaas is doodgebloed (niet door mij trouwens ).

Het is me toen gelukt tot rond de 80 kilo af te vallen.

Dit jaar is een goede vriendin van mij ernstig ziek geworden waardoor ik me heb afgereageerd met eten.

En wat Q een x zei over jezelf belonen met eten, was erg herkenbaar. Dat doe ik ook nog steeds.

Wat ik zo goed en leuk vind aan jullie topic is dat het niet alleen om afvallen draait, maar meer over de weg naar een gezondere manier van leven (klinkt dit een beetje zweverig? Ik ben nl allesbehalve dat) en over van alles en nog wat wat jullie bezighoudt.
Hallo mooie meiden!

Wat super dat jullie gisteren zo´n leuke meet hebben gehad!

Ik ben stiekem ook nieuwsgierig hoe jullie er uit zien...

Bij een volgende meet ben ik er bij.

Ik heb gisteren een ontzettend gezellige Halloween gehad met vrienden, pompoensoep, foute films en prachtig decoratiemateriaal. IBI heeft me een fantastisch pakket opgestuurd met allemaal Halloween dingetjes en dat bracht de sfeer er goed in. Nogmaals ontzettend bedankt, lieve IBI!

Ik zie trouwens dat het IBI gelukt is om trots op zichzelf te zijn. Ik ben zooooo blij voor je! En ik vind het natuurlijk volkomen terecht!

@ HPL: Wat heerlijk dat je weer aan het sporten bent! En je gewicht doet ook lekker mee. Je bent al een kilo lichter. Zal ook wonderen doen voor hoe je in je vel zit, dat je weer lekker de beest uit kunt hangen in de sportschool

@ Swarowski: Van harte welkom! Leuk dat je hebt besloten om mee te gaan schrijven. En wat bijzonder om te lezen dat je ons al een tijdje volgt. Jij kent ons dus al een beetje, nu gaan wij jou leren kennen. Leuk!

@Nikk: Goed bezig!! Ik zat laatst in de tabel te kijken en je bent bijna op je streef gewicht!!

@ Hemera: Zit je al op de magische vijfig kilo er af grens? Je bent er in iedergeval heel dicht bij.

@Joke: Fijn dat die spruit van je verlost is van haar buitenboordmotor.

@ Iejoor: Een nieuwe inrichting...fijn!! Nu genieten op je nieuwe bank. En die weight loss chalenge, dat klinkt echt heel leuk! Ik zou me er gelijk voor inschrijven. Voor 75 euro zo'n motivatie boost, lijkt me heerlijk. Doen!

@MW: Hoe is het met je verhuizing? Staat alles een beetje op de rit? En... wordt het mooi?

Hier is alles best heel goed. Ik zit lekker in mijn vel. Ik heb de aankomende week zes (!) sollicitatie gesprekken en een etentje met een jongen die ik heel leuk vind. Van de week met mijn zelfbeeld aan de slag geweest en dat heeft heel veel opgeleverd. Daarnaast loop ik nu overal naar toe, want mijn fiets is foetsie.

Ook dat heeft wel hele bijzondere momenten opgeleverd. Een goede vriend van mij bood aan om een nieuwe fiets voor me te kopen (en toen moest ik heel hard huilen). We zijn er op uitgekomen dat ik aan familie en vrienden een tientje vraag en de rest legt hij bij. Een andere vriend, die kunstenaar is heeft beloofd om mijn fiets te gaan beschilderen. Oh, er zijn zoveel lieve mensen in de wereld!

En een stuk of twintig zitten hier op het topic. Iedereen een dikke
Wat zijn jullie lief!!

HPL, Jij bent ook mooi, en echt echt echt ontzettend leuk! We hebben veel te kort, maar wel heel goed gepraat. Ik hoop dat we snel wat langer kunnen praten!

Nik, Je hebt de smaak weer te pakken! (en ik hou enorm van je nuchtere kijk op dingen). Ik hoop je ook snel weer te zien

Zwieber, Was blij je weer te zien, jullie hebben een geweldige avond neergezet. En ik ben het eens met HPL. We gaan toch wel snel weer een keer shoppen, je weet.. ik ben verslaafd.. dus ik moet wel.. ik kan er niet tegen vechten he..

MissKip, leuk je te ontmoeten, ook al zo anders als ik me had voorgesteld! (wat zo'n beetje bij iedereen het geval was.. haha)

Choco, we hebben niet echt gepraat, maar ik hoop dat dat er nog eens van komt, je lijkt me een leuk mens!

IBI, je zag er goed uit meid (en met leuke sieraden!). Ik hoop jou ook snel weer te zien! (niet te hard werken he,,)

Vergeet ik iemand? Ik hoop van niet..
Welkom Swarovski, je bent van harte welkom! (of toch eerst even tien kilo aankomen.. nee hoor!)
Ik wilde het al voorstellen Q
Hallo allemaal,

Welkom Swarov, en sorry dat je Lush hebt ontdekt

Ik vind het jammer dat ik er gisteren niet bij was, dus bij een volgende Viva meet ietsjes centraler als het kan

Geweldig dat het zo geslaagd was, hulde voor Zwieb en Min!

Nik, het klopt voor onze volgende meet is de plaats ook al bekend, en ook al waar we gaan eten toch?

Iemand inmiddels al iets gehoord van Cherry?

Lola, hoe heb je geslapen?
Is benieuwd hoe Q zich mij voorgesteld had

Welkom Swarovski!
oh en by the by..

Aangezien ik een aantal weken heel boos was wegens ongewenste vieze mannen aandacht, heb ik mijn haar er twee weken geleden af laten knippen.. in een soort van boze bui.. dus voor de volgende meet: ik heb tegenwoordig kort haar! (ik bereid jullie vast voor)
quote:misschicken schreef op 01 november 2009 @ 12:00:

Is benieuwd hoe Q zich mij voorgesteld had

Welkom Swarovski!Ouder en met korter haar.. haha (lees: wat zie jij er jong en leuk uit!)
He Elle!

Door jouw toedoen ben ik van de week ook naar de Lush geweest. Heerlijke zeepjes gekocht voor in mijn nieuwe badkamer. Ze ruiken zalig. Alleen, wat is dat spul duur! Ik ga pas weer terug als ik een baan heb...
quote:JackintheBox schreef op 01 november 2009 @ 12:04:

He Elle!

Door jouw toedoen ben ik van de week ook naar de Lush geweest. Heerlijke zeepjes gekocht voor in mijn nieuwe badkamer. Ze ruiken zalig. Alleen, wat is dat spul duur! Ik ga pas weer terug als ik een baan heb...

Oeps......sorry, en dat nog wel in de recessie

Maar je doet er wel lang mee!
Hihihi, nou dan is het goed...
anoniem_89163 wijzigde dit bericht op 01-11-2009 12:12
Reden: Type -o
% gewijzigd
Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe iedereen er uit ziet

En Q met 'r korte haar.....

En Kip had ik wel willen zien, en HPL ook wel!

Het grootste gedeelte ken ik al
Lush is inderdaad best aan de prijzige kant. Maar je doet er dan ook lang mee, wat Elle zegt. Ik heb nu de Karma, Buffy, I should Coco, de Honey, fresh farmacy en de yummy yummy (erg yummy) uitgeprobeerd.

Ik zou nog graag de Godmother willen uitproberen en de Snowfairy (ben alleen bang dat ik naar een zuurstok ga ruiken).

Krijg je inmiddels geen commissie van Lush Elle?
quote:Quirijn schreef op 01 november 2009 @ 12:02:

[...]

Ouder en met korter haar.. haha (lees: wat zie jij er jong en leuk uit!)

Leuk om te horen!

Ik vind jouw korte koppie ook erg leuk, maar ik ken je niet met langer haar...

En dat moet je natuurlijk nooit doen voor een of meerdere kerels, alleen omdat je het zelf wil!
Wat fijn om te horen dat het zo leuk was allemaal!!! En MissC goed dat je de M hebt genegeerd

Jongens ik heb nog iets wat ik wil delen: ik ben gestopt met roken!! Sinds gister niet meer gerookt en vandaag ook aanstekers en sigaretten etc. weggegooid. Ik was al heel erg aan het minderen maar nu ik weer ga sporten wil ik fris beginnen en niet met peuken op zak gaan hardlopen want dat slaat echt nergens op! Nu is dan ook een mooi moment omdat ik heel bewust met mn gewicht bezig ben en met sporten dus ik denk niet dat ik extra zal gaan snaaien omdat ik de sigaretten mis.

Ik ga nu voorzichtig kijken of mn kuit een rondje joggen alweer aankan. Ik hoop het zo!!
anoniem_23788 wijzigde dit bericht op 01-11-2009 12:25
Reden: typen blijft moeilijk
% gewijzigd
Goed zo Daantje!
quote:Swarovski schreef op 01 november 2009 @ 12:18:

Lush is inderdaad best aan de prijzige kant. Maar je doet er dan ook lang mee, wat Elle zegt. Ik heb nu de Karma, Buffy, I should Coco, de Honey, fresh farmacy en de yummy yummy (erg yummy) uitgeprobeerd.

Ik zou nog graag de Godmother willen uitproberen en de Snowfairy (ben alleen bang dat ik naar een zuurstok ga ruiken).

Krijg je inmiddels geen commissie van Lush Elle?

Nee, helaas geen commissie

Ik heb ook de Buffy, Heavanilly, Karma, snowcake, Coalface en snowfairy en the Olive Branch standaard in huis.

Soak & Float voor mijn man, Sqeeuky Green voor mijn moeder en Daddy-O voor mijn vader.

Godmother is geen fijn geurtje vind ik, maar snowfairy heb ik met de kerstbestelling maar meteen 2 flessen van ingeslagen
Daantje, goed van je
Ik heb hier alweer van alles bij elkaar gesnaaid
Quirijn, eerlijk is eerlijk, ik vond jou aanwezigheid gisteren enorm inspirerend. Wat zag je er prachtig uit, meid. Je straalde, en ik vond jouw haren heel chique!

Zoals een aantal van jullie hebben kunnen zien begin ik ook steeds meer tegen de honderd aan te schurken, en dat ben ik zo zat!

En na gisteren zoveel mooie, gedisciplineeerde vrouwen gezien te hebben, ben ik er misschien eindelijk eens aan toe om eens echt mijn demonen onder ogen te komen en eens echt aan de slag te gaan met mijn lijf in plaats van al die onverantwoordelijke en impulsieve 3-dagen-acties.

Dank voor jullie aanwezigheid en onbewuste motivatie, dames!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, ik vond je een prachtige verschijning, wat een stralend hoofd heb jij!
quote:elleinspe schreef op 01 november 2009 @ 12:29:

Ik heb hier alweer van alles bij elkaar gesnaaid

Elle, heb vanochtend de WW cd voor je gekopieerd en die gaat vandaag of morgen op de bus dus ik hoop dat hij werkt op Vista en je daar weer motivatie uit kunt halen....

Hier overigens erg slecht vanmorgen.. Vriendin is er niet om mee te gaan lopen en had dus de wekker ook niet gezet.. Belt Iejoorman mij om kwart over 12 op lag ik gewoon nog te slapen... Oops.. had zoveel willen doen vanochtend dat is dus niet gelukt....

Daantje, Zet hem op! Roken is zo vies.. dus goed dat je dat ook gelijk aanpakt met je nieuwe ik....

Swa, welkom! Ook 100- is hier welkom hoor... (ennuh suzeli had al een goede BMI misschien dat dat het was...)

Leuk dames dat de meet zo leuk was.. Helaas kon ik echt niet gisteren... Maar dat maken we in het nieuwe jaar allemaal goed... Locatie ben ik effe kwijt maar eten weet ik dan weer wel... en o wat slecht....

Zit me trouwens te bedenken dat ik voor dit topic een eindgewicht eraan had gehangen maar dat heeft me nog niet echt gemotiveerd geloof ik... 91kg moet ik halen en we zitten al over de helft met berichtjes.. hmmmmm. Moet er weer eens heel erg hard aan gaan trekken dus....
Die cd gaat nie spontaan werken op vista, daar moet je even een aanpassinkje voor downlooien.
quote:mimsey schreef op 01 november 2009 @ 12:47:

Quirijn, eerlijk is eerlijk, ik vond jou aanwezigheid gisteren enorm inspirerend. Wat zag je er prachtig uit, meid. Je straalde, en ik vond jouw haren heel chique!

Zoals een aantal van jullie hebben kunnen zien begin ik ook steeds meer tegen de honderd aan te schurken, en dat ben ik zo zat!

En na gisteren zoveel mooie, gedisciplineeerde vrouwen gezien te hebben, ben ik er misschien eindelijk eens aan toe om eens echt mijn demonen onder ogen te komen en eens echt aan de slag te gaan met mijn lijf in plaats van al die onverantwoordelijke en impulsieve 3-dagen-acties.

Dank voor jullie aanwezigheid en onbewuste motivatie, dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven