100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42

vrijdag 6 november 2009 om 15:34
Vandaag voor het eerst snoeploos heen en weer naar A geweest. De snoepautomaten op de stations hebben een enorme aantrekkingskracht op me en aangezien ik momenteel 2x per week ruim 3 uur onderweg ben en dan regelmatig op perrons sta te wachten................
Heb mijn chocoladeverslaving afgelopen weken weer enorm gevoed (letterlijk ook dus) en wil er nu weer vanaf.
Heb mijn chocoladeverslaving afgelopen weken weer enorm gevoed (letterlijk ook dus) en wil er nu weer vanaf.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 6 november 2009 om 16:55
Hallo Allemaal!
Iets later dan verwacht (lang leve internet wat maar niet wilde werken) maar hier dan toch eindelijk weer een teken van leven! Vanuit mijn nieuwe huisje waar ik heel blij mee ben!
2 weken lang geverfd, geschuurd, gelakt, vloerbedekking gelegd, planken opgehangen, gordijnen genaaid, enzovoorts. Ben helemaal uitgeput nu maar dat heb ik er graag voor over!
Alles is ingericht en het is supermooi!
Morgen moet ik mijn bank ophalen en dan ben ik gewoon klaar!
Heeeeeerlijk!
Iedereen is welkom om te komen kijken en een kopje koffie te komen drinken!
Kan iemand me een kleine samenvatting van de afgelopen 2 weken geven?
Anders moet ik wel heeeeel veel terug gaan lezen!
Ik heb nog steeds niks van HCP gehoord en ik ben nu echt ongerust, ik denk dat ik maar aan een engel ga vragen of ze kunnen checken of er nog enige activiteit vanaf haar IP adres geweest is. Ze reageert namelijk ook niet op mijn mail en dat is niks voor haar. Iemand anders toevallig nog wat van haar gehoord?
Iets later dan verwacht (lang leve internet wat maar niet wilde werken) maar hier dan toch eindelijk weer een teken van leven! Vanuit mijn nieuwe huisje waar ik heel blij mee ben!
2 weken lang geverfd, geschuurd, gelakt, vloerbedekking gelegd, planken opgehangen, gordijnen genaaid, enzovoorts. Ben helemaal uitgeput nu maar dat heb ik er graag voor over!
Alles is ingericht en het is supermooi!
Morgen moet ik mijn bank ophalen en dan ben ik gewoon klaar!
Heeeeeerlijk!
Iedereen is welkom om te komen kijken en een kopje koffie te komen drinken!
Kan iemand me een kleine samenvatting van de afgelopen 2 weken geven?
Anders moet ik wel heeeeel veel terug gaan lezen!
Ik heb nog steeds niks van HCP gehoord en ik ben nu echt ongerust, ik denk dat ik maar aan een engel ga vragen of ze kunnen checken of er nog enige activiteit vanaf haar IP adres geweest is. Ze reageert namelijk ook niet op mijn mail en dat is niks voor haar. Iemand anders toevallig nog wat van haar gehoord?

vrijdag 6 november 2009 om 18:48
vrijdag 6 november 2009 om 19:09
Was je wel verteld dat je je gegevens dik gedrukt door moet geven Hermes?
Op maandag of dinsdag doorgeven (Q kijkt de berichten van maandag of dinsdag na) als je eerder of later doorgeeft wordt je niet meegenomen.
2 X je gewicht niet doorgeven, dan wordt je uit de tabel gehaald.
Dus je leeftijd, BMI, start en streef gewicht maandag of dinsdag dik gedrukt doorgeven, en dan elke week je gewicht even dik gedrukt doorgeven.
Capice?
Op maandag of dinsdag doorgeven (Q kijkt de berichten van maandag of dinsdag na) als je eerder of later doorgeeft wordt je niet meegenomen.
2 X je gewicht niet doorgeven, dan wordt je uit de tabel gehaald.
Dus je leeftijd, BMI, start en streef gewicht maandag of dinsdag dik gedrukt doorgeven, en dan elke week je gewicht even dik gedrukt doorgeven.
Capice?
vrijdag 6 november 2009 om 19:29
quote:Hermes schreef op 06 november 2009 @ 19:03:
Yep, MW, voor mij ben je een jonkie :-d: ik ben 33
We hebben overigens precies dezelfde gewichten etc. (start, hoeveel nu) en streef, alleen ben je 3 cm langer
Betekent dat dan dat ik slanker oog ?
Maar dat is wel leuk want dan kunnen we een beetje vergelijken! Ga jij snel? Ik namelijk niet. Maar goed, wat eraf is is eraf!
Yep, MW, voor mij ben je een jonkie :-d: ik ben 33
We hebben overigens precies dezelfde gewichten etc. (start, hoeveel nu) en streef, alleen ben je 3 cm langer
Betekent dat dan dat ik slanker oog ?
Maar dat is wel leuk want dan kunnen we een beetje vergelijken! Ga jij snel? Ik namelijk niet. Maar goed, wat eraf is is eraf!
vrijdag 6 november 2009 om 19:32
vrijdag 6 november 2009 om 21:46
MW, hier ook geen zennert, maar ehh ja jij oogt slanker (grrr ), want langer. Qua snelheid: de sloomste slak gaat sneller dan ik en dat geeft niet. Af = af zoals je als schrijft.
Elle, dank je je weet blondt en vrouw, dus graag alles herhalen en vooral lang-zaam spreken.
Bleek net op de sportschool met kleren aan 115,7 te wegen *voorzichtig juichje* en heel nieuw schema gehad.
Elle, dank je je weet blondt en vrouw, dus graag alles herhalen en vooral lang-zaam spreken.
Bleek net op de sportschool met kleren aan 115,7 te wegen *voorzichtig juichje* en heel nieuw schema gehad.
zaterdag 7 november 2009 om 08:04