100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
vrijdag 13 november 2009 om 12:51
Nee écht kort. Een boblijn is lang in mijn ogen!
En de kleuren veranderen per seizoen of maand. Ik heb nu alleen bruin en oranje in huis. Het wordt bruin met oranje streepjes of pluk van voren, denk ik.
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar heb nog niet gekeken of er veel grijs doorheen zit.
En de kleuren veranderen per seizoen of maand. Ik heb nu alleen bruin en oranje in huis. Het wordt bruin met oranje streepjes of pluk van voren, denk ik.
Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar heb nog niet gekeken of er veel grijs doorheen zit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 13 november 2009 om 13:00
Hahahaha zo zie je maar voor mij is een bob al kort! Leuk elke keer een andere kleur! En vooral knap dat je dat kan met streepjes enzo: ben je toevallig kapster?? Of gewoon heel goed Als ik het zelf verf is het 1 kleur met alleen wat streepjes hier en daar omdat ik dat vergeten was te verven Ik ben net dit weekend wel een make over gehad: ben 3 jaar lang helemaal blond geweest met heel lang haar en zondag bij een vriendin bruine plukjes erin gezet (van licht tot bijna zwart) en een heel stuk eraf gehaald! Wilde weer eens wat anders, was dat domme blondjes imago zat

vrijdag 13 november 2009 om 13:54
Nouuuu ik heb een heel groot voordeel en dat is dat mn vriend dus allerlei fietskleding heeft omdat ie altijd mountainbiked enzo en ik zijn kleding pas!! Hij is wel ruim 2 meter maar ik ben ietwat breder (netjes zeg ik dat he!?) op mn heupen dus dat maakt de lengte weer goed. Ik fiets dus met fietsbroek met een zeem in het midden! God wat was dat een verademing toen ik zo'n ding voor het eerst droeg! Ik zal jullie de details besparen van mijn 1e keer op de mountainbike waarbij ik per se mijn spijkerbroek aan wilde houden (halloooo toen kende ik hem net ging echt niet in zo'n strak broekje!) maar dat gevoel daarna was niet zo prettig!
Maar goed nu sport ik dus in een driekwart fietsbroek en dat is heerlijk. Wel gewone schoenen, vind het nogal duur om klikschoenen aan te schaffen nu! Maar heb jij dan nergens last van na het spinnen? Of zit je goed op je zadel hahaha? Verder heb ik nog niet echt sportkleding, wil wel wat shirtjes gaan aanschaffen die wat beter ademen want nu draag ik gewone t-shirts en als ik dan veel zweet blijven ze zo nat en wordt het koud!!
Maar goed nu sport ik dus in een driekwart fietsbroek en dat is heerlijk. Wel gewone schoenen, vind het nogal duur om klikschoenen aan te schaffen nu! Maar heb jij dan nergens last van na het spinnen? Of zit je goed op je zadel hahaha? Verder heb ik nog niet echt sportkleding, wil wel wat shirtjes gaan aanschaffen die wat beter ademen want nu draag ik gewone t-shirts en als ik dan veel zweet blijven ze zo nat en wordt het koud!!
vrijdag 13 november 2009 om 14:20
vrijdag 13 november 2009 om 14:29
Hahahaha ja I know maar ben nu al heel blij dat ik zijn broeken kan dragen, scheelt al heel veel! Maar wil ook wel mn eigen spullen gaan kopen maar al die sportspullen zijn zo duur!
* Voor het harlopen een broek en thermoshirt en windstopper en schoenen
* Voor het spinnen schoenen en korte broek met zeem
* Voor mountainbiken fietsshirt/vestje met zakken achter en lange fietsbroek en klikschoenen voor time pedaaltjes (weer anders dus dan spinning: why???)
* Voor fitness schoenen en weer een andere broek en shirtje.
Hmm toch maar wat harder werken dus om me gek te shoppen
* Voor het harlopen een broek en thermoshirt en windstopper en schoenen
* Voor het spinnen schoenen en korte broek met zeem
* Voor mountainbiken fietsshirt/vestje met zakken achter en lange fietsbroek en klikschoenen voor time pedaaltjes (weer anders dus dan spinning: why???)
* Voor fitness schoenen en weer een andere broek en shirtje.
Hmm toch maar wat harder werken dus om me gek te shoppen

vrijdag 13 november 2009 om 15:03
Zie je wel, rijstwafels schaden de gezondheid.
Ik hoor net dat ik voor kerst klikschoenen krijg voor het spinnen. Wist niet dat ik aan kerst deed, maar de schoenen zijn welkom.
En die fietsbroek ga ik ook kopen, want ik spin nu met een maandverband in de broek (onder het mom: ik moet wat en anders kan ik na het spinnen niet lopen)
heeft het forum bij jullie ook kuren?
Ik hoor net dat ik voor kerst klikschoenen krijg voor het spinnen. Wist niet dat ik aan kerst deed, maar de schoenen zijn welkom.
En die fietsbroek ga ik ook kopen, want ik spin nu met een maandverband in de broek (onder het mom: ik moet wat en anders kan ik na het spinnen niet lopen)
heeft het forum bij jullie ook kuren?
vrijdag 13 november 2009 om 15:08
Wat gaaf Hermes! Van wie krijg je ze dan? Ben niet nieuwsgierig hoor maar weet graag alles. En het forum is hier ook zwaaaar irritant. (ok beetje overdreven maar hij heeft wel kuren) Ben beetje druk momenteel, teveel koffie op denk ik dus mn collega's kijken me af en toe zo aan Hahaha vandaar dat ik het forum maar kom vervuilen!
Voor MissC
Voor MissC
vrijdag 13 november 2009 om 16:02