Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
hihi, heb nu meteen het liedje weer in mijn hoofd
Jaaaaaaa, ik heb het ook gezien echt super goed... Hoorde wel dat die ralf dus ook de kleine tarzan heeft gespeeld en in Les Miserable ofzo... dus hij is wel een klein talentje zullen we maar zeggen.... Maar echt te gek gewoon dat we gewonnen hebben...
Goodmorning,

Ik heb heerlijk uitgeslapen, ben net wakker.

Zit met laptop en koffie in bed. Hoe erg is dat!

Straks ga ik lopen, moet nog even kijken wat ik moet doen.

De hightea was super, lekker en gezellig.

Tot dat trutschoonzus de kolder in d'r kop kreeg.

Het is niets nieuws hoor dat ze zo doet, zo af en toe komt haar ware indentiteit boven ofzo.

Het heeft me alleen wel aan het denken gezet, dat wel.

En ik had het ook wel ff nodig denk ik, want ik ben best weer gemotiveerd door die opmerking! Maar dat laat ik haar natuurlijk nóóit merken!

Ik heb de uitslag gezien van dat songfestival, was wel grappig om te zien en ik denk heel leuk voor kinderen.

Die kleintjes zijn al snel heel bekend in dat wereldje.

Een vriendin van mij heeft een dochter en die speelde een rol in Les Miserable en doet nog steeds regelmatig auditie bij Joop van den Ende.

Ze heeft alleen de 'pech' nu dat het een pubertje wordt, ze wordt te groot.

Ik ga op de hardloopsite kijken wat ik moet doen, tot vanmiddag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh!

Wat zei kut schoonzus dan Nik?

Mijn weegschaal verschilt nu 5.5 kilo met die op de sportschool, dus ik ga 'm weggooien. Ik schrok me wild de afgelopen week wanneer ik erop stond. Maar ik weeg dus nog gewoon tussen de 88 en de 89 kilo.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Solomio schreef op 21 november 2009 @ 18:45:

[...]

Nog een rondje met het hondje wil wel helpen. Mss zo'n nephondje aanschaffen, voor het idee.

Ik zou niet eens opvallen als ik met een nephondje zou rondlopen, er lopen hier in de buurt meerdere mensen rond die ze niet helemaal op een rijtje hebben: zo kom ik regelmatig een buurtgenoot tegen die altijd 50 tasjes om haar nek heeft...

Ik ben gister niet aan de 10000 stappen gekomen: 9500 en toen had ik al 3x omgelopen.

Nu moet ik snel van de bank en uit mijn pyjama kruipen en onder de douche springen, anders kom ik nooit aan de 10000 vandaag.

(ja Nikki je bent dus niet de enige die t nog lekker rustig aan doet )

Heb zojuist een stukje van de herhaling van het junior songfestival op belgië gezien: dat liedje blijft idd in je hoofd zitten, belgië zelf vond ik ook erg goed, maar begrijp dat die tweede was?

Nu moet ik echt wat gaan doen: HPL's motto blijft me aanstaren
Swa, ik lig nog steeds in bed!

Weet wel wat ik moet doen, heb verder nog geen actie ondernomen.

Trutschoonzus had het erover dat zij wel achter in de auto zou gaan zitten want dat zou mij niet lukken.

Het zijn nooit heel grote dingn die ze zegt, maar ze zegt ze altijd wel, een normaal mens zou zoiets alleen denken.

Ik ga nu aan de actie, anders wordt het niets meer vandaag!
@nikki: heel veel kleine opmerkingen kunnen ophopen tot iets groots. Rotopmerkingen idd!
Jesus zeg Nik, wat een kutwijf.
Waar is Q?
Geen idee JJ, ik heb er van de week op hyves nog een keer zien posten. Maar hier nergens gespot. Maak me wel een beetje zorgen ondertussen.....
Lekker dan NN, zo`n schoonzus
Nou daar ben je dan mooi klaar mee zeg Nik.... wat een opmerking..... (en volgens mij kun je best op een achterbank hoor.... zo dik ben je echt niet....)

ZO'n stappenteller moet ik misschien ook maar eens aan gaan schaffen. Ik loop iedere dag tussen de middag en ben wel benieuwd hoeveel stappen dat dan zijn...

Vanochtend was het echt super lekker weer hier.... Zonnetje maar wel veel wind... Ben toch weer een uurtje wezen wandelen... in het bos.. heerlijk.. een hond die echt iedere plas opzoekt en er lekker in gaat ronddobberen... De witte haren waren allemaal zwart..... Leuk om te zien hoor...
quote:Swarovski schreef op 22 november 2009 @ 10:55:

[...]

Nu moet ik snel van de bank en uit mijn pyjama kruipen en onder de douche springen, anders kom ik nooit aan de 10000 vandaag.

Stappenteller mee onder de douche? Scheelt toch weer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solo

Net als Iejoor ben ik lekker wezen wandelen en zit alweer op 6500 stappen.
HPL, goede zet om weegschaal weg te gooien.

Nikki, wat een trut! Niets van aantrekken hoor

België is vierde geworden. Dat liedje en het Nederlandse liedje zijn wel echt 'hangertjes'.

Fijne dag allemaal, ik ben er weer over een week *zwaait*
Fijne vakantie Hermes!
quote:Solomio schreef op 22 november 2009 @ 12:55:

[...]

Stappenteller mee onder de douche? Scheelt toch weer. En dan marcherend onder de douche? hahahaha
Hmm... jah, ik maak me ook een beetje zorgen om Q... De tabel is ook niet vervangen voor een nieuwe deze week...
Hermes, heb een fijne week daar!

Ik trek het me niet écht aan hoor, ik heb nooit lekker met die trutschoonzus op kunnen schieten.

Maar het maakt wel dat ik er weer tegenaan ga, ik zal ze een lesje leren, het kreng!

Ik heb net dus lekker gelopen, 2x2, 2x8 en 1x2 minuten.

Morgen en woensdag ga ik weer lopen, weer of geen weer, en dinsdag en vrijdag zwemmen.

Iejoor, ik ga morgen ook voor zo'n stappenteller oppad, lijkt me wel wat.

Hoe is het met de piano?

Nog steeds een succes?

Speelt man ook?

Ik zag vrijdag in de stad een leuke piano, was een plasic matje met aan de rechterkant allerlei knoppen voor het volume enzo.

En als je 'm aan deed, deed dat ding het echt.

Was echt een leuk ding, ik heb er even op gepingeld.

Was nog een man die vroeg wanneer mijn cd uitkwam.

Ik kon alleen de eerste tonen van Vader Jacob.
Nik, piano is nog steeds een succes hoor! MOet nu alleen nog tijd vinden dat IejoorMan niet thuis is dat ik kan spelen en mijn zang kan oefenen. Die vind het maar herrie... en je hoort het natuurlijk wel door heel het huis heen.. Maar stiekem vind hij het ook wel weer leuk denk ik... Want hij loopt er ook regelmatig even met zijn vingers langs.. en idd vader jacob spelen met mijn hulp want anders klonk het voor geen meter... Deze week wel een aantal keren lekker geoefend dus ben nog steeds super tevrede... Enuh ik heb een echte akoestische he.. dus geen keyboard achtige ofzo... kan het volume dus ook niet aanpassen... alleen of nomaal of met een pedaal dempen maar dat vind ik dan weer voor geen meter klinken.. hahaha.. hoezo verwend...
Dat had ik wel begrepen hoor, dat je een echte had.

Is man ook zo vroeg thuis dan? En anders zingt 'ie gezellig een stukkie mee!
Ik leef nog jongens, heb een beetje een helse week gehad, dus vandaar dat ik hier niet ben geweest. Ben inmiddels weer oké. Morgen werk ik lekker een dag thuis, dus dan kan ik ook nog even bij komen.

Sorry voor wat betreft de tabel, dinsdagavond maak ik netjes een nieuwe.

Gaan de weegschalen morgen lief zijn voor jullie? (of beter: zijn jullie een beetje lief geweest voor jezelf deze week?)
Hoi Q!
Haai Q! Fijn dat het ok gaat.

Ik vrees dat ik niet echt lief ben geweest voor mezelf, maar ik ben mijn leven wéér aan het beteren!
Fijn dat het weer beter gaat Q.

Geen zorgen om die tabel, ik vind jouw belangrijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven