Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
quote:Zwieber schreef op 29 november 2009 @ 19:01:

[...]

Zeker weten dat je niet aan windowshopping hebt gedaan en dat je gewoon 1 uur voor de eerste etalage hebt gestaan en het andere uur voor de tweede?Mijn jongste was mee, dan moet je wel lopen hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Even weer een berichtje van mij. Ik mis jullie enorm maar heb het zo druk! Werk echt enorm veel en soms ver weg. Daarnaast natuurlijk druk met de komende verhuizing en het regelen van de hypotheek en bouwtechnisch rapport.

Woensdag ga ik beginnen met de BED therapie. Heb letterlijk 1 dag vrij. (vr,za,zo,ma,di werken, woe therapie, do en vrij werken)

Ben daar wel wat gespannen over maar dat is logisch denk ik.

Lola,

Heel veel sterkte!
IBI, zorg je er wel voor dat je je grenzen bewaakt? Zoiets is nooit structureel vol te houden, zeker niet zo van de ene op de andere dag. Wel fijn dat je nu de energie hebt om het te doen!
Ik wilde het net schrijven Zwieb.

Denk goed aan jezelf IBI.

En het is geheel niet vreemd dat je gespannen bent voor woensdag.

Succes!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zwieber,

Het grenzen bewaken vind ik erg moeilijk. Ik ben ook vaak gewoon doodmoe en moet dan nog aan het huishouden beginnen. Vaak kunnen de thuiszorg afspraken niet door gaan omdat ik moet werken en ik mis die gesprekken best wel.

Moet het echt wat rustiger aan gaan doen anders ben ik straks terug bij af vrees ik.
Ik weet direct weer waarom het schrijven hier zo fijn is. Jullie zijn zo enorm lief!
IBI, als ik het zo lees is het nu eigenlijk al teveel voor je en ga je al over je grenzen heen. Je wil houdt je nog staande. Maar dat is niet slim, kan ik je uit ervaring vertellen. Beter rustig aandoen en tijdelijk op de rem trappen dan doorgaan en straks helemaal terugvallen en misschien zelfs nog erger af zijn dan voordat je begon met werken. Ik denk zeker dat je dit naar voren moet brengen bij de hulp die je krijgt, geef ook bij je man aan dat hij je gewoon een schop onder je hol richting thuis (i.p.v. richting werk) moet geven als je jezelf voorbijloopt. Als jij niet op jezelf wil of kán letten moet je zorgen dat je anderen als back-up hebt.
IBI, eens met de woorden van Zwieb enne zomaar

Lola, sterkte!

Swa: zowel de sexy slipjes (eentje met de tekst unwrap me) én panterhakken

Nikki: New York met Thanksgiving was een speciale ervaring: het was prachtig weer, maar alles is al in kerstsfeer (en overal uitverkoop ) Als je gaat, zorg dan voor een hotel dicht bij de winkelstraten of musea, dan kan je tussendoor ff uitrusten.

Jack, jeetje wat een eikels! Heel veel succes komende week!

Hmm, ik vergeet nog een heleboel ladies, sorry
Wauw, panterhakken!

Moeten we toch eind november gaan.

Ik ga morgen weer geld storten in mijn NY spaarpot!
IBI!! Succes meis! Wel een beetje aan je energie denken, he?

Oh, Hermes, New York...heerlijk! Wat gaaf dat je het zo leuk hebt gehad. En jouw motto sluit enorm aan bij een topic dat HPL heeft geopend. Kijk maar eens op de relatiepijler. Hoe hebben jouw ouders elkaar ontmoet?

Lola, een hele dikke knuffel voor jou. Ik snap dat het nu een beetje onwerkelijk voor je is en ik wens je heel veel strekte.
Ik wil ook naar NY!!!

Ik wil nog een keer van die peperdure pumps kopen. Ging laatst op pad om enkellaarsjes te kopen en bleef heel lang hangen bij superhoge blauwe hakken. Dan moet ik echt een herhalend bandje in mijn hoofd starten met: niet praktisch Swa, niet praktisch Swa..
En dan vooral panterhakken!

Ik heb wel birckenstocks met panterprint.
Gewicht: 94kg

Dus er is weer wat bij.. Moet mezelf nu dan maar eens echt onder handen gaan nemen... En heb dat gisteren ook met mezelf afgesproken.. (hoe vaak heb ik dat hier al niet gezegd ahum...)

Moet het echt goed in de gaten gaan houden want anders komt er zo nog veel meer bij en dat is niet de bedoeling... Dus we gaan weer schrijven en dit keer ook volhouden met schrijven anders heeft het geen zin natuurlijk... En kcal tellen... Ga weer een lijstje maken in excel en dat dan op mijn USB stickie zetten en dan kan ik het zowel op werk als 's avonds thuis invullen en berekenen... Moet nu gewoon weer goed op mezelf gaan letten en weer goed voor mezelf gaan zorgen.. dan voel ik me vanzelf ook beter en dat is het hele doel natuurlijk.. Niet in de negatieve spiraal blijven zitten maar er een positieve draai aan geven.. Ben daar op meerdere vlakken mee bezig voor mezelf en nu maar hopen dat het een positieve uitwerking krijgt ook...

NY wil ik ook echt zo graag een keer naar toe.. Maar vind het best duur eerlijk gezegd... Maar lijkt me dan wel weer zo onwijs gaaf.. Maar vind wel dat je er dan langer dan een paar dagen moet zijn want het vliegen kost zoveel tijd....
Ik hou het even op gelijk, mijn darmen werken niet mee.

Maar het zal dus niet veel meer zijn morgen. Of er moet weer een wondertje gebeuren.
Goedemorgen!

Hermes: Wat fijn dat je het zo gaaf hebt gehad in NY. Mij trekt het eerlijk gezegd totaal niet... Zeker niet als je op het nieuws de beelden ziet van hordes mensen die de winkel inrennen om koopjes op de kop te tikken... brrrrrrrr niks voor mij haha. Was je al eerder in NY geweest?

IBI: Heel veel succes met de therapie deze week! Denk goed aan jezelf.

Ik ben vanochtend helemaal vergeten te wegen... Toen ik uit bed stapte dacht ik: 'nog ff geen kleren aan doen, want dan kan ik zo wegen.' Vervolgens klets ik wat met vriendjelief en trek ik zonder erbij na te denken toch kleren aan...

Morgen weer een dag :-)
NY (de hele USA trouewns) lijkt me fantastisch...maar met een gezin kost dat kapitalen.

Wij wachten dus maar tot de kindertjes het huis uit zijn. Of heel misschien 1 op 1 een keer met 1 kind (heb ik wel eens aan zitten denken als examenkado)
Grmbl, ik woog vanmorgen 116,0

Tja, toch echt mijn eigen schuld.

Jack, zal eens op het relatietopic kijken.

MissC, dat hebben mijn vader en broertje gedaan voor zijn 18e.

Hebben ze het nu nog over

Iemand nog zin in een sportdeal deze week?
Gezakt voor m'n rijexamen :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik ga vrijdag sporten Hermes...is dat deal genoeg?
Das mooi kut Pip, waarom?
Ohw bah, wat rottig HPL! What went wrong??

Ik heb zin in een sportdeal Hermes.... Ik wil deze week 2x gaan sporten... vanavond en vrijdagavond!

Wat ga jij doen voor de deal?

Ow trouwens: ik ga zaterdag -bij goed weer- geocachen, dus dan zit er ook een lekkere lange wandeling bij.... maarr mijn vraag: heeft iemand van jullie dat al eens gedaan?
Alles ging goed behalve dan dat ik een achterligger afsneed.
Hè bah HPL Ga je snel op voor een herkansing?

(En als je ff doorgeeft waar, halen we al het verkeer van de straat )

MissC: deal!

Joke, wa's geocachen?

Ik ga morgen kracht en cardio doen en donderdag spinnen.
Nee nog nooit gegeocoacht......lijkt me niet zo leuk.

Pip, dat hebben ze liever niet, dat afsnijden

Volgende keer beter!
Geen idee wanneer volgende examen is. Nu moet het opeens met de DigiD worden aangevraagd. Net gedaan, ik hoor het wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven