100+ is nog altijd 200-
maandag 5 oktober 2009 om 17:42
maandag 30 november 2009 om 12:27
Hmm... balen HPL...
Geocashen... tsjah... wat het precies inhoudt weet ik ook niet echt, behalve dat je lekker wandelt en ondertussen vragen beantwoord ofzo... met een GPS.. mijn schoonmoeder heeft een nieuwe hobby en nu is het tijd om met het hele gezin te gaan geocashen...
Oke Hermes... de deal is dat we beiden 2x gaan sporten deze week!
Geocashen... tsjah... wat het precies inhoudt weet ik ook niet echt, behalve dat je lekker wandelt en ondertussen vragen beantwoord ofzo... met een GPS.. mijn schoonmoeder heeft een nieuwe hobby en nu is het tijd om met het hele gezin te gaan geocashen...
Oke Hermes... de deal is dat we beiden 2x gaan sporten deze week!
maandag 30 november 2009 om 14:24
Idd balen HPL. Achterliggers, het woord zegt het eigenlijk al, die liggen behoorlijk achter. Maar ja, je mag ze er toch niet afsnijden.
Ik ben vanochtend naar de beoogde nieuwe school van jongste geweest. Weer een hele reis. Ik was hartstikke vroeg, ben vanaf station Leiden gaan lopen. Was iets verder dan ik gedacht had. En terug in Haarlem nog even door de stad gehobbeld, voor nog wat Sintkadoos. Heb dus heeeel veel stappen gedaan. De teller staat nu op 6188 en de dag is nog niet om. Maar er zullen niet heel veel stappen meer bijkomen.
Ik ben vanochtend naar de beoogde nieuwe school van jongste geweest. Weer een hele reis. Ik was hartstikke vroeg, ben vanaf station Leiden gaan lopen. Was iets verder dan ik gedacht had. En terug in Haarlem nog even door de stad gehobbeld, voor nog wat Sintkadoos. Heb dus heeeel veel stappen gedaan. De teller staat nu op 6188 en de dag is nog niet om. Maar er zullen niet heel veel stappen meer bijkomen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 30 november 2009 om 16:30
Op naar het volgende examen HPL Die stomme achterligger ook. Kon-ie niet even uitkijken?
Ik ben weer es hetzelfde gebleven met gewicht. Ik denk dat ik op een plateautje zit. En met pootje waar ik weinig mee kan doen, schiet ik daar niet makkelijk af. Pf. Heb het eigenlijk wel gehad met mijn eigen gezeik. Kom op, Hemera. Niet zo moeilijk doen.
Ik ben weer es hetzelfde gebleven met gewicht. Ik denk dat ik op een plateautje zit. En met pootje waar ik weinig mee kan doen, schiet ik daar niet makkelijk af. Pf. Heb het eigenlijk wel gehad met mijn eigen gezeik. Kom op, Hemera. Niet zo moeilijk doen.

maandag 30 november 2009 om 16:45
quote:Hermes schreef op 30 november 2009 @ 15:03:
Solo, *zwaai* ik woon vlakbij station Leiden CS.
Ik heb net braaf twee keer de trap gepakt, weer wat extra stappen Voor de zekerheid zwaai ik altijd op het station, dus ik hoop dat je me gezien hebt.
Solo, *zwaai* ik woon vlakbij station Leiden CS.
Ik heb net braaf twee keer de trap gepakt, weer wat extra stappen Voor de zekerheid zwaai ik altijd op het station, dus ik hoop dat je me gezien hebt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 november 2009 om 16:46
maandag 30 november 2009 om 16:52
*zwaait ook naar HPL*
Oh, afrijden in Leiden is een crime! 8 jaar terug één keer geprobeerd en daarna besloten dat ik fietsen veel makkelijker vind.
Swa, je mag gewoon zeggen dat je de stappenteller niet leuk vindt.
Ik liet in mijn hoteltoilet mijn wax vallen (natuurlijk was het potje open), geleerd dat wax daar niet tegen kan - en dat ik mijn haar niet boven de spiegel van het toilet moet doen als de bril omhoog staat.
Oh, afrijden in Leiden is een crime! 8 jaar terug één keer geprobeerd en daarna besloten dat ik fietsen veel makkelijker vind.
Swa, je mag gewoon zeggen dat je de stappenteller niet leuk vindt.
Ik liet in mijn hoteltoilet mijn wax vallen (natuurlijk was het potje open), geleerd dat wax daar niet tegen kan - en dat ik mijn haar niet boven de spiegel van het toilet moet doen als de bril omhoog staat.
maandag 30 november 2009 om 19:15
ff serieus: ik ga snel op zoek naar een andere. Ik ga toch vanavond een rondje wandelen. Ben enorm benieuwd hoeveel de weegschaal morgen aangeeft, heb me al een week niet gewogen. Hoop nu eindelijk onder de 90 te zitten. Ik zag vanochtend ook iets aparts in de spiegel: ik heb gewoon een soort deuk in mijn buik zitten (geen cell.), weet niet wat ik ervan moet vinden..
IBI: ik zag je trouwjurk op een ander topic: mooi hoor!
IBI: ik zag je trouwjurk op een ander topic: mooi hoor!

maandag 30 november 2009 om 22:02
[quote]Hemera schreef op 30 november 2009 @ 16:30:
Ik denk dat ik op een plateautje zit. En met pootje waar ik weinig mee kan doen, schiet ik daar niet makkelijk af. Pf.[/quote
Met je pootje op een plateautje.
En je kan er ook niet af springen hè!
Hoelang zit je nog met je pootje?
Ik denk dat ik op een plateautje zit. En met pootje waar ik weinig mee kan doen, schiet ik daar niet makkelijk af. Pf.[/quote
Met je pootje op een plateautje.
En je kan er ook niet af springen hè!
Hoelang zit je nog met je pootje?
Erik is de Mol en HPL de Lul.