Donkere mannen blanke vrouwen.

19-11-2009 03:46 334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames weten jullie misschien waarom donkere mannen blanke vrouwen geiler vinden dan donkere vrouwen.ik zou hier antwoord op kunnen geven,maar ben toch benieuwd wat jullie mening over de stelling is.
quote:geve schreef op 30 november 2009 @ 15:14:

Begrijp me niet verkeerd, BGB. Rekening houdend met je motto vind ik het merkwaardig dat uitgerekend jij je door een dergelijk vooroordeel laat leiden. Ik vermoed dat niemand, ook een B&W feestvierder niet, zich graag weggezet weet als marginaal, kansloze loser of whatever. Het gebrek aan introspectie is tekenend en ook wel nodig voor een goed groepsgevoel denk ik.

Nou... reactie op wat er stond dus.

Ik heb nooit de woorden marginaal, kansloze loser etc in mijn mond genomen of uit mijn toetsenbord gerammeld, Geve.

Laten we die gelijk even rechtzetten!!!

Het is - geen idee waarom - een totaal ander publiek en dat uit zich niet alleen in gesprekken of het gebrek daaraan, maar ook in entourage en kleding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bianca, hou je adem niet in, het dieptepunt hebben we al bereikt op dit topic, we kunnen hooguit weer naar boven, let it out

(edit: reactie op je lege post)
quote:geve schreef op 30 november 2009 @ 15:14:

Nou... reactie op wat er stond dus.

Ik had het weggehaald omdat ik me voor kon stellen dat het nogal veroordelend over zou kunnen komen. En het is geen veroordeling . Prima als zoiets je ding is, namelijk.

En of het een vooroordeel is? Ik zeg alleen dat zulke feesten een speciaal publiek trekken en dat dat publiek niet typerend is voor dé blanke vrouw of dé donkere man.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2009 @ 15:19:

Ik heb nooit de woorden marginaal, kansloze loser etc in mijn mond genomen of uit mijn toetsenbord gerammeld, Geve.Klopt, dat doe je niet. Maar het is wel duidelijk dat een groep afschilderen als "niet van alle rangen en standen" een sterk negatieve connotatie inhoudt. Vandaar mijn "whatever", wat tegelijk inhoudt dat ik het eigenlijk niet wil weten.
quote:JohnnyCake schreef op 30 november 2009 @ 14:59:

[...]

Devima, dat had ik toch al uitgelegd? Ik kan toch niet op elke 'clown' reageren? Weet je hoeveel akelige 'grappen' ik van Willems hand heb gezien. Moet ik daar ook eerst op reageren voordat ik iets over Naomi zeg? Maar ik wil je best wel antwoorden, afwachtende op Naomi's analyse van mijn familie en de de familie die ik niet ken

Wat blackenlekker van witte vrouwen vindt (geil) moet hij zelf weten. Kwestie van smaak. Wat hij zegt over negers is dubieus, tenenkrommend en generaliserend. Wat hij zegt over donkere vrouwen vind ik niet door de beugel kunnen. Ik snap wat hij bedoelt maar hij generaliseert op twee fronten. En dat is dubbel fout. Zoals al zo vaak gezegd, kijk niet naar het kleurtje, kijk naar de mens, kijk naar zijn achtergrond.

Hij laat het echter daarbij, waar Naomi net dat venijnige stapje verder gaat.

Nu snap ik het beter, was voor mij eerst niet duidelijk. Over Naomi_Mara blijft het meningsverschil, ik vind het niet erger dan wat TO zegt. Waarom ik specifiek naar een reactie op TO vroeg, is omdat je bij mij, geheel onterecht blijkt nu, overkwam als iemand die blank racisme erger vindt dan zwart racisme. En daar heb ik een hekel aan.

Ik heb overigens een neger/Hindoestaanse vader, ik kom uit een Surinaamse familie waar gemengde relaties eerder regel dan uitzondering zijn.
quote:geve schreef op 30 november 2009 @ 15:25:

Vandaar mijn "whatever",

Lees jij dingen die er niet staan? ( daar moet je naar laten kijken hoor; kan erg vervelend zijn in het verkeer en zo )

Je schrijft namelijk nergens " whatever " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2009 @ 15:28:

Je schrijft namelijk nergens " whatever " .Hmmmm... 15u14
quote:geve schreef op 30 november 2009 @ 15:25:

[...]

Maar het is wel duidelijk dat een groep afschilderen als "niet van alle rangen en standen" een sterk negatieve connotatie inhoudt.

Alsof ik dat kan helpen.

Ik kan wel doen alsof er hartchirurgen en advocaten rond hobbelen ?
quote:geve schreef op 30 november 2009 @ 15:29:

[...]

Hmmmm... 15u14O, die. die las ik als een " en wat je nog meer kan verzinnen " , niet als een " hou er maar over op "
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2009 @ 15:30:

Alsof ik dat kan helpen.

Ik kan wel doen alsof er hartchirurgen en advocaten rond hobbelen ?Daar ga je weer. Dat wéét jij toch niet? Ik ook niet trouwens, en ook niet wie naar parenclubs gaat. Als ik de parenclubbezoekers van het forum als referentie mag nemen dan zou ik in jouw plaats heel voorzichtig zijn met dergelijke uitspraken.
quote:geve schreef op 30 november 2009 @ 15:35:

[...]

Daar ga je weer. Dat wéét jij toch niet?

Ik ook niet trouwens, en ook niet wie naar parenclubs gaat. Als ik de parenclubbezoekers van het forum als referentie mag nemen dan zou ik in jouw plaats heel voorzichtig zijn met dergelijke uitspraken.

Als je de forummers als referentie neemt , dan zou ik ook niet hoger gokken dan het MBO, hoor.

Maar laat ik nou uit eigen ervaring weten dat dat niet zo is. Maar dat jij dat niet van mij aanneemt is je goed recht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 november 2009 @ 15:38:

[...]

Als je de forummers als referentie neemt , dan zou ik ook niet hoger gokken dan het MBO, hoor.

Maar laat ik nou uit eigen ervaring weten dat dat niet zo is. Maar dat jij dat niet van mij aanneemt is je goed recht.Niet om het een of het ander maar dan kan ik ook uit eigen ervaring spreken dat het niet zo is. Ook dat mag je uiteraard naar believen betwijfelen;)
quote:devima schreef op 30 november 2009 @ 15:28:

[...]

Nu snap ik het beter, was voor mij eerst niet duidelijk. Over Naomi_Mara blijft het meningsverschil, ik vind het niet erger dan wat TO zegt. Waarom ik specifiek naar een reactie op TO vroeg, is omdat je bij mij, geheel onterecht blijkt nu, overkwam als iemand die blank racisme erger vindt dan zwart racisme. En daar heb ik een hekel aan.

Ik heb overigens een neger/Hindoestaanse vader, ik kom uit een Surinaamse familie waar gemengde relaties eerder regel dan uitzondering zijn.

Ik ben ook het product van alle soorten mengingen die je je maar kunt voorstellen, joden, indianen, zwarten, blanken, nog meer joden, nog meer blanken, nog meer zwarten. Het zal allemaal wel, ik ben gewoon wie ik nu ben, JohnnyCake!

Racisme heb je overal en onder elke bevolkingsgroep. Voor botsende culturen heb ik alle begrip en geduld. Voor racisme nul komma nul.

Even een los vraagje, heb je het boek van Robert Vuisje gelezen, 'Alleen maar nette mensen?'
quote:careca schreef op 30 november 2009 @ 15:41:

[...]

Niet om het een of het ander maar dan kan ik ook uit eigen ervaring spreken dat het niet zo is. Ook dat mag je uiteraard naar believen betwijfelen;)

Nee hoor, betwijfel ik niet.

Ik weet uit eigen ervaring dat elke club/ feest zijn eigen publiek trekt.
quote:Zamirah schreef op 30 november 2009 @ 14:31:

Hoezo verbaasd, Donkey, herken je er dan niks in?

Je kletst en danst leuk en gezellig met een mooie vrouw of man, de avond vordert.... ben benieuwd hoeveel mannen en vrouwen daar geen bijgedachten bij krijgen....Niets mannelijks menselijks is mij vreemd Zamirah. Maar ik zou echt niet weten welk teken ik dan zou moeten maken in mijn handpalm om duidelijk te maken dat er geneukt zou moeten worden ... Heb jij misschien enig idee ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik weet het ook niet DS. Ken enkel de wijsvinger door de ring die je van de wijsvinger en je duim van je andere hand maakt.

Overigens ben ik niet van sissen gediend en een compliment zie ik er niet in, JC. Ik ben eigenlijk helemaal niet gediend van contact op de zogenaamde complimentjeswijze. Afgezaagde meuk.
Zal ik dan even uitleg geven DS?

Jij maakt geen teken in je handpalm maar in de hand van de vrouw in kwestie. Je neemt eerst de hand van deze vrouw in je hand alsof je haar hand wilt vasthouden of schudden (heel onschuldig aan de buitenkant dus) en tegelijkertijd maak je met je wijsvinger een soort van vegende beweging in haar handpalm en dat is dus het "wil je neuken?"-teken.

Weer wat geleerd .
Tssss ..... en werkt dat nou ? Laat ik het zo vragen: levert het per saldo vaker een wilde stoeipartij tussen de lakens op dan een blauw oog of een bloedneus ?

* ik ben niet brutaal genoeg voor dat soort communicatie denk ik *
Als ik probeer me er iets bij voor te stellen krijg ik overigens meer associaties met een soort handpalm-beffen dan met daadwerkelijk neuken. Maar ja, dat is ook iets sexueels.
Haha, bij mij maakt de heer in kwestie geen enkele kans na zo'n teken, net als na het zogenaamde "complimenteuze" pssst sissen, maar probeer het zelf eens uit zou ik zo zeggen en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren (dan moeten ze natuurlijk wel weten wat het betekent ). Wel even hier verslag uitbrengen hè.
quote:iris1969 schreef op 30 november 2009 @ 18:01:

Jij maakt geen teken in je handpalm maar in de hand van de vrouw in kwestie. Je neemt eerst de hand van deze vrouw in je hand alsof je haar hand wilt vasthouden of schudden (heel onschuldig aan de buitenkant dus) en tegelijkertijd maak je met je wijsvinger een soort van vegende beweging in haar handpalm en dat is dus het "wil je neuken?"-teken.

Weer wat geleerd .Volgens mij is dat een flink aantal jaar geleden ook eens bij mij gedaan. Alleen toen wist ik niet wat het betekende.
quote:iris1969 schreef op 30 november 2009 @ 18:24:

Haha, bij mij maakt de heer in kwestie geen enkele kans na zo'n teken, net als na het zogenaamde "complimenteuze" pssst sissen, maar probeer het zelf eens uit zou ik zo zeggen en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren (dan moeten ze natuurlijk wel weten wat het betekent ). Wel even hier verslag uitbrengen hè.Ik weet niet hoor. Volgens mij is het een soort van manueel bepotelen. En ik krijg opeens ook associaties met Tony "Scarface" Montana die dacht dat hij in Florida lekkere dames kon versieren door met zijn tong snelle likbewegingen te maken. Dat werkte ook al niet zo goed.
quote:iris1969 schreef op 30 november 2009 @ 18:01:

Weer wat geleerd .

Ik trek altijd mijn hand terug als ik dit soort handgebaren merk. Bleggg. Tuurlijk is het wel eens een leuk grapje onderling. Maar ben er in de kern niet van gediend. Het voelt ook niet fijn aan (letterlijk en figuurlijk niet) Alhoewel het niet uitlokt tot een klap geven in het gezicht. Eerder tot een verbale uitspraak wat ik van je vind.

Ik ga nog even dit topic lezen om een inhoudelijke opmerking te plaatsen. Moest ff hierop reageren.
Ik vind het ook een vreselijk gebaar, maar het is in ieder geval discreter dan "neuken?" te gillen door een vol café .
Het is zeker discreter dan gillen door de kroeg: hoi Neuken! hahah. Dus op een gepast moment, toegepast door de juiste lekkere vent zeg ik zeker geen nee. Maar over het algemeen doen lekkere leuke mannen dit niet. Die doen het pas als ze weten dat ze er mij mee kunnen plagen (omdat ik er zo'n hekel aan heb)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven