Lijf & Lijn alle pijlers

100+ is nog altijd 200-

05-10-2009 17:42 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...

Het derde topic...

Het vierde topic...
quote:Hermes schreef op 04 december 2009 @ 18:05:

Wat goed HPL! Geniet ervan

MissC, dat herken ik, ik voel me altijd een echte atleet en topsporter als ik bezig ben

Net weer een typische ik en mijn zeer grote mond. Fiets naar huis, moet dan door een laantje met bomen: staat een vent onder een lantaarnpaal uitgebreid met zichzelf te spelen. En wat roep ik? Ik heb ze wel groter en beter gezien.

Floepte er zo uit. Mevrouw die achter me fietste, schoot keihard in de lach, maar ik bedacht me dat het misschien niet zo'n slimme actie was...Wel knap dat hij hem in die kou omhoog kon krijgen!
Zwieb, daar had ik niet eens aan gedacht
Heb je de politie gebeld?
Nee, heb er helemaal niet bij stilgestaan. Heb net niet-spoed nr gebeld, die hadden melding gelukkig al ontvangen.
Helleu ladies.

Er zit weer een werkdag op!

Ik hoor jullie over het snoep op je werk, wil je niet op mijn werk zien.

Elke week krijgen we zo ongeveer een pallet snoep binnen.

Ik had geen eten mee vanavond.

Ga ik volgend jaar weer doen.

Nu had ik lekkere kop bruinebonensoep en een broodje gezond.

Collega zat lekker een cheeseburger en een patatje oorlog te eten.

Ik heb wel een donut gegeten, collega was gisteren geslaagd voor haar rijbewijs en ga eens nee zeggen tegen zo'n grietje van 19.

En net een klein marsepein aardappeltje.

Verder 3 volkoren crackers, 4 volkoren boterhammen en 1 beker optimel, 1 beker koffie, 2 espresso's en 3 glazen colalight.

Water is weer vergeten vandaag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mooie opmerking Hermes!

Daantje, wat ben jij goed bezig zeg!
Nikki, goed gedaan!

Wat betreft het snoep: ik ben adviseur van een politiek iemand, ik krijg als bedankje dagelijks (en ik overdrijf niet) bonbons/koek/snoep/drop van jan en alleman.

In totaal had ik met de Sint: 12 chocoladeletters, 3 banketstaven en 2 speculaaspoppen. Allemaal naar het secretariaat en anderen gegaan.

(Mijn baas krijgt daar een veelvoud aan en geeft het ook altijd snel weer weg, behalve de drop).

Kerst is ook erg: kerstkrans, wederom bonbons, kerstchocolade etc. Waarom geeft niemand een fruitboeket of een groentetas?
quote:Hermes schreef op 04 december 2009 @ 18:05:

Wat goed HPL! Geniet ervan

MissC, dat herken ik, ik voel me altijd een echte atleet en topsporter als ik bezig ben

Net weer een typische ik en mijn zeer grote mond. Fiets naar huis, moet dan door een laantje met bomen: staat een vent onder een lantaarnpaal uitgebreid met zichzelf te spelen. En wat roep ik? Ik heb ze wel groter en beter gezien.

Floepte er zo uit. Mevrouw die achter me fietste, schoot keihard in de lach, maar ik bedacht me dat het misschien niet zo'n slimme actie was...Wat een verhaal, gelukkig dat er meerdere mensen fietsten en dat je niet alleen was..
Ach, 9,5 van de 10 keer zijn dat zielepoten die enorm naar aandacht voor hun pielemuisje hunkeren. En doen ze geen vlieg kwaad. Behalve je dan te willen shockeren.

Maar ik zou er wel de politie voor bellen.
quote:Hermes schreef op 04 december 2009 @ 21:24:

Nikki, goed gedaan!

Wat betreft het snoep: ik ben adviseur van een politiek iemand, ik krijg als bedankje dagelijks (en ik overdrijf niet) bonbons/koek/snoep/drop van jan en alleman.

In totaal had ik met de Sint: 12 chocoladeletters, 3 banketstaven en 2 speculaaspoppen. Allemaal naar het secretariaat en anderen gegaan.

(Mijn baas krijgt daar een veelvoud aan en geeft het ook altijd snel weer weg, behalve de drop).

Kerst is ook erg: kerstkrans, wederom bonbons, kerstchocolade etc. Waarom geeft niemand een fruitboeket of een groentetas?

OMG wat een snoep/ koek!

Ik zou het erg moeilijk hebben als ik jou was..

Vandaag trouwens 8300 stappen.
Swa, ik héb het nog elke dag moeilijk. Vooral als we weer in de auto/trein terug zitten of 's avonds laat nog moeten werken.

Ik ben ook zo dik, omdat ik te vaak toch iets neem (ehh kan ik hier al nam zetten? nee dus)

Ik kan makkelijk een pond bonbons op en daarna gewoon avondeten eten, sick maar waar.
Dat heb had ik ook Hermes.

Ik kan rustig een pak lekkere koekjes eten en anderhalf uur later mijn boterhammetjes eten. Of een lekker driedubbel belegd broodje halen.

Die koekjes doe ik al een tijd niet meer en de broodjes worden sinds een week of 2 ook niet meer gekocht.

Best lastig, de bakker zit aan de overkant.

Ik had niet veel stappen, 2433.
Spierpijn!
Ah lekker Miss C. Voel je je vast weer kilo's lichter.

Gaan jullie vandaag ook wat meesnoepen omdat het 5 december is of blijf je overal vanaf?
Ik ga vandaag erwtensoep eten, en dus dik over de punten heen.
Euh nee, ik voel me niks lichter maar wel 40 jaar ouder hahahaha.

Onze lieve heer straft onmiddellijk: dáár zitten je spieren, kreng!
Lekker MiisC, spierpijn Ik voel m'n benen ook na dat rennen van gister. Vandaag alleen ff op de crosstrainer, morgen cardio. maandag bodypower.

Ongesteld. En hoe. Verklaard meteen waarom ik toch meer marsepein op heb zitten snoepen dan ik wilde.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wow Hermes, zo'n opmerking zou ik nooit durven maken, maar wel supergrappig! Wat een viezerik trouwens, bah.

Nik: Wat goed dat je geen patatje hebt genomen, maar verstandig een soepje! Goed hoor.

Dat van het snoepen en vervolgens gerust een (gezonde) maaltijd naar binnen werken, herken ik ook...

Enne vandaag 5 december... ik ga van elke lekkernij een klein stukje nemen en één glas warme choco zonder slagroom nemen.. Daarna is het genoeg... dat heb ik gisteren al met mezelf afgesproken... ik ga mezelf niet niets toestaan...
Hahaha MissC lekker hoor spierpijn Gister voelde je fit en gezond en tien kilo lichter, nu een paar jaartjes ouder. Ach je moet maar zo denken: morgen is de spierpijn nog wat erger! Wanneer ga je weer sporten?

Iedereen klinkt lekker vrolijk hier dus dat wordt vast een mooie sint voor iedereen. Ik ga gourmetten en daar lekker van genieten alleen zonder sausjes etc. Dat scheelt al heel veel.

Gister las ik ergens een opmerking van Meds (letterlijk weet ik het niet meer) maar ging erover dat je beter een gevulde koek kunt eten en het écht lekker kunt vinden dan dat je 2 sultana's eet en dénkt dat dat gezond is want het scheelt qua calorieen en vet etc. niet eens heel veel maar je geniet wel veeeeel meer van die gevulde koek! Dus vanavond neem ik ook gewoon wat lekkers, met mate natuurlijk, maar ga er zeker van genieten!
Niet meer ongesteld, ik snap helegaar niks meer van dat lijf van mij.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Maandag, had morgen graag gewild, maar dan zijn ze dicht....stomme refo's

Jouw lijf doet al net zo raar als het mijne HPL....
Ik neem ook van alles een beetje.

Als avondeten hebben we groentesoep met brood dus lekker licht.
Zo rustig hier.

Kom even bekennen dat ik net in een keer mn gekregen chocoletter heb opgegeten, 80 gram melkchoco.

Erg he!

Maar ok, hij zit er in. Ben verder redelijk braaf geweest.

Morgen weer verder op depositieve toer!!

Leuke dingen gekregen dames?? Ik wel.
Ik had iets in mijn hardloopschoen!

En ik weet serieus niet wie het heeft gedaan.

Onze hardloopschoenen staan meestal naast de voordeur en er zat bij ons allebei een letter en een zak strooigoed in.

En die schuimpjes en wat kruidnootjes heb ik op gegeten.

Straks nog een klein stukje pietenbrood.

Ik heb speciaal minder brood gegeten!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 december 2009 @ 11:56:

Niet meer ongesteld, ik snap helegaar niks meer van dat lijf van mij.Dat heet nou de overgang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven