Hoe een goede schoonmaakster vinden?

dinsdag 16 februari 2010 om 11:05

De kogel is door de kerk...we willen graag iemand die komt schoonmaken; 1x in de 2 weken voor 3 uurtjes.
En nu...had niet verwacht dat daar t probleem zou zitten, maar ik kan via via niemand vinden. Wel verschillende kennissen die een goede schoonmaakster hebben, maar die hebben geen tijd voor een extra adres.
Ik vind t toch wel een risico 'zomaar' iemand via MP te benaderen.
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik woon ook in een stad (nijmegen) dus daar kan je minder snel goede mensen via-via; lijkt me in een dorp toch makkelijker.
                    En nu...had niet verwacht dat daar t probleem zou zitten, maar ik kan via via niemand vinden. Wel verschillende kennissen die een goede schoonmaakster hebben, maar die hebben geen tijd voor een extra adres.
Ik vind t toch wel een risico 'zomaar' iemand via MP te benaderen.
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik woon ook in een stad (nijmegen) dus daar kan je minder snel goede mensen via-via; lijkt me in een dorp toch makkelijker.

dinsdag 16 februari 2010 om 11:29

quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 februari 2010 @ 11:24:
Ik denk dat een schoonmaakster het ook af kan laten weten om dat het om de week is, eigenlijk. Maakt het voor haar ook niet handiger als ze nog meer adressen wil.
O, de schoonmaakster van mijn ouders komt ook 1 keer in de twee weken hoor, geen enkel probleem. Doen meer mensen bij hun in de buurt.
Ik zou het idd toch via via proberen, dan heb je wat meer zekerheid.
                    Ik denk dat een schoonmaakster het ook af kan laten weten om dat het om de week is, eigenlijk. Maakt het voor haar ook niet handiger als ze nog meer adressen wil.
O, de schoonmaakster van mijn ouders komt ook 1 keer in de twee weken hoor, geen enkel probleem. Doen meer mensen bij hun in de buurt.
Ik zou het idd toch via via proberen, dan heb je wat meer zekerheid.

dinsdag 16 februari 2010 om 16:53

dinsdag 16 februari 2010 om 17:15

Ik heb mijn eerste adres gevonden via een forum (6 jaar geleden).
Een keertje gaan babbelen. Afgesproken dat we het 2 maanden zouden proberen. Ik ben er nooit meer weggegaan
En inderdaad, ik heb er veel via via. Maar die eerste dus niet. Was echt een gok, van beide kanten.
En ik heb inmiddels zoveel adressen, als ik er nog eentje bijneem heb ik zelf een hulp nodig.
                    Een keertje gaan babbelen. Afgesproken dat we het 2 maanden zouden proberen. Ik ben er nooit meer weggegaan
En inderdaad, ik heb er veel via via. Maar die eerste dus niet. Was echt een gok, van beide kanten.
En ik heb inmiddels zoveel adressen, als ik er nog eentje bijneem heb ik zelf een hulp nodig.

dinsdag 16 februari 2010 om 17:17

dinsdag 16 februari 2010 om 20:46

Hoi Johanna 85. Bericht sturen lukt me niet. Wil jij me een mail sturen op femke_j@yahoo.co.uk ?
Bedankt!
                    Bedankt!