Mode & Beauty alle pijlers

Ideale foundations en eyeshadows, deel IV

28-05-2007 13:33 557 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat deel 3 vol was!

Dus hier een nieuw deel. Ik weet niet zo goed hoe ik links moet plaatsen, dus als iemand hier de link naar deel 3 kan zetten, graag!!:)

Dus lievemeid heeft haar pakje!

Nou Snoopy, nu wij nog idd!

Mijn shipping mail 2 mei gehad, dus ook nog aan t wachten.

Had van de week een mailtje naar ze gestuurd, en ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde! bij de order status stond ook iets van een delivery time van 3-4 weeks, zei Kathy. Dit gold alleen voor buitenlandse verzendingen. en ze wist niet hoe dat kon, want normaal was dat nooit zo lang!

Maar goed, we wachten wel verder!
kijk ook eens HIER

voor de mensen die Hyves hebben, dit is een Hyve voor minerale make up!

er staat nog niet veel op, maar ik vind het wel heel leuk!
Ik ga trouwens eens kijken of MAC wat is. Ik vind het behoorlijk duur maar een collega gaat op vakantie naar de VS en neemt wat neutrale kleuren voor me mee. Hoop niet dat dit ook ontaardt in een verslaving...

Leuk is die Taylor site he. Ik ga zo ook niet over straat trouwens... :D

En Hopeful ik heb je vriend gemaakt. Ik kan niet bij je mailadres komen in je profiel.
Hoi Myranda,

het is inderdaad net wat je zelf zoekt in een foundation! Maar als je 100% minerale make up wilt is het altijd handig om de ingredienten lijst even na te kijken!

Ik gebruik een hydrolaat of rozenwater om m'n foundation nat aan te brengen en meestal gewoon water voor oogschaduw en eyeliner. Om eyeliner aan te brengen meng ik een beetje poeder met oogschaduw zoals hier, onder eyes: http://www.jlynnecosmetics.com/makeup-a ... guide.html

het is altijd even lastig mengen, teveel water is niks en te weinig wordt het klonterig! Ik gebruik alleen wel een ander kwastje dan op de foto's. meer zo'n soort kwastje, uit een set van bunbuncity:

Voor oogschaduw vind ik het het beste werken als je eerst een laagje droog aanbrengt en dan met een vochtig/nat kwastje over de aangebrachte oogschaduw dept. Ik breng zelf haast geen oogschaduw vochtig aan maar dit vind ik wel het beste werken. Eventueel kan je nog een beetje oogschaduw aanbrengen. Niet te dik en blijven deppen, niet wrijven of vegen! Succes

In het engels noemen ze het nat aanbrengen trouwens Foiling, mocht je willen googlen! Dan vindt je bijv dit:

For a fun, shimmery look, try foiling:

Using a taklon (or other synthetic fiber) eyeshadow or concealer brush, apply a frost eyeshadow dry to your eyelids.

Wet your brush and squeeze out the excess water, leaving it damp.

Dip the damp brush into the eyeshadow again and go back over your eyelids.
Voorheen kon je mijn email gewoon in mijn profiel vinden...weet niet waarom het nu niet meer kan...iemand idee hoe je dit kunt oplossen?
heb vorige week de make op van loreal op mn handpalm getest, wat een drama! het leek wel een poeder-laag die zelf al in de fijne rimpels van mn hand bleef steken. nou heb ik hier iemand zien schrijven dat je hem ook niet op je hand moet testen maarja, het zei mij al genoeg

daarom dus vandaag bij inikacosmetics een setting powder, de gewone in goeie kleur, en een kabuki kwast. kan haast niet wachten, want mijn proefmonster is bijna op! moet ik het weer 2 weken doen met mn smurrie-foundation. overigens wel een goeie, maar ben dat geknoei zo zat, en het scheelt me zeker tijd! ook heel belangrijk sochtends ! ! wel weer 85 euro lichter. maar voor het goeie doel. :P mezelf.
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar bij Lumiere hebben ze weer pre sale brushes!! Super mooie synthetische kwasten voor een leuke prijs! Zie voorwaarde op hun site! Denk dat ik zelf de retractable kabuki ga bestellen! Lumiere's kabuki bevalt me goed en zo'n retractable kabuki is ideaal voor op reis of onderweg, beschadigd er tenminste niks! Denk dat ik meteen het 9 delige set en de flawless face brush bestel!

retractable kabuki ($11.50):

9 delige set ($16.00):

hey happy dank je voor de tip!

er zit 1 kwastje bij wat ik heel mooi vind, maar ik ga niet voor 1 kwastje een bestelling doen.

jammer maar volgende keer beter!

ziet er mooi uit wat jij gaat bestellen happy!
Ik heb de minerale foundation van LÓreal geprobeerd; inderdaad een DRAMA.

Een masker achtig effect. Toen ik er de rouge erop deed ook van LÓreal kreeg ik een turquoise achtige waas over m'n wangen.

Vreselijk dom gezicht. Wat ik nog nooit heb gedaan is het goedje terug brengen naar Douglas. Ik zweer bij de foundations van Dr. Pierre Ricaud.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik heb al heel veel minerale makup geprobeerd, maar vind die v an Loreal wel goed! Je moet er alleen heel weinig van gebruiken!
nou ik kon me weer es niet beheersen *blush*

en heb wat samples bij Taylor Made besteld!

ben heel benieuwd!

ik heb de volgende sample jars besteld (oogschaduw):

Galena

Knockout

Sea Mist

Plumes

Pistol

Plush

Mirage

deze mirage zag er namelijk weer anders uit dan de mirage van PL. hihi

erg he!

maargoed, dus eerst maar weer wachten tot Paypal het geld naar hun over heeft gemaakt!
ooooh jullie moeten echt even op de site van Lumiere kijken!

ze hebben een ´Chocolate Fall Collection´!

zoooo mooi!

ik WIL de Raspberry Truffle!!
Op me surf tocht naar minerals kwam ik dit tegen...RareMinerals™ Skin Revival Treatment.

Het is van BareEscentuals.

Tot zover heb ik op verschillende Amerikaanse sites alleen maar positieve dingen erover gelezen.

Tis wel erg prijzig namelijk $60, maar men blijkt er heel lang mee te doen.

Eerst ff me paypall bijvullen en dan denk ik toch dat ik het bestel.
Hoi...

Ik heb hier nog een beetje foundation van id Bare Escentuals, Kleur medium 3. Hij is mij toch te rose, dus heb inmiddels een andere kleur en gebruik het niet meer.

Kan ik daar iemand blij mee maken?

Reageer maar en vraag dan aan de viva-angels of zij je mail doorsturen.. Of plaats hier je email, dan mail ik je (en dan later je email weer verwijderen).

Groetjes
wat duurt het toch lang tegenwoordig, dat betalen met paypal!!!

het geld voor Taylor Made is dus nog steeds niet overgemaakt! heeeeel irritant! waarom moet dat in godsnaam meer dan een week duren?

duurt het ook ruim een week als je geld van je rekening naar je paypal rekening overmaakt?

of is dat nog steeds 3-4 dagen?

Want ze maken je bij paypal helemaal lekker. voeg je rekening toe, dan kan je direct geld overschrijven en zijn je spullen er dus lekker snel!

nou mooi niet dus! duurt langer dan voorheen!

zo genoeg geklaagd.

hebben jullie hetzelfde?
Hoi, heb het nog niet uitgeprobeerd, heb laatst ook mijn rekening toegevoegd maar nog niets gekocht.(jaja, ik kon me inhouden...)

Kan je evengoed eerst geld overmaken naar Paypal, hoewel je je rekening hebt toegevoegd ?

Dus zeg maar op de "ouderwetse" manier betalen ?
Ik ervaar dat ook: ik heb op 25 september (vorige week dinsdag) geld overgemaakt. De verwachte clearingsdatum is 2 oktober (vandaag) Meestal staat het er dan morgen op.

En dan gaat het pas snel.

Het weerhoudt mij wel van kopen, kopen kopen!
Hopeful, ik weet niet of je de Nymph nog wil, maar ik heb gevraagd of de angel mijn mailadres aan je door wil geven.
Ze hebben bij Lumiere weer een nieuwe formule foundation. De Cashmere.

Ik heb me een aantal samples besteld en ook een paar lumilipssamples en de diminish emuoil. Ben benieuwd. De kortingscode was ook nog steeds geldig. Voor geïntreseerden MMM15 krijg je 15% korting.
Even een opmerking over Taylor made minerals. De meeste oogschaduw kleuren bestaan alleen uit mineralen maar er zitten kleuren tussen waar zelf paraben inzitten dus als je dit niet wilt let hier dan even op en controleer de ingredienten van de kleuren!

Zo zijn dit bijv de ingredienten van de goudtint Fields:

Ingredients: Mica, Titanium Dioxide, Yellow #5 Lake, Hydrogenated Polybutene, Palmitic Acid, Methyl Paraben, Propylparaben, Butylparaben
Hallo, ik weet niet of deze vraag al gesteld is, maar heeft iemand misschien de liquid foundation v. Lumiere geprobeerd? Zo ja, hoe bevalt ie je? Alvast bedankt.
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
quote:pipilover schreef op 15 oktober 2007 @ 15:33:

Hallo, ik weet niet of deze vraag al gesteld is, maar heeft iemand misschien de liquid foundation v. Lumiere geprobeerd? Zo ja, hoe bevalt ie je? Alvast bedankt.

Hoi,

ik heb het geprobeerd en was er niet erg over te spreken. Het voelde niet prettig aan op mijn huid en je zag het ook nog eens duidelijk zitten. Daarom hou ik het maar bij de poedertjes. Je kunt natuurlijk altijd eens een proefje bestellen om het zelf te proberen.

Groetjes, Fleur
quote:Fleurtje39 schreef op 17 oktober 2007 @ 11:05:

[...]

Hoi,

ik heb het geprobeerd en was er niet erg over te spreken. Het voelde niet prettig aan op mijn huid en je zag het ook nog eens duidelijk zitten. Daarom hou ik het maar bij de poedertjes. Je kunt natuurlijk altijd eens een proefje bestellen om het zelf te proberen.

Groetjes, FleurOke bedankt voor je antwoordt, ik denk dat t dan waarschijnlijk net als gewone liquid foundations is, ja ik denk toch dat ik een proefje bestel en dan merk ik wel hoe die aanvoelt. Thx again!!!
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
Ik heb ook een vraag over minerale foundation. Ik ben een geverfd roodharig persoontje met een bleke huid en sproeten. Welke foundation raden jullie mij aan? Ik wil graag dat mijn sproeten wel te zien blijven (anders heb ik helemaal geen kleur meer in mijn gezicht), maar verder graag een matte finish. Ik ben bekend met Pure Luxe oogschaduw en blush, maar als jullie een ander merk aanraden wil ik dat uiteraard ook graag weten.

Hier is een foto van mij, zodat jullie mijn huidskleur beter kunnen zien:

Vendelle.. kijk eens op

http://www.puur-dermalogi...category&categoryID=42852

Event. zou je langs een schoonheidssalon kunnen gaan die met id bare escentuals werkt. Zij kan dan de kleur voor je bepalen. Als je een ander merkt wilt proberen dan moet je gewoon wat sampels bestellen en hopen dat er een goede kleur tussen zit.

Met minerale foundation blijf je wel je sproeten zien hoor. Zeker als je hem maar 1 of 2 lagen aanbrengt.

Succes.
Ik heb op ebay rare minerals gekocht...ben erg benieuwt of het wat is.

Ik ben de laatste tijd een beetje aan het proberen met me samples, maar alles is te licht , daarom hou ik het nu maar op de consealer van Lumiere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven