hoe houd ik mijn leren bankstel mooi?

01-03-2010 14:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een heel mooi leren bankstel.Hij is nu al 4 jaar oud,We willen hem graag zo mooi houden..Eigenlijk doen we erop het moment niet zo heel veel aan, behalve af en toe een vochtig doekje erover halen.Maar hij begint een beetje dof te worden,ik wil weer die glans terug,Wie weet er iets op?
Bij meubelzaken verkopen ze vaak speciale leer onderhoudspakketten. Ik zou me daar laten adviseren.
misschien zit HIER iets tussen voor je?
Neem in ieder geval echt ledervet en niet die HG troep.

Daar zit vooral water in en dat droogt uit.

Zelf heb ik de laatste keer bij van Haren Leder onderhoud Naturel gekocht. Het kost niet veel en werkt prima.

Of je kunt bij een bij een ruitersport zaak zadelvet halen.

Je zult plezier van het resultaat hebben.
Bedankt voor jullie reacties.Ik heb ook wel eens van iemand gehoord die haar bank met slaolie inwreef,even intrekken en dan uitwrijvenEn haar bank ziet er uit als nieuw!
quote:dirtsa41 schreef op 03 maart 2010 @ 10:04:

Bedankt voor jullie reacties.Ik heb ook wel eens van iemand gehoord die haar bank met slaolie inwreef,even intrekken en dan uitwrijvenEn haar bank ziet er uit als nieuw!

Dat zou ik toch eerst gezien willen hebben

Eind deze maand komt mijn leren bank, dus ik lees even mee. Het is africaleer, dus dat is wel wat uitdroging gewend zou ik zo denken (hoewel ik later hoorde dat het gewoon van nl-se koeien wordt gemaakt... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven