Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Loom wat een stouterds zeg

Zaam als je dit leest; ben ff nieuwsgierig of ik je al als buuf heb. Ik heb namelijk een vermoeden maar ja, dadelijk ben ik het niet en dan begin ik tegen de verkeerde te kletsen. Dusss als je wilt roep eens wat tegen me?! Heb Uma als ava
Denk het niet, Dush, heb geen forummers als buuf.

Wil je buren worden?
Waar is mijn tractor gebleven? Koop ik een rode tractor voor 5000 coins staat op mijn land en wil ik hem vullen issie weg!!! Help.
Gestolen.
quote:Zamirah schreef op 07 maart 2010 @ 12:46:

Gestolen. Ik zit niet eens bij die maffiagang. Serieus is dat waar? Ik bedoel kom op zeg zijn wel mijn 5000 coins. Hard voor gewerkt bij mezelf en de buurtjes.
it wasn't me!
quote:misschicken schreef op 07 maart 2010 @ 12:57:

it wasn't me!Mmm, ik zag zo'n zelfde bij jouw staan......
Joh die heb ik al zo lang, de roest staat er op en de bandjes zijn sleets....
Gezellig dat ik ook bij de Viva Boerderettes ben toegelaten. Ook al een aantal van jullie als buur-boer inmiddels.
Het schiet niet op met sparen voor de laatste uitbreiding.
quote:Dushi74 schreef op 06 maart 2010 @ 22:40:

Loom wat een stouterds zeg

Zaam als je dit leest; ben ff nieuwsgierig of ik je al als buuf heb. Ik heb namelijk een vermoeden maar ja, dadelijk ben ik het niet en dan begin ik tegen de verkeerde te kletsen. Dusss als je wilt roep eens wat tegen me?! Heb Uma als avaDushi, bij mij heb je een andere avatar in FV..... en heeft je naam ook een toevoeging. Kun je voor zowel FB als voor FV een andere naam en avatar kiezen dan?
quote:loomii schreef op 06 maart 2010 @ 21:19:

Spuit Elf (ik dus) kwam er vandaag achter dat je zelf kan instellen wíe je FV berichten kunnen zien. En zo kun je bv je collectibles dus ook aan specifieke mensen doen toekomen. En er is op een ander forum een topic waar men linkjes naar collectibles post, zodat je meer kans hebt om ze te pakken te krijgen.

Dus... als je buren hebt die wel actief farmvillen maar nooit collectibles en mystery eggs uit te delen hebben, dan kan dat daarmee te maken hebben.Dat zou ik toch wel erg kinderachtig vinden om anderen uit te sluiten van je collectibles e.d.
Heeft er iemand al zo'n villa gekocht? Ik zit er over te denken, maar is natuurlijk wel een hele investering.. Weet iemand of het een gewilde buurt is en of er voldoende voorzieningen in de buurt zijn?.. Kinderrijke wijk?..

Oh en zit er ook een sauna in die villa?..
Nou Boogje, wat me meer zorgen baart is dat het nu zo duur is maar of het zijn waarde wel behoudt. Over een tijdje heeft iedereen gespaard en zo'n villa gekocht en daar zit je dan in je dure villa met nog maar de halve waarde.......
Spuit elf ik heb juist wat mensen eruit gegooit, die hadden zoveel buren dat er nooit wat overbleef voor mij maar wel alles weggraaide wat ik mijn vivabuurtjes gunde of andere mensen waar ik wel eens mazzel mee heb. Gisteravond kwam er nog iemand met een vriendenverzoek die 500 buren had. Daar heb ik helemaal geen zin meer in.

Maar als ik buren zou hebben die mij zouden afsluiten van hun hebbedingetjes maar wel bij mij mij wegpakken zou ik ze eraf halen eerlijk gezegd.

Weet 1 van de ervaren FV'er of je voor je de masters elke keer weer meer van de gewassen moet telen? Net als je voor de lintjes steeds meer dingen moet doen?
ik vind het juist een sport om op tijd te zijn om collectibles te vangen, is niet leuk om mensen uit te sluiten!

Appeltje, ik ben bijna bij de laatste uitbreiding

ik krijg een ander probleem, ik heb zoveel collectibles dat mijn giftbox overloopt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb al 2 van die villa's gekocht....wat zal ik zeggen...het gaat vervelen. Ben wel weer toe aan wat nieuws. Iets meer Jan de Bouvier, met zwembad en buitenhuisje.
quote:rosanna08 schreef op 07 maart 2010 @ 20:05:

ik vind het juist een sport om op tijd te zijn om collectibles te vangen, is niet leuk om mensen uit te sluiten!

Appeltje, ik ben bijna bij de laatste uitbreiding

ik krijg een ander probleem, ik heb zoveel collectibles dat mijn giftbox overlooptWaarom doe je die collectibles niet bij je collecties dan? En wat je teveel hebt gewoon verkopen.
omdat die al vol zijn Chickie

ik kan sowieso van wat er in de collectables staat, al iets van 20 collecties maken als ik die ene ontbrekende zou hebben
Ik zou ze er mooi uitmikken, ik vind 10 reserves in de collecties mooi zat.
denk dat ik dat maar doe, word gek van al die dingen
Ha ik maar zoveel colectables.
Ik ben steeds nte te laat of heb dubbele.
Ik ken niet op mijn farm komen, volgens FV zijn de bits de weg kwijt en moet ik refreshen doe ik dat moet ik het na een minuut weer doen. Maar ken nog niet op de farm.....
quote:Dakootje schreef op 06 maart 2010 @ 19:44:

@Luaan ... ik moet toch ergens beginnen... (heb mij wel aangemeld voor maffiawars maar daar moet ik mij nog even in verdiepen, snap er nog niet zo veel van

Ik heb level 41 in MW, en ik snap er ook nog niets van, gewoon op de knopjes drukken, binnen 2 dagen heb je de Hotrods.

(Wel zorgen dat je genoeg geld hebt om ze alledrie te kopen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven