De Pfaff´s

woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
vrijdag 12 maart 2010 om 23:36

zaterdag 13 maart 2010 om 20:17
quote:dolfje schreef op 12 maart 2010 @ 20:50:
[...]
Nou dat stond gisteren mega groot op de telegraaf en op nu.nl en het werd hier ook meteen gezegd...
Tja, ik zit af en toe onder een steen, sorry. Ik vind het wel leuk nieuws.
En oooooo wat was het in de aflevering van gisteren gezellig in huize Volders, pfffff.
[...]
Nou dat stond gisteren mega groot op de telegraaf en op nu.nl en het werd hier ook meteen gezegd...
Tja, ik zit af en toe onder een steen, sorry. Ik vind het wel leuk nieuws.
En oooooo wat was het in de aflevering van gisteren gezellig in huize Volders, pfffff.
zaterdag 13 maart 2010 om 20:53
Is Bruce zo extreem vervelend dan? Ik vind het herkenbaar peutergedrag, alleen is Lindsey inderdaad niet kordaat genoeg. Mijn zoontje is (was) soms ook zo'n pittig mannetje, maar dan moet je er kort op zitten en komt het best goed.
Wat ik wel schokkend vind is dat ze zulke jonge kinderen op het aanrecht zetten en dan weglopen!! Dat is vragen om ongelukken.
Wat ik wel schokkend vind is dat ze zulke jonge kinderen op het aanrecht zetten en dan weglopen!! Dat is vragen om ongelukken.

zaterdag 13 maart 2010 om 20:58

dinsdag 16 maart 2010 om 10:41
Ik kan niet voor het programma echt gaan zitten. Dus het staat wel eens op en dan zie of hoor ik het een en ander. Daarom kan ik hier nooit meekletsen want ik ken nog niet alle namen. Maar jeetje, de hele tijd hoor je "Kenji niet doen, Shanaja dat mag niet", zijn de enige 2 namen van kinderen die ik ken van hun. Maar dan heel soft erachter, nee dat mag niet he!!! Wat een vervelende kinderen lijken ze mij allemaal als ik de hele dag zou moeten zeggen dat het niet mag.
Die Bompa zie ik verder alleen maar aan de wijn, zelfs in het ziekenhuis toch?
Die Debby? die net is bevallen zie ik alleen maar eten.
Spoort die Sam wel helemaal? Wat een groot kind is dat.
Die Bompa zie ik verder alleen maar aan de wijn, zelfs in het ziekenhuis toch?
Die Debby? die net is bevallen zie ik alleen maar eten.
Spoort die Sam wel helemaal? Wat een groot kind is dat.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 16 maart 2010 om 11:25
[quote]mjdh schreef op 16 maart 2010 @ 10:17:
Gisteravond, de herhaling. JM en Carmen hadden zo hun best gedaan met hun kostuumekes en Bomba reageerde zo agressief! Wat een nare man is het toch. Zelfs Carmen vond het een beetje overdreven.
Helemaal mee eens! Ik vond dat ze echt hun best hadden gedaan voor hun kleinkinderen! Dat doen ze altijd trouwens. Bompa was echt naar!
Gisteravond, de herhaling. JM en Carmen hadden zo hun best gedaan met hun kostuumekes en Bomba reageerde zo agressief! Wat een nare man is het toch. Zelfs Carmen vond het een beetje overdreven.
Helemaal mee eens! Ik vond dat ze echt hun best hadden gedaan voor hun kleinkinderen! Dat doen ze altijd trouwens. Bompa was echt naar!
dinsdag 16 maart 2010 om 11:27
dinsdag 16 maart 2010 om 13:39
quote:Achybreaky schreef op 16 maart 2010 @ 11:27:
Wat vonden jullie dan van die preek die Nicolas kreeg in de auto van Jean-Marie?
En dat hij op die camnpingbeurs die jonge voetballer aanraadde om niet te veel te gaan drinken in zijn leven... Helloooooo!!! Je hebt zelf een dozijn aan alcoholics thuis zitten!Nou echt plaatsvervangende schaamte, alsof ie van een papiertje aan het lezen was
Ik heb het weggezapt hahaha
Wat vonden jullie dan van die preek die Nicolas kreeg in de auto van Jean-Marie?
En dat hij op die camnpingbeurs die jonge voetballer aanraadde om niet te veel te gaan drinken in zijn leven... Helloooooo!!! Je hebt zelf een dozijn aan alcoholics thuis zitten!Nou echt plaatsvervangende schaamte, alsof ie van een papiertje aan het lezen was
Ik heb het weggezapt hahaha
dinsdag 16 maart 2010 om 14:39
quote:Achybreaky schreef op 16 maart 2010 @ 11:27:
Ja maar eigenlijk heeft JM wel gelijk,die Nicolas is de enige van de familie die geen werk/carriere heeft.Af en toe een modellenklus of op een beurs en dat was het wel geloof ik.
En in de nieuwere afleveringen lijkt het alsof hij helemaal niks doet...
Ja maar eigenlijk heeft JM wel gelijk,die Nicolas is de enige van de familie die geen werk/carriere heeft.Af en toe een modellenklus of op een beurs en dat was het wel geloof ik.
En in de nieuwere afleveringen lijkt het alsof hij helemaal niks doet...