Foto op Canvas, waar bestellen?

maandag 5 april 2010 om 23:01

Ik heb goede ervaring met Canvas Online. Niet goedkoop, maar ik heb een mooi doek, mooi gespannen met goede hoekafwerking (soms vind ik dat heel lelijk gedaan, maar ik was hier echt blij mee) en hoewel ik geen superfoto heb gebruikt, hebben ze een goede kwaliteit afdruk weten te leveren. Ze hebben ook nog het een en ander van de foto gekloond, zodat het mooier werd om de randen heen (dit alles in overleg, met voorbeeldfoto's die eerst werden gemaild) en ook dit is mooi gedaan.
Ik had veel vragen voordat ik de uiteindelijke bestelling durfde te plaatsen en ik kreeg snel, vriendelijk en volledig antwoord.
                    Ik had veel vragen voordat ik de uiteindelijke bestelling durfde te plaatsen en ik kreeg snel, vriendelijk en volledig antwoord.

woensdag 7 april 2010 om 19:52

Ik heb afdrukken laten maken bij herinneringoplinnen en pixum. Beide vond ik zeer mooi en de moeite waard.
Kijk anders ook eens op http://www.fotovergelijk.nl/foto-op-canvas/, daar staan meer ervaringen van andere gebruikers.
                    Kijk anders ook eens op http://www.fotovergelijk.nl/foto-op-canvas/, daar staan meer ervaringen van andere gebruikers.
                                    anoniem_103620 wijzigde dit bericht op 08-04-2010 14:40

Reden: link werkte niet correct

Reden: link werkte niet correct
  % gewijzigd

dinsdag 8 juni 2010 om 12:08

quote:noahtb schreef op 05 april 2010 @ 21:44:
Daar zit ik al zo lang aan te denken. Wil een foto van mijn zoontje en mij in de huiskamer hangen. Ga even de reportage bekijken,
Wat is een mooi formaat voor dergelijke dingen?Hangt er een beetje vanaf wat voor foto het is en waar ie komt te hangen lijkt me. Wij hebben laatst een foto van de 4 kleinkinderen in de familie op canvas laten afdrukken voor mijn moeder die 70 werd, op formaat 40 x 60. De foto was vrij "druk" door verschillende kleuren en personen erop, en als je dan groter neemt wordt zo'n ding wel erg aanwezig. Voor zwart-wit zou het weer anders kunnen zijn natuurlijk.
                    Daar zit ik al zo lang aan te denken. Wil een foto van mijn zoontje en mij in de huiskamer hangen. Ga even de reportage bekijken,
Wat is een mooi formaat voor dergelijke dingen?Hangt er een beetje vanaf wat voor foto het is en waar ie komt te hangen lijkt me. Wij hebben laatst een foto van de 4 kleinkinderen in de familie op canvas laten afdrukken voor mijn moeder die 70 werd, op formaat 40 x 60. De foto was vrij "druk" door verschillende kleuren en personen erop, en als je dan groter neemt wordt zo'n ding wel erg aanwezig. Voor zwart-wit zou het weer anders kunnen zijn natuurlijk.
                                    Nothing happens for a reason