Beste mensen, ik ga dit weekend verhuizen ( van de ene slaapkamer naar de andere slaapkamer in ons huis ) en dat bed moet uit elkaar...en daarna weer in elkaar.
Ik heb alleen wat schroevendraaiers in huis .. en een hamer. Verder is mijn gereedschapskist zo goed als leeg.
Het is een redelijk eenvoudig IKEA-bed, van hdf gok ik.
En een nijptang, al die duvels (die houten staafjes zegmaar) zitten vaak muurvast of juist tever in het hout geduwd. Een nijptang of ander tangetje is dan fijn.
En met die hamer die je al eerder nodig had kan je die duvels er weer inslaan.
Anoniem_12567
donderdag 6 mei 2010 om 20:49
Oh ja, dat Zweudse schreufeltje is inderdaad onmisbaar.
Inbussleuteltjes, dat is het grote IKEA-toverwoord. Daarmee kun je bijna alles uit elkaar halen. Maar misschien is je bed ook wel zonder gereedschap uit elkaar te klikken? Dat was bij mij wel zo.
Ik kan hier bijna een museum beginnen voor inbussleuteltjes-van-ikea-in-1001-formaten Bakken vol heb ik bewaard...
Als je de naam van het bed weet kan je even op instructions + ikea+naam googelen. Even uitprinten, in omgekeerde volgorde uit elkaar en daarna weer in elkaar.
Daar heb ik ook al aan lopen denken, Noah! Maar er zit een rare knik in de overloop...Door de duer draaien, bed recht op, door de knik draaien, bed weer plat, door de andere deur draaien en voila
Gewoon hoofdeinde, voeteneinde en zijkanten uit elkaar (waarschijnlijk zit aan de binnenkant zo´n schroef die iets bij elkaar houdt (niet met zo'n inbusding, maar gewone schroef) en die kun je losdraaien)
*leest eigen bericht na en denkt: lekker duidelijk *